Inhoud blog
  • Moeder zijn
  • Mij kleindochter
  • Egoistisch vader
  • Delen met vriendenMIJ DOCHTER WORD 12 EEN IK DAT GESCHRIJVEN VOOR HAAR
  • Door mij ex-man ben ik kind kwijt
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    MIJ LEVEN IS TELEURGESTELD
    VERANDERD DOOR ANGST
    08-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Moeder zijn


     

    Moeder zijn

    gisteren, 22:38


    Met veel liefde
    kijk ik naar mijn
    meisje. Dat opgroeit
    van een kind naar
    een puber.

    Die de eerste
    obstakels in haar
    leven tegenkomt.
    Maar ik probeer je
    te leren dat het
    leven hoofdzakelijk
    bestaat uit streven.

    Moederliefde wil
    ik je oprecht geven,
    je troosten als je
    een traantje van
    verdriet laat, je
    bijstaan als het
    even niet gaat.

    Goede raad wil
    ik je meegeven
    zodat je later
    stevig staat op
    beide benen.

    Maar ontdekken
    wat het leven heeft
    te bieden. Dat zal
    je zelf moeten
    ondervinden.

    Mijn streven is
    alle wensen van je
    ogen lezen, al mijn
    liefde wil ik je
    geven, zodat je
    kunt terug kijken
    naar een leven
    waarin de liefde
    altijd jouw leven mag
    overheersen.

    Jij mag je nooit zo
    voelen als ik me
    heb moeten voelen.
    Jij moet opgroeien
    in een leven dat
    door overvloed
    van geborenheid
    en moederliefde
    zal bestaan.

    08-08-2009 om 10:10 geschreven door wioletta marcinkowska  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mij kleindochter

     

    Mij kleindochter

    6 Jun, 16:34
    Stil zit ik aan het strand en voel
    de wind in mijn gezicht.
    Ik denk aan het grote geluk
    wat mij is overkomen.

    De wind voert het schuim van
    de golven naar het strand en blaast
    het in mijn gezicht en maakt mijn wangen nat.

    Mijn kleindochter is geboren.

    Als ik met mijn handen over
    mijn gezicht strijk
    merk ik dat het vocht niet uit de zee
    is gekomen , maar dat het tranen
    zijn van geluk.

    08-08-2009 om 10:07 geschreven door wioletta marcinkowska  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Egoistisch vader
    Egoïstisch
    Zulke mannen zij grote egoïsten....ze hebben geen enkel besef wat ze een kind aan doen. Kinderen hebben ook recht op een goed leven. Je kunt een kind zijn rechten niet ontnemen. Mannen die vinden dat een kind geen moeder nodig heeft zijn egoïstische krengen. Natuurlijk heeft een kind een vader nodig, net zo goed als het een moeder nodig heeft:please: .

    08-08-2009 om 10:04 geschreven door wioletta marcinkowska  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Delen met vriendenMIJ DOCHTER WORD 12 EEN IK DAT GESCHRIJVEN VOOR HAAR
     

    MIJ DOCHTER WORD 12 EEN IK DAT GESCHRIJVEN VOOR HAAR

     
    Twaalf jaar geleden

    Nooit gedacht en toch
    gekregen.Vandaag
    twaalf jaar geleden
    was voor mij de mooiste
    dag uit mijn leven. De
    zon kwam voor het eerst
    in mijn leven hoog aan de
    hemel.

    Mijn geluk kon niet op.
    Negen maanden heb ik je
    met heel veel liefde heel
    dicht bij me gedragen.

    Al die tijd wist je mijn
    hart met liefde te vervullen.
    Vandaag ben je twaalf jaar
    geleden geboren en wist je
    mijn moederhart helemaal
    te veroveren.

    Liefde was alles wat ik je
    kon geven en zal je dit altijd
    blijven geven.

    Je bent voor mij het mooiste
    geschenk uit mijn leven. Mijn
    allerliefste kapoen ik schenk
    je een mega zoen.

    Vandaag word je twaalf jaar.
    De taart en cadeautjes staan
    al klaar. Ik wens jou een hele
    fijne dag die al je wensen
    vervullen mag. VEEL LIEFS JE MOEDER IK HOU VEEL VAN JOU :hugging: (l) (k)

    08-08-2009 om 09:55 geschreven door wioletta marcinkowska  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 03/08-09/08 2009
  • 08/09-14/09 2008

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs