Foto
Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
Startpagina !
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Wat kan het leven mooi zijn.
Image Hosted by ImageShack.us

 

Image Hosted by ImageShack.us


Life is not a fairy-tale.
Image Hosted by ImageShack.us
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Australie
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Inhoud blog
  • With love
  • De man van mijn dromen
  • Blog als favoriet !
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Dromen
    Als alles steeds opnieuw begint
    21-08-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De man van mijn dromen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    21-08-2017 om 12:14 geschreven door Windekind  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    21-08-2017 om 12:02 geschreven door Windekind  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Familieorkest
    Een familie orkest is iets dat je zomaar sticht daar is verstand, talent en vertrouwen voor nodig. Natuurlijk zijn het allemaal kunstenaars,stuk voor stuk met ......alle grillen die erbij horen. En ik kan je verzekeren die hebben ze. Capsones van kunstenaars hé!! Maar al bij al is het een vrolijke bende altijd voor een grapje klaar ; En wat zo mooi is het is oud en jong bij elkaar.

    21-08-2017 om 12:01 geschreven door Windekind  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.My beautiful daughter
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Even eens een andere fotograaf misschien?

    21-08-2017 om 11:53 geschreven door Windekind  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Broederliefde
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Wat héérlijk als je nog een broertje  hebt .Het is een klankbord dat langs twee kanten gaat.

    21-08-2017 om 11:49 geschreven door Windekind  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-08-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zomaar
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Het verhaal van twee jonge mensen die houden van reizen en de natuur maar ook een city trip kunnen ze wel smaken 
    Geniet van het leven gastjes.

    16-08-2017 om 20:32 geschreven door Windekind  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zomaar
    Een verhaal van twee jonge mensen die van het leven genieten en altijd onderweg zijn.
    Ze houden van het leven in de natuur maar ook een city kunnen ze wel smaken.

    16-08-2017 om 20:28 geschreven door Windekind  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    16-08-2017 om 15:26 geschreven door Windekind  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuw blogje in de maak
    Het is niet zo maar een blogje maar  als je wilt weten wat men allemaal in zijn leven kan doen dan beleef je er zeker veel plezier aan.
    Piet en Miet kennen er wat van en hebben op jeugdige leeftijd al héél wat rond gezworven met hun mooi opgeknapte VW busje ; volg ze maar op https;//busybluebay.wordpress.com/
    Goed reis gastjes naar de volgend bestemming.

    16-08-2017 om 15:01 geschreven door Windekind  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-08-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leuke zomer

    Ja ,leuke zomer zo noemt men dat toch !!! Drie weken snikheet en dan de botjes aan voor de regen. Ieder festival was een modderpoel ,maar ja de jeugd kan daartegen .Ik ben ook jong geweest en dan kan niets je van de wijs brengen . Maar in ieder geval teveel is teveel, 24° dat gaat nog maar 34° Waw we wonen hier niet in Spanje hé. Maar enfin de winter zal lang genoeg zijn .Afvallende bladeren ( pure romantiek ) om dan nog maar te zwijgen van de spinnen. Joepi hoe volledig kan je leven zijn . Intussen hebben we een paar leuke barbeque's achter de rug . En meer moet dat niet zijn .

    Liefs Windekind

    29-08-2016 om 16:41 geschreven door Windekind  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ballonvaart
    De 5de Juli ,de dag begon al mooi ,de vogels fluiten en de zon is van de partij. Wij gaan dansend de dag door ( voor zover dat mogelijk is ) Wini's eerste ballon luchtdoop. Reeds  weken uitgesteld door het vele slecht weer , maar eindelijk is het zover.
    Avond 8 uur ....... Wini met een klein hartje en een beetje een bang gevoel naar omhoog . Het was toch wel efkes schrikken toen ze geen plaats vonden om te landen ( alle velden waren beplant ) en zo kwamen ze met de mand in de bomen terecht. Ook de piloot had het moeilijk maar uiteindelijk was hij ervaren genoeg om het er goed vanaf te brengen. Het was een wondermooie avond. Liefs Ikke

    06-07-2013 om 16:01 geschreven door Windekind  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nice
    Sometimes,the smallest things,
    take up the most room
    in your  heart

    05-07-2013 om 14:04 geschreven door Windekind  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.To my daughter
    Do you know what
    My favourite times are ?
    They're when you and I
    Can just enjoy being together
    Doing something we like to do
    I wish there were
    More of those times
    But even though life gets hectic
    And we can 't be together
    As much as we'd like
    I want you to know
    That I think you're teriffic
    I'm very proud of you
    And I want you to remember
    That you are and always will be
    Very special to me

    17-07-2011 om 16:41 geschreven door Windekind  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    16-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.20 jaar in 1955
    Een héél klein stukje uit mijn leven.
    Leren is héél belangrijk en .......mocht ik nu nog jong zijn ,dan zou ik wellicht verder studeren .Maar alles is eigen aan de de leeftijd en de tijdsgeest waarin men leeft. Het is misschien ook wel een beetje een excuus,want op latere leeftijd kan men zijn studies weer opnemen. Dus is het misschien ook
    een beetje luiheid .Ook andere ,zogezegd belangrijkere ,dingen spelen mee.......Wie zal het zeggen?
    Ikzelf  ben een oorlogskind ,dat wil zeggen de oorlog heeft mij als kind getekend en dat heeft zeker een rol gespeeld in mijn verdere leven.
    Ik had dan zeker als twintigjarige meer ervaringen opgedaan dan nu iemand van dertig ,die veel slimmer is ( Alléé de meeste toch)
    Hoewel ik uit een warm nest kom ,zijn we nooit verwend geweest .Er werd thuis gewerkt ,hard gewerkt .Mijn vader was een bakker en als heel klein meisje reed ik al mee met paard en kar op de ronde.Later was dat met een fiets en tripoteurke (bakfiets) en nog later met zo'n vervloekt oud autotje ,een DKWtje ,een echt museumstuk dat constant kapot was .( daar zal ik later nog eens over schrijven ,de titel ?????? hoe schrijft men over zo'n klein autotje zo'n dik boek )
    Stel je voor dat ik graag naar school ging .......nee dus .Dat was allemaal veel boeiender .
    Bakker worden ,dat was mijn droom. 's Nachts en in de vroege morgen werd er gebakken en in de namiddag ging vader op ronde .Dat was voor mij de max .Eenmaal de school gedaan ,ging ik vlug naar huis ,smeet mijn ransel ( schooltas ) in de hoek ,nam mijn fiets en zocht Papa .......en  ik wist hem altijd te vinden.
    Ook in de nacht stond ik dikwijls met hem in de bakkerij . En ik droeg ook een bakkerspotske op mijn hoofd net als hij (ik heb het trouwens nog )
    Mijn vader: een zalige man die kon vloeken als een ketter bij tegenslag ( dat heb ik zeker van hem ),maar hij zong altijd als het meezat ( dat heb ik niet van hem ) Als we tijd hadden werden er boeken gelezen .Daar er niet veel tijd was ,zat ik dikwijls in de klas tijdens de les met een boek op schoot . Ja lap ze hadden het gezien en ik kon het boek afgeven
    Op zondag moest ik naar de Franse les .Ik heb in mijn leven zoveel Frans gevolgd dat ik eigenlijk Franssprekend zou moeten zijn maar het lukt mij dus nog altijd niet om een goede conversatie te voeren in die mooie Franse taal. Dit gezegd zijnde.
    Dat ik niet graag naar school ging ,heeft absoluut niets te maken met de leerkrachten .Ik heb er niet een gekend waar ik niet graag les van had.
    Of toch ? Oeps .......die van turnen ,die vrouw was zoooooooo sportief en ik ,ohooooooooo zo stijf als een hark .Dat is met haar niet goed gekomen .
    Natuurlijk als je thuis niets doet voor school, dan komt dat rapport ook niet goed .En iedere maandag morgen werd het hetzelfde scenario opgevoerd .Voor het vertrek naar school, op het laatste moment ,liep ik nog efkes de bakkerij in om dat verdomde slechte rapport te laten tekenen .Kwestie van het juiste moment te kiezen .....en geloof me ,kinderen zijn daar goed in.
    Het was dan ook een tijd dat ouders niet zoveel geduld hadden met hun kinderen . De broek werd niet versleten op de schoolbanken .Het geld kon goed gebruikt worden
    Door allerlei omstandigheden had mijn vader op een bepaald moment de bakkerij niet meer en zo stond ik op mijn veertiende en zonder diploma in de katoenfabriek .
    Later heb ik nog avondschool gevolgd ,zo zie je maar .......en ongelukkig ben ik zeker niet geworden .



    16-07-2011 om 16:56 geschreven door Windekind  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    29-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    29-04-2011 om 23:34 geschreven door Windekind  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.





    29-04-2011 om 23:13 geschreven door Windekind  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen I love my Vespa....Pierre

    02-04-2011 om 17:24 geschreven door Windekind  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Min Volvootje  !!!!! weg ...partie ,verdrietig hoor !!

    02-04-2011 om 12:40 geschreven door Windekind  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.





    02-04-2011 om 11:19 geschreven door Windekind  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kappersdag
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    02-04-2011 om 11:17 geschreven door Windekind  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)

    Foto

    Gastenboek
  • 先生
  • Goede morgen.
  • Goede morgen.
  • Goede middag.
  • Goede morgen.


    Over mijzelf
    Ik ben Gabrielle, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Windekind.
    Ik ben een vrouw en woon in Gent (Belgie) en mijn beroep is Uitgebold.
    Ik ben geboren op 03/10/1935 en ben nu dus 88 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: The boy's , reizen, lezen ,film,muziek,kunst ,cultuur en actualiteit.


    Laatste commentaren
  • Weer eindelijk tijd gemaakt om wat te komen bijlezen (marylou)
        op 20 jaar in 1955
  • Lieve avondgroetjes (valerieke)
        op To my daughter
  • geerne gedaan (Eva)
        op Oeps
  • Dat lijkt me wel een heel avontuur geweest te zijn (marylou)
        op
  • Hallo (Gazel)
        op
  • Foto


    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • USA
  • Cbelog
  • Gazel
  • Pietjah
  • Steffi

  • Image Hosted by ImageShack.us
    Blog als favoriet !

    Archief per maand
  • 08-2017
  • 08-2016
  • 07-2013
  • 07-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 12-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007


    Foto

    Foto

    NY.iets om over na te denken
    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Welkom op het blog van Windekind
    Foto

    Foto


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Welkom op mijn blog!
    Foto

    Oeren 2008
    Foto

    Foto

    Foto



    Startpagina !

    Blog als favoriet !

    Een interessant adres?

    Zoeken in blog


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto



    Zoeken in blog



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs