Inhoud blog
  • Moeder zijn
  • Mij kleindochter
  • Egoistisch vader
  • Delen met vriendenMIJ DOCHTER WORD 12 EEN IK DAT GESCHRIJVEN VOOR HAAR
  • Door mij ex-man ben ik kind kwijt
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    MIJ LEVEN IS TELEURGESTELD
    VERANDERD DOOR ANGST
    08-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mij kleindochter

     

    Mij kleindochter

    6 Jun, 16:34
    Stil zit ik aan het strand en voel
    de wind in mijn gezicht.
    Ik denk aan het grote geluk
    wat mij is overkomen.

    De wind voert het schuim van
    de golven naar het strand en blaast
    het in mijn gezicht en maakt mijn wangen nat.

    Mijn kleindochter is geboren.

    Als ik met mijn handen over
    mijn gezicht strijk
    merk ik dat het vocht niet uit de zee
    is gekomen , maar dat het tranen
    zijn van geluk.

    08-08-2009 om 10:07 geschreven door wioletta marcinkowska  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Egoistisch vader
    Egoïstisch
    Zulke mannen zij grote egoïsten....ze hebben geen enkel besef wat ze een kind aan doen. Kinderen hebben ook recht op een goed leven. Je kunt een kind zijn rechten niet ontnemen. Mannen die vinden dat een kind geen moeder nodig heeft zijn egoïstische krengen. Natuurlijk heeft een kind een vader nodig, net zo goed als het een moeder nodig heeft:please: .

    08-08-2009 om 10:04 geschreven door wioletta marcinkowska  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Delen met vriendenMIJ DOCHTER WORD 12 EEN IK DAT GESCHRIJVEN VOOR HAAR
     

    MIJ DOCHTER WORD 12 EEN IK DAT GESCHRIJVEN VOOR HAAR

     
    Twaalf jaar geleden

    Nooit gedacht en toch
    gekregen.Vandaag
    twaalf jaar geleden
    was voor mij de mooiste
    dag uit mijn leven. De
    zon kwam voor het eerst
    in mijn leven hoog aan de
    hemel.

    Mijn geluk kon niet op.
    Negen maanden heb ik je
    met heel veel liefde heel
    dicht bij me gedragen.

    Al die tijd wist je mijn
    hart met liefde te vervullen.
    Vandaag ben je twaalf jaar
    geleden geboren en wist je
    mijn moederhart helemaal
    te veroveren.

    Liefde was alles wat ik je
    kon geven en zal je dit altijd
    blijven geven.

    Je bent voor mij het mooiste
    geschenk uit mijn leven. Mijn
    allerliefste kapoen ik schenk
    je een mega zoen.

    Vandaag word je twaalf jaar.
    De taart en cadeautjes staan
    al klaar. Ik wens jou een hele
    fijne dag die al je wensen
    vervullen mag. VEEL LIEFS JE MOEDER IK HOU VEEL VAN JOU :hugging: (l) (k)

    08-08-2009 om 09:55 geschreven door wioletta marcinkowska  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    13-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Door mij ex-man ben ik kind kwijt

    Gevolgen

    Mijn leven is kapot gemaakt

    Het is begonnen toen ik bij hem ben weggegaan.

    Vanaf die tijd begon hij mij op allerlei manieren zwart te maken en bezorgde mij zo een slecht naam tegenover vrienden en bekenden en op mijn werk; het gebeurde ook op straat. Daardoor is mijn leven kapot gemaakt. Ik ben naar Nederland gekomen om een goed leven te krijgen en nu gebeurt dit.

    Ik ben geïsoleerd door de praatjes die worden rond gestrooid; iedereen heeft afstand van mij genomen. Ik ben Poolse vriendinnen kwijt geraakt en ook mijn beste vriendin laat me in de steek. Mensen en kinderen lopen met een boog om mij heen. Kleine kinderen verstoppen zich voor mij en dat doet me pijn.

    We hebben samen een dochter en zelfs mijn eigen kind is bang voor mij en loopt voor me weg. Door die man ben ik mijn kind kwijt geraakt.

    Angst voor die man

    Ook ging hij mij bedreigen; ik heb zo’n angst voor die man. Toen ik bij hem wegging, heb ik eerst ergens anders geslapen waar altijd mensen in de buurt waren. In maart kreeg ik de sleutel van mijn eigen huis en nadat ik alles had ingericht en daar eenmaal woonde, kreeg ik last van angst- en stressklachten.

    Ik woonde alleen in dat huis en werd heel bang. Elk geluid, elk tikje irriteerde mij; ik was zo gevoelig geworden. Bij elk onbekend geluid dacht ik dat hij het was. Daar heb ik nog steeds last van: ik ben zo bang dat hij komt.

    Ik ken die man en weet wat ik van hem kan verwachten. Ik heb twaalf jaar met hem samen gewoond.

    Bang in eigen huis, op straat

    Ik ben dus bang in mijn eigen huis en durf niet alleen in mijn eigen huis te slapen. Daarom ging ik de eerste tijd naar de buren of naar het hotel om te slapen.

    Later heb ik mijn broertje uit Polen gehaald om bij mij thuis te wonen. Hij is nu terug naar Polen om papieren te regelen zodat hij in Nederland kan blijven. Maar ik kan echt niet alleen zijn in dat huis en nu woont mijn zoon bij mij. Mijn moeder uit Polen komt straks ook een maand bij mij logeren.

    Ik ben ook bang om hem op straat tegen te komen. Als ik in de auto stap of als ik uitstap, kijk ik eerst om me heen.

    Sociaal geïsoleerd

    Ik ben op mijn werk niet bang, want er zijn daar veel mensen om me heen. Toch voel ik me niet op mijn gemak op mijn werk, omdat ook daar verhalen over mij worden verteld en collega’s mij uit de weg gaan.

    Iedere persoon die bij mij hoort, met mij te maken heeft, wordt zwart gemaakt. Ik zit nu steeds alleen thuis, er komt niemand bij mij.

    Slecht slapen

    Ik heb veel moeite met inslapen en lig vaak lang wakker. Als ik echt heel moe ben, val ik direct in slaap. Ik heb een poosje medicijnen gebruikt om te slapen, maar daar ben ik mee gestopt omdat ik er niet aan verslaafd wil raken. Nu gebruik ik homeopathische middelen.

    Haaruitval, misselijkheid

    Ik verlies zoveel haar en volgens mij komt dat door de stress. Er ligt steeds haar op mijn kussen en in de wasbak. Ik wil niet kaal worden en koop nu dure middelen om mijn haar te versterken.

    Ik ben constant misselijk. Volgens mij komt dat ook van de stress; ik ben zo angstig.

    Huisarts en psycholoog

    Ik kom ongeveer twee keer per maand bij de huisarts vanwege lichamelijke klachten. Voor de spanning op mijn maag heb ik een maagonderzoek gehad; er wordt nog onderzocht of ik een bacterie heb.

    Omdat ik last had van hyperventilatie, ben ik naar een psycholoog doorgestuurd. Ik heb acht gesprekken gehad en oefeningen gekregen om hyperventilatie tegen te gaan. Dat heeft me geholpen.

    Maar de angst in mijn lichaam raak ik niet kwijt en daar kan de psycholoog me ook niet bij helpen. Nu ga ik niet meer naar de psycholoog, maar ik kan bellen als ik weer hulp wil.

    Veranderd door angst

    Ik heb zo’n angst, ik ben heel anders dan voor die tijd. Ik had nooit gedacht dat ik zo zou kunnen zijn. Ik voel die angst in mijn hele lichaam en dat is zo erg. Ik voel me verscheurd van binnen: eigenlijk wil ik ver weg van die man, maar ik wil mijn kind niet kwijt.

    Ik blijf in Wezep wonen zodat ik mijn kind zo nu en dan nog eens kan tegenkomen. Vanwege haar wil ik niet verhuizen.

    Als ik mijn ex-man met mijn dochter zie in het winkelcentrum, raak ik zenuwachtig. Mijn hart gaat bonzen en ik voel me als verlamd. Ik weet dan niet hoe ik moet reageren, omdat het in mijn nadeel zal worden uitgelegd.

    Ik stuur post naar haar om met haar in contact te blijven, maar ik weet niet of ze die post ook krijgt.

    Ik denk dat hij mijn dochter gebruikt om mij pijn te doen.

    Toekomst

    Ik wil verder met mijn leven. Ik doe alles om weer echt contact mijn dochter te krijgen.

    Ik hoop dat het goed komt, maar ik weet het niet.

    13-09-2008 om 23:46 geschreven door wioletta marcinkowska  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (4 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mijn vedriet
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    13-09-2008 om 23:27 geschreven door wioletta marcinkowska  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jij bent mijn alles
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Jij bent mijn kind.
    Iets wat ons altijd aan elkaar verbind.
    Ik had nooit gedacht dat het zo zou zijn.
    Oh schatje wat is het leven met jou fijn.
    Ik wil je nu iets beloven.
    Ik zal altijd in jou blijven geloven.
    Je kan altijd bij mij terecht.
    Weet dat ik voor je vecht

    13-09-2008 om 23:20 geschreven door wioletta marcinkowska  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (5 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Proficiat!
    Proficiat!

    Uw blog is correct aangemaakt en u kan nu onmiddellijk starten! 

    U kan uw blog bekijken op http://www.bloggen.be/wioletta1970

    We hebben om te starten ook al een reeks extra's toegevoegd aan uw blog, zodat u dit zelf niet meer hoeft te doen.  Zo is er een archief, gastenboek, zoekfunctie, enz. toegevoegd geworden. U kan ze nu op uw blog zien langs de linker en rechter kant.

    U kan dit zelf helemaal aanpassen.  Surf naar http://www.bloggen.be/ en log vervolgens daar in met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Klik vervolgens op 'personaliseer'.  Daar kan u zien welke functies reeds toegevoegd zijn, ze van volgorde wijzigen, aanpassen, ze verwijderen en nog een hele reeks andere mogelijkheden toevoegen.

    Om berichten toe te voegen, doet u dit als volgt.  Surf naar http://www.bloggen.be/  en log vervolgens in met uw gebruikersnaam en wachtwoord.  Druk vervolgens op 'Toevoegen'.  U kan nu de titel en het bericht ingeven.

    Om een bericht te verwijderen, zoals dit bericht (dit bericht hoeft hier niet op te blijven staan), klikt u in plaats van op 'Toevoegen' op 'Wijzigen'.  Vervolgens klikt u op de knop 'Verwijderen' die achter dit bericht staat (achter de titel 'Proficiat!').  Nog even bevestigen dat u dit bericht wenst te verwijderen en het bericht is verwijderd.  U kan dit op dezelfde manier in de toekomst berichten wijzigen of verwijderen.

    Er zijn nog een hele reeks extra mogelijkheden en functionaliteiten die u kan gebruiken voor uw blog. Log in op http://www.bloggen.be/ en geef uw gebruikersnaam en wachtwoord op.  Klik vervolgens op 'Instellingen'.  Daar kan u een hele reeks zaken aanpassen, extra functies toevoegen, enz.

    WAT IS CONCREET DE BEDOELING??
    De bedoeling is dat u op regelmatige basis een bericht toevoegt op uw blog. U kan hierin zetten wat u zelf wenst.
    - Bijvoorbeeld: u heeft een blog gemaakt voor gedichten. Dan kan u bvb. elke dag een gedicht toevoegen op uw blog. U geeft de titel in van het gedicht en daaronder in het bericht het gedicht zelf. Zo kunnen uw bezoekers dagelijks terugkomen om uw laatste nieuw gedicht te lezen. Indien u meerdere gedichten wenst toe te voegen op eenzelfde dag, voegt u deze toe als afzonderlijke berichten, dus niet in één bericht.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken over de actualiteit. Dan kan u bvb. dagelijks een bericht plaatsen met uw mening over iets uit de actualiteit. Bvb. over een bepaalde ramp, ongeval, uitspraak, voorval,... U geeft bvb. in de titel het onderwerp waarover u het gaat hebben en in het bericht plaatst u uw mening over dat onderwerp. Zo kan u bvb. meedelen dat de media voor de zoveelste keer het fout heeft, of waarom ze nu dat weer in de actualiteit brengen,... Of u kan ook meer diepgaande artikels plaatsen en meer informatie over een bepaald onderwerp opzoeken en dit op uw blog plaatsen. Indien u over meerdere zaken iets wil zeggen op die dag, plaatst u deze als afzonderlijke berichten, zo is dit het meest duidelijk voor uw bezoekers.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken als dagboek. Dagelijks maakt u een bericht aan met wat u er wenst in te plaatsen, zoals u anders in een dagboek zou plaatsen. Dit kan zijn over wat u vandaag hebt gedaan, wat u vandaag heeft gehoord, wat u van plan bent, enz. Maak een titel en typ het bericht. Zo kunnen bezoekers dagelijks naar uw blog komen om uw laatste nieuwe bericht te lezen en mee uw dagboek te lezen.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken met plaatselijk nieuws. Met uw eigen blog kan u zo zelfs journalist zijn. U kan op uw blog het plaatselijk nieuws vertellen. Telkens u iets nieuw hebt, plaats u een bericht: u geeft een titel op en typt wat u weet over het nieuws. Dit kan zijn over een feest in de buurt, een verkeersongeval in de streek, een nieuwe baan die men gaat aanleggen, een nieuwe regeling, verkiezingen, een staking, een nieuwe winkel, enz. Afhankelijk van het nieuws plaatst u iedere keer een nieuw bericht. Indien u veel nieuws heeft, kan u zo dagelijks vele berichten plaatsen met wat u te weten bent gekomen over uw regio. Zorg ervoor dat u telkens een nieuw bericht ingeeft per onderwerp, en niet zaken samen plaatst. Indien u wat minder nieuws kan bijeen sprokkelen is uiteraard 1 bericht per dag of 2 berichten per week ook goed. Probeer op een regelmatige basis een berichtje te plaatsen, zo komen uw bezoekers telkens terug.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken met een reisverslag. U kan een bericht aanmaken per dag van uw reis. Zo kan u in de titel opgeven over welke dag u het gaat hebben, en in het bericht plaatst u dan het verslag van die dag. Zo komen alle berichten onder elkaar te staan, netjes gescheiden per dag. U kan dus op éénzelfde dag meerdere berichten ingeven van uw reisverslag.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken met tips op. Dan maakt u telkens u een tip heeft een nieuw bericht aan. In de titel zet u waarover uw tip zal gaan. In het bericht geeft u dan de hele tip in. Probeer zo op regelmatige basis nieuwe tips toe te voegen, zodat bezoekers telkens terug komen naar uw blog. Probeer bvb. 1 keer per dag, of 2 keer per week een nieuwe tip zo toe te voegen. Indien u heel enthousiast bent, kan u natuurlijk ook meerdere tips op een dag ingeven. Let er dan op dat het meest duidelijk is indien u pér tip een nieuw bericht aanmaakt. Zo kan u dus bvb. wel 20 berichten aanmaken op een dag indien u 20 tips heeft voor uw bezoekers.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken dat uw activiteiten weerspiegelt. U bent bvb. actief in een bedrijf, vereniging of organisatie en maakt elke dag wel eens iets mee. Dan kan je al deze belevenissen op uw blog plaatsen. Het komt dan neer op een soort van dagboek. Dan kan u dagelijks, of eventueel meerdere keren per dag, een bericht plaatsen op uw blog om uw belevenissen te vertellen. Geef een titel op dat zeer kort uw belevenis beschrijft en typ daarna alles in wat u maar wenst in het bericht. Zo kunnen bezoekers dagelijks of meermaals per dag terugkomen naar uw blog om uw laatste belevenissen te lezen.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken uw hobby. U kan dan op regelmatige basis, bvb. dagelijks, een bericht toevoegen op uw blog over uw hobby. Dit kan gaan dat u vandaag een nieuwe postzegel bij uw verzameling heeft, een nieuwe bierkaart, een grote vis heeft gevangen, enz. Vertel erover en misschien kan je er zelfs een foto bij plaatsen. Zo kunnen anderen die ook dezelfde hobby hebben dagelijks mee lezen. Als u bvb. zeer actief bent in uw hobby, kan u dagelijks uiteraard meerdere berichtjes plaatsen, met bvb. de laatste nieuwtjes. Zo trek je veel bezoekers aan.

    WAT ZIJN DIE "REACTIES"?
    Een bezoeker kan op een bericht van u een reactie plaatsen. Een bezoeker kan dus zelf géén bericht plaatsen op uw blog zelf, wel een reactie. Het verschil is dat de reactie niet komt op de beginpagina, maar enkel bij een bericht hoort. Het is dus zo dat een reactie enkel gaat over een reactie bij een bericht. Indien u bvb. een gedicht heeft geschreven, kan een reactie van een bezoeker zijn dat deze het heel mooi vond. Of bvb. indien u plaatselijk nieuws brengt, kan een reactie van een bezoeker zijn dat deze nog iets meer over de feiten weet (bvb. exacte uur van het ongeval, het juiste locatie van het evenement,...). Of bvb. indien uw blog een dagboek is, kan men reageren op het bericht van die dag, zo kan men meeleven met u, u een vraag stellen, enz. Deze functie kan u uitschakelen via "Instellingen" indien u dit niet graag heeft.

    WAT IS DE "WAARDERING"?
    Een bezoeker kan een bepaald bericht een waardering geven. Dit is om aan te geven of men dit bericht goed vindt of niet. Het kan bvb. gaan over een bericht, hoe goed men dat vond. Het kan ook gaan over een ander bericht, bvb. een tip, die men wel of niet bruikbaar vond. Deze functie kan u uitschakelen via "Instellingen" indien u dit niet graag heeft.


    Het Bloggen.be-team wenst u veel succes met uw gloednieuwe blog!

    Met vriendelijke groeten,
    Bloggen.be-team

    13-09-2008 om 23:04 geschreven door  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - ( Stemmen)


    Archief per week
  • 03/08-09/08 2009
  • 08/09-14/09 2008

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs