Inhoud blog
  • Moeder zijn
  • Mij kleindochter
  • Egoistisch vader
  • Delen met vriendenMIJ DOCHTER WORD 12 EEN IK DAT GESCHRIJVEN VOOR HAAR
  • Door mij ex-man ben ik kind kwijt
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    MIJ LEVEN IS TELEURGESTELD
    VERANDERD DOOR ANGST
    08-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Delen met vriendenMIJ DOCHTER WORD 12 EEN IK DAT GESCHRIJVEN VOOR HAAR
     

    MIJ DOCHTER WORD 12 EEN IK DAT GESCHRIJVEN VOOR HAAR

     
    Twaalf jaar geleden

    Nooit gedacht en toch
    gekregen.Vandaag
    twaalf jaar geleden
    was voor mij de mooiste
    dag uit mijn leven. De
    zon kwam voor het eerst
    in mijn leven hoog aan de
    hemel.

    Mijn geluk kon niet op.
    Negen maanden heb ik je
    met heel veel liefde heel
    dicht bij me gedragen.

    Al die tijd wist je mijn
    hart met liefde te vervullen.
    Vandaag ben je twaalf jaar
    geleden geboren en wist je
    mijn moederhart helemaal
    te veroveren.

    Liefde was alles wat ik je
    kon geven en zal je dit altijd
    blijven geven.

    Je bent voor mij het mooiste
    geschenk uit mijn leven. Mijn
    allerliefste kapoen ik schenk
    je een mega zoen.

    Vandaag word je twaalf jaar.
    De taart en cadeautjes staan
    al klaar. Ik wens jou een hele
    fijne dag die al je wensen
    vervullen mag. VEEL LIEFS JE MOEDER IK HOU VEEL VAN JOU :hugging: (l) (k)


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Archief per week
  • 03/08-09/08 2009
  • 08/09-14/09 2008

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs