Foto

Aantal bezoekers :

Inhoud blog
  • Welkom op het blog van Wim Vermeer ... Veel kijkplezier !
  • KSV Oudenaarde - Seizoen 2023-2024
  • Voetbal in het buitenland 2022-2023
  • WK Qatar 2022 speelschema
  • Het Laatste Nieuws: Wim Vermeer stopt met voetbaluitslagen op populaire blog
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto

    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    WIM VERMEER - MEDIA SPORT

    14-10-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Op 2 oktober 2009

    .







    .

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:foto's
    30-09-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Waar hoor je Wim Vermeer ?

    Waar hoor je Wim Vermeer ?


    Terug in de tijd ...
    In het verleden was ik op diverse radio's met 'De Nooit Vervelende Hits' te horen. 
    Een overzicht wat dus tot het verleden behoort.
    Regio Kluisbergen - Avelgem bij Radio Media 107 FM breng ik van maandag tot en met vrijdag 9-11 uur
    'Media Informatief'. Van maandag tot en met donderdag en op zaterdag van 18-20 uur zijn er 
    'De Nooit Vervelende Hits'. Op zondag maak ik 'Lazy Sunday' van 16-18 uur en op zaterdagmiddag  
    12-13 uur en zondag 21-22 uur 'The 70's Show'. 
    Regio Oudenaarde bij Radio Brouwer 106.3 FM op zaterdag 18-20 uur 'De Nooit Vervelende Hits' en op
    woensdag 14-15 uur met 'The 70's Show'.
    Regio Zottegem bij Radio MFM 107.6 FM op zaterdag 12-14 met 'De Nooit Vervelende Hits' 
    en op maandag 19-20 uur met 'The 70's Show'. 
    Regio Herzele bij Radio Star 106.5 FM op zaterdag 14-16 uur met 'De Nooit Vervelende Hits 
    Regio Deinze bij Radio Tequila 105.1 FM op dinsdag 20-22 uur met 'De Nooit Vervelende Hits' en op
    zondag 20-21 uur met 'The 70's Show.
    Regio Aalter - Tielt bij Radio Meteor 97.3 FM op vrijdag 17-19 uur met 'De Nooit Vervelende Hits' en
    op donderdag 14-15 uur met 'The 70's Show'.
    Regio Deerlijk bij Radio Gaveromroep op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag 17-18 uur met
    'De Nooit Vervelende Hits' en op woensdag 17-18 uur met 'The 70's Show'.
    Regio Maaseik bij Radio LRM 107.6 FM op zaterdag 08-10 uur met 'De Nooit Vervelende Hits' 
    Regio Kinrooi bij Radio LRM 105.1 FM op zaterdag 08-10 uur met 'De Nooit Vervelende Hits' 
    Regio Turnhout bij Radio TOS 103.9 FM op woensdag 13-15 uur met 'De Nooit Vervelende Hits'
    Regio Wiekevorst bij Radio Apollo 106.8 FM op woensdag en vrijdag 17-18 uur met 'De Nooit Vervelende Hits' 
    Regio Westerlo bij Radio WFM 105.4 FM op zaterdag en zondag 11-12 uur met 'De Nooit Vervelende Hits' 
    Regio Paal-Beringen bij Radio Benelux 106.4 FM op zondag 12-14 uur met 'De Nooit Vervelende Hits' 
    Regio Herentals bij Thals FM 105.7 FM op zondag 14-16 uur met 'De Nooit Vervelende Hits' 
    Regio Peer bij Radio Holiday 106.6 FM op zondag 20-22 uur met 'De Nooit Vervelende Hits' 
    Regio Lanaken bij Radio LRL 107.1 FM op zaterdag 14-16 uur met 'De Nooit Vervelende Hits'  
    Regio Hove bij Radio Frekwent 105.1 FM op zaterdag 14-16 uur met 'De Nooit Vervelende Hits' 
    In Calpe (Spanje) via FM Caplé elke werkdag 9-10 uur.
    Maar ook via webradio's Accent - Aalst, Maeva - Genk, Radio Goldenflash - Heultje-Westerlo,  
    Bliky FM - Haaltert, Webradio Acran - Aalst, Webradio LimBel - Hasselt en Starradio.be - Putte.
    Veel vroeger maakte in deel uit van radio's als Radio WLS - Kluisberg, Radio Express - Anzegem,
    Radio Moniek - Oudenaarde, Radio Nostalgie - Oudenaarde, Radio Contact Brakel en Oudenaarde,
    Radio Diamant - Waregem, Radio Delmare - Zingem, Radio Media - Avelgem, Waregem 1 - Kluisbergen,
    Vlaamse Ardennen 1 - Ronse, Yesterdayland - Nationaal via DAB+ en vele andere waar ik exclusief voor werkte.
    Van Limburg tot West-Vlaanderen, van Antwerpen tot Brabant en Oost-Vlaanderen kon je Wim Vermeer horen.

                                    


    Radio Brouwer stopt eind dit jaar


    Slecht nieuws voor de luisteraars van Radio Brouwer. De nieuwe uitzendvoorwaarden, opgelegd door de 
    Vlaamse overheid, betekenen het einde van de enige overgebleven lokale radio uit Oudenaarde. 
    Radio Brouwer, die sinds 1981 hun uitzendstek heeft op de Wolvenberg in de deelgemeente Volkegem, 
    zal eind dit jaar de programma's stopzetten. Volgens voorzitter Pedro De Smeijter wordt radio 
    maken een peperdure activiteit waar de 'kleintjes' het hoofd moeten buigen voor de 'echte' radiozenders. 
    Tot 31 december zal Radio Brouwer wel nog te beluisteren zijn via 106.3 FM maar daarna is het definitief gedaan. 
    Ik, Wim Vermeer, ben ook op Radio Brouwer te beluisteren op woensdag van 14-15 uur met 'The 70's Show' en op  
    zaterdag van 18-20 uur met 'De Nooit Vervelende Hits'.

    31 december 2017 ... einde radio Brouwer 
    Het was al eerder aangekondigd maar nu wordt het ook officieel. De oudste lokale radio van Oudenaarde  
    stopt eind dit jaar. Radio Brouwer bestaat 36 jaar maar het nieuwe frequentieplan van minister Sven Gatz is  
    de doodsteek geworden. Radio Brouwer zou naast zijn bestaande frequentie in Oudenaarde ook een zendmast  
    moeten bouwen op de Hotond in Ronse om zo Ronse en Kluisbergen te bereiken, maar dat kostenplaatje zagen   
    de radiomakers van de Wolvenberg niet zitten. Wordt het dan stil op 106.3 FM vanaf 2018 ?   
    Radio Media uit Kluisbergen heeft wel een aanvraag  ingediend voor het frequentiepakket voor Oudenaarde,  
     Kluisbergen en Ronse. Voorzitter Ludo Daelman is er gerust in : 'Wij zijn vanaf 2018 te beluisteren op   
    FM 106.3 in Oudenaarde, FM 105 Ronse en Kluisbergen en Zuid-West-Vlaanderen.


    60.000 radiostations voor klanten van Proximus-TV

    Via de app 'Radioline' kunnen klanten van Proximus-TV naar maar liefst 60.000 radiostations van over de hele
     wereld luisteren via de tv. Ook heel wat lokale radio's uit Vlaanderen zijn op deze manier overal te beluisteren.
    Via de toets 'on demand' op de afstandsbediening gaat men verder naar apps waar men 'Radioline' ziet staan.
    Via de zoektoets kan men je favoriete radiozender zoeken. Radio Media uit Kluisbergen, Radio Brouwer uit Oudenaarde,
    Radio MFM uit Zottegem, Radio Star uit Herzele, Radio Gaveromroep uit Deerlijk, Radio Tequila uit Deinze ...
    noem maar op. Dankzij Proximus-TV en Radioline zijn dergelijke radiostations nu overal te 
    beluisteren. Luitster je liever van radio 10 of 538 uit Nederland, of verkies je een zender uit Frankrijk of Duitsland ?
     
    Via radioline ontvang je alle radio's van over de hele wereld.


    Nederland : Edwin Evers stopt met de ochtendshow 
    Radio-dj Edwin Evers stopt eind 2018 met zijn ochtendshow 'Evers staat op' bij Radio 538. 
    Hij presenteerde het programma 21 jaar, eerst voor 3FM en de laatste 18 jaar voor radio 538. 
    Evers noemde het de 'allermoeilijkste beslissing' maar hij heeft nu behoefte 
    aan een ander leven dat minder in het teken staat van de klok.


    Einde Radio Gemini 
    Radio Gemini uit Kortrijk en Zwevegem, op 7 mei vorig jaar voorgesteld, gooit na amper acht maanden de handdoek 
    in de ring. Het succesvolle radiostation uit de jaren 80 heeft besloten om de uitzendingen stop te zetten.  
    De reclame-inkomsten vallen tegen en de facturen lopen op. Het is dus stil op de 106.4 FM regio Kortrijk en 105.7 FM regio 
    Zwevegem. Door de beide frequenties had radio Gemini een storingvrij zendbereik van Menen en Moeskroen tot Waregem. 
    Beide frequenties zijn ondertussen overgenomen door Gaveromroep uit Deerlijk. 


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (41 Stemmen)
    Categorie:info
    29-09-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wie is Wim Vermeer ?
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Soms vragen de mensen zich wel eens af .... wie is Wim Vermeer , wat doet hij en hoe komt hij zo snel aan alle voetbaluitslagen , enz .....
    Wel ik ben als Wim De Bleeker op 2 december 1967 geboren te Oudenaarde en groeide op in de Kluisbergense wijk Meerse als zoon van Pierre en Eliane en broer van Luc en Ann. Mijn vader stierf in 2014, mijn broer Luc in 2020.
    In tegenstelling tot mijn broer, die voetbalde voor KSV Oudenaarde en Kwaremont Sportief en zus Ann die een volleybalcarriére had lopen bij Vovka, Rastop en Belltex, waar ze trouwens kapitein was, ben ik de enige uit het huisgezin die zich nooit met sport heeft beziggehouden , behalve die ene keer dat ik voetbalde voor Radio Express (10 - 1 verloren van La Moderne). Ook mijn vader heeft een voetbalcarriére als doelman achter de rug bij KSV Oudenaarde, FC Nederename en FC Elst.
    Ik was bezeten van muziek en dat is nog altijd mijn grote passie. Als jonge knaap liep ik school in de gemeenteschool van Melden en was er ook lid van de plaatselijke Chiro, de middelbare school liep ik in het Atheneum van Oudenaarde begin der jaren 80, laat ons maar zeggen de periode dat de lokale radio's in België als paddenstoelen uit de grond kwamen en dat was ook merkbaar aan mijn rapport want het enige waar ik interesse in had was radio maken en muziek beluisteren.
    Ik was dus ook maar 15 jaar en was al op Radio WLS op de Kluisberg te horen, ik was zelfs één keer in de studio aanwezig toen het station werd opgedoekt want lokale radio was toen nog verboden in België. Radio WLS verhuisde naar Kortrijk en om met mijn fiets de Kluisberg op te rijden had ik geen moeite maar om ermee naar Kortrijk te rijden was toch wel wat veel gevraagd. Ondertussen zijn we 1984 toen ik deel uitmaakte van de Anzegemse Radio Express , toen onder de leiding van DJ Selly.
    Een zeer toffe periode waar begin 1986 een einde aankwam. Radio Express kreeg geen vergunning en het station werd opgedoekt. Ondertussen vervulde ik mijn legerdienst één maand in de Leopoldskazerne in Gent en 7 maand in HM Soest als jawel.... barman. 
     
    Geen nood aan goeie muziek daar in de bar ! 
    Net toen ik afzwaaide van het leger had Willy Vervoort het voorzitterschap overgenomen van Selly (Marcel Lippens) en ook goed nieuws want de vergunning van de Avelgemse Radio Antares was in zijn bezit geraakt en één maand later startte Radio Express opnieuw op maar dan wel in Avelgem. In die periode ben ik ook een carriére als DJ begonnen op 19 jarige leeftijd en van het één kwam het ander, ik kwam andere mensen tegen zoals Evert De Jong en Pete McKenzie (Peter De Cordier) en die haalden mij naar Radio Moniek in Oudenaarde. Voor Willy Vervoort (Radio Express ) was de zaak duidelijk , ofwel werk je voor Radio Moniek, ofwel voor Radio Express. 
    Mijn keuze was snel gemaakt doordat Radio Moniek me daarvoor een kleine vergoeding gaf en zo was ik op Radio Moniek in Oudenaarde te horen en draaide er ondertussen bijna alle disco-shows in het NCMV van Oudenaarde.  
    Maar ook aan de Radio Moniek periode kwam een einde, Peter en Evert verlieten het station voor Radio Contact-Free in Brakel en Radio Nostalgie in Mater en na twee jaar was ik bij Radio Contact-Free in Brakel te horen.  
    Maar ook daar kwam na twee jaar een eind aan want ik maakte opnieuw de overstap naar Radio Moniek. Ad Roberts, Nederlander en 
    overleden in 2019 was er ondertussen programmaleider geworden en wou mij graag terug in Oudenaarde op de radio. 
    Ondertussen verzorgde ik ook opgenomen radioprogramma's voor Radio Diamant in Waregem, Radio Delmare in Zingem om er maar een paar te noemen want datzelfde radioprogramma liep op zo'n 30 radio's in Vlaanderen. Veel mensen vonden het trouwens raar dat ze mij in Peer en Turnhout op de radio hadden gehoord. Maar de Radio Moniek periode was maar van korte duur want Peter De Cordier had van Radio Nostalgie een Radio Contact gemaakt en verhuisde met de studio's naar sportcentrum Recrean in Oudenaarde en weer zat ik bij Radio Contact, na 10 jaar had Willy Vervoort er nu geen probleem meer mee dat ik zowel in Oudenaarde als in Avelgem te horen was en weer zat ik ook bij Radio Express wat ondertussen zijn naam moest veranderen in Radio Media. Radio Moniek werd ondertussen ook overgenomen door Peter Vincent. 
    In 1997 zette ik defintief een punt achter de Radio Contact periode. 
    Vanaf 1990 was ik altijd wel ergens te horen met het regionaal sport, eerst bij Radio Moniek samen met Tom De Jong, later bij Radio Nostalgie met Frank Van De Vijver, dan volgde Radio Diamant in Waregem en tot slot bij Radio Media in Avelgem, later Kluisbergen, en zo ben ik dus op het idee gekomen om alle uitslagen verder dan ons radiozendbereik bekend te maken en startte deze website op. Naast dit alles was ik 20 jaar disc jockey, werk ik sinds 1987 bij Samsonite in Oudenaarde, ben ik gehuwd met Silvie (ook al een radiostem Radio Star-Herzele , Radio VRS-Sint Lievens Houtem , Radio Contact-Oudenaarde en Brakel en Radio Media-Avelgem) en ben vader van Lynn en Laure, waar we met ons vier in Oudenaarde wonen. Met radiowerk ben ik nog altijd bezig want ben te horen op vier lokale radio's gaande van  
    Yesterdayland, Vlaamse Ardennen1, radio Media tot radio Mfm. Diverse internetradio's draaien ook nog mijn populaire 70's show.  
    Naast dit alles ben ik een voetbalfan, ik was bij SV Zulte Waregem van augustus 2010 tot april 2018,   
    één van de twee stadionomroepers in het Waregemse Regenboogstadion. Verder ben ik fan van RSC Anderlecht en als inwoner  
     van Oudenaarde ben ik natuurlijk ook KSV Oudenaarde-supporter al moet ik zeggen dat naar het voetbal kijken er heel weinig in zit.   
    Mijn carrière als Disc Jockey heb ik ondertussen na 20 jaar beëindigd want op 2 december 2007 ben ik 40 geworden dus    
    was het tijd om daar een punt achter te zetten. Iets wat ik steeds met passie heb gedaan maar de nachtelijke uren werden mij teveel.  
    Op tv :    
    In 1997 nam ik deel aan zowel de hitkwis bij Radio Donna als de muziekkwis op VT4    
    (waar ik trouwens de hoofdprijs won)   
    In juni 2007 ging ik een nieuwe TV uitdaging aan en behaalde met het één programma   
    "Fata Morgana" één van de 5 sterren voor Oudenaarde door meer dan 10.000 mensen 'Stille Nacht'    
    te laten zingen onder de begeleiding van een symphonisch orkest.   
    In juli 2012 mochten we met VTM mee op reis naar Fouesnant in Frankrijk (Bretagne) en zo was ik met mijn   
    gezien te zien in het VTM-programma Club Camping die uitgezonden werd op 19 en 20 januari 2013.   
    In maart 2018 was ik als radio Media medewerker te zien in de rubriek 'Lokale radio' in Iedereen Beroemd op één.   
    In augustus 2019 was ik één van de presentatoren van de Yesterdayland Top 100 te zien op Ment TV en Stories    
    en de live uitzending op Stories (nu TV Plus) vanuit pretpark Bobbejaanland tijdens Yesterdayland 2019.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (36 Stemmen)
    Categorie:Wie zijn wij ?
    28-09-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wie is Tom De Jong ?
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Wie is Tom De Jong ?

    DE PREHISTORIE: 27 APRIl 1983

    In 1983, in het kader van onze lessen Engels in de 5de Latijn-Grieks aan het toenmalige OLV-College in Oudenaarde, mochten we in groepjes van 3 een radioprogramma in mekaar boksen en nog zelf presenteren op Radio Brouwer ook. Mijn grote radiodebuut kwam er op woensdag 27 april 1983 met een 2 uur muziek waarin het thema 'vervoer' centraal stond. Ik weet nog dat o.a. 'Locomotive breathe' van Jethro Tull, 'RR Express' van Rose Royce en 'Waiting for a train' van Flash and the Pan op onze playlist stonden. Het bleek een onvergetelijke belevenis en de microbe van het radiomaken had mij te pakken. Trouwens die datum zal ik nooit vergeten want 's avonds zag ik de Rode Duivels voor het eerst live op de Heizel tegen de DDR (met die fantastische goal van wijlen Ludo Coeck, zodat het 2-1 werd).

    6 JULI 1984: RADIO DOLFIJN

    Die dag werd ik niet alleen 18, het was de dag die een groot stuk van mijn latere leven bepaalde, het was de dag van mijn echte radiodebuut, de dag dat een droom werkelijkheid werd. Toen ik eindelijk de kans kreeg op radio Dolfijn in Melden -op die bewuste 6de juli- zat ik met een levensgroot probleem. In die tijd was vrije radio nog illigaal en iedereen moest een dj-naam hebben. Mijn eerste programma zou die zaterdag om 14u starten en 1' daarvoor had ik nog geen naam. Vraag me niet waarom, maar de mijne werd Tom De Jong. Ik startte mijn eerste plaat (je moest die nog een halve toer terugdraaien, anders had je een valse start), 'Infatuation' van Rod Stewart, meteen de start van een 'radiocarrière', die 23 jaar later nog altijd niet is afgelopen.

    RADIO BROUWER

    Het voortbestaan van Radio Dolfijn, uitzendend vanuit een stacaravan op de Koppenberg, ging al een tijdje aan een zijden draadje. En drie maanden na mijn debuut gebeurde het onvermijdelijke: de stekker ging eruit. De droom was voorbij. Met de belofte dat er snel iets nieuws zou komen bleef de hoop bestaan om snel weer het dj-avontuur voort te zetten. Intussen nam ik elke week 1 uur programma op voor Radio Brouwer (zaterdag tussen 13 en 14u). Op 4 december 1985 was de opvolger van Dolfijn klaar, Radio Moniek, uitzendend vanuit dezelfde stacaravan op de Koppenberg.

    RADIO MONIEK

    4 december 1985: de start van een nieuw radiohoofdstuk. Ik presenteerde mijn eerste sportprogramma op zondag (met Peter Decordier). Frank De Bleeckere (de scheids) kwam over van Radio Brouwer. Al snel werden we 2 uitzenddagen (zondag en maandag) afgenomen omdat we de frequentie moesten delen met Radio Caro. Exit sportprogramma. Er werd intussen werk gemaakt van nieuwe studio's in het Oudenaardse Middenstandscentrum. De verhuis kwam er op 6 mei 1986. Toen Radio Caro er wat later de brui aan gaf, hadden we onze zon- en maandag terug. Het sportprogramma kwam terug en sindsdien was ik elke zondag present. Bovendien mocht ik toen ondermeer interviews doen met Petula Clark en UB40. Begin jaren '90 ontstond er bij Moniek een leegloop. Ikzelf kon ook niet weerstaan en trok even naar Radio Nostalgie op de Hauwaert en Radio Free in Brakel. Ik was echter snel terug op het oude nest. Maar toen de radio verkocht werd, trok ik naar de nieuwe vrije radio, radio Vlaamse Ardennen in Sportcentrum Recrean, waar ik oud-collega's Peter Decordier, Frank De Bleeckere en Wim Vermeer tegen het lijf liep. Het was september 1993.

    RADIO CONTACT

    In de periode 1993-2003 was ik wekelijks te horen op zondagnamiddag met Contact-café. Aangezien het programma tegelijk op Radio Contact Vlaamse Ardennen en Radio Contact Free te horen was, had ik toen luisteraars van Ninove tot Kruishoutem en van De Pinte tot Ronse. In de 10 jaar Contact heb ik geen enkele zondag gemist en het was dan ook met hartzeer dat ik afscheid moest nemen van mijn plaatsje in de Recrean, toen Contact begin 2003 helemaal nationaal ging. Gelukkig kwam de reddende hand uit Avelgem.

    RADIO MEDIA

    Wim Vermeer zat al een tijdje bij Radio Media in Avelgem en ik deed daar al een paar maanden een programma op zaterdag. Maar sport blijft mijn passie en ik was dan ook supertevreden toen ik aan 'sport op zondag' mocht meewerken.
    Maar na meer dan 25 jaar Sport op Zondag ben ik in april 2009 gestopt.

    WIST JE DAT...

    ik ook een tijdje te horen was op Radio Delmare in Zingem en Radio Diamant in Waregem.

    ik ooit te zien was in 'Recht op recht', 'Familie' en 'Spoed'.

    ik ooit meedeed aan de muziekquiz op VT4, gepresenteerd door Walter Grootaers. Ik won mijn aflevering, maar raakte niet in de finale.

    ik ook meespeelde (samen met Wim Vermeer)in de muziekquiz op Radio Donna, gepresenteerd door Michel Follet en Alexandra Potvin.

    ik voor de 'spinning'-muziek voor ex-wielrenner Chris Peers zorg. Die heeft sinds kort een eigen site: www.chrispeers.be.

    ik een boontje heb voor Marco Borsato en RSC Anderlecht.

    ik ooit voetbalde bij HO Etikhove (Nu KSV Maarkedal).

    ik al meer dan 20 jaar minivoetbal speel (ooit in de 2de klasse) en de halve finale van de minivoetbalbeker van België speelde MVC Pink Panther Oudenaarde. Nu ben ik actief bij IRS Latem '79 in de kerncompetitie van Latem.

    mijn echte naam Koen De Loof is.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (11 Stemmen)
    Categorie:info
    27-09-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De 70's show met Ton Van Dijk




    Ton Van Dijk ( Jille Binne Westerhof , zie foto ) uit Oppenhuizen in Friesland - Nederland

    werkte begin der jaren 80 voor diverse radiostations in België .......

     ( WLS Kluisberg , Radio Contact Brussel , Radio Express en Annick Antwerpen en meer ..... )

    In de jaren 90 was hij via Radio Moniek - Oudenaarde en Radio Diamant - Waregem te beluisteren.

    Nu maakt hij voor o.a. Radio Markant in Sneek , Radio Bolsward in Bolsward en Radio Eenhoorn ( Friesland ) de 70's show.
    De 70's show beluister je ook in België bij Radio MFM , Radio Media , enz ...


    Beluister de 70s show o.a. op :
    zaterdag 12-13 
    www.accentfm.com
    zaterdag 15-16 www.goldenflash.be
    zaterdag 16-17 www.radiohoogvliet.nl
    zaterdag 18-19 www.radiomarkant.nl
    zondag 16-17 www.webradio192.nl
    zondag 21-22 www.radiomedia.be 
    maandag 18-19 
    www.radiopopular.nl
    woensdag  21-22 www.radiomfm.be
    vrijdag 16-17 www.a7fm.nl


    mailen/reageren kan altijd!
      

    stoye@home.nl   Onderwerp 70"s show

    PLAYLIST 1 :
    1 get your love back - Three Degrees # 25 NL 1974
    2 silver lining - Player # 62 USA 1979
    3 back off boogaloo - Ringo Starr # 4 NL , # 8 UK , # 1 USA 1973
    4 walk on the wildside - Lou Reed # 21 NL , # 10 UK , # 16 USA 1973
    5 rhumba girl - Nicolette Larson # 47 USA 1979
    6 harvest for the world - the Isley Brothers # 10 UK 1976
    7 dream weaver - Gary Wright tip NL , # 2 USA 1976
    8 Caribbean moon - Kevin Ayers 1973
    *****
    9 jukebox jive - the Rubettes # 2 NL , # 3 UK 1974
    10 going back to China - Diesel # 28 NL 1979
    11 starman - David Bowie # 10 UK 1972
    12 summertrain - Sandy Coast # 6 NL 1972
    13 dream world - Don Downing tip NL 1975
    14 moonlight feels right - Starbuck tip NL , # 3 USA 1976
    15 love is the message (12") - MFSB tip NL 1974

    PLAYLIST 2 :
    1 popmuzik - M # 3 NL , # 2 UK , # 1 USA 1979
    2 pretty lady - Lighthouse # 53 USA 1973
    3 feels like the first time - Foreigner tip NL , # 4 USA 1977 , # 39 UK 1978
    4 all day music - War # 7 USA 1971
    5 porque te vas - Jeanette # 32 NL 1977
    6 lowdown - Boz Scaggs # 21 NL 1977 , # 3 USA 1976
    7 ooh- wakka- doo- wakka- day - Gilbert O Sullivan # 12 NL , # 8 UK 1972
    8 shining star - Earth , Wind & Fire # 23 NL , # 1 USA 1975
    ******
    9 ease on down the road - Michael Jackson & Diana Ross tip NL 1979
    10 you are the woman - Firefall # 9 USA 1976
    11 sundown - Gordon Lightfoot # 16 NL , # 33 UK , # 1 USA 1974
    12 a thing called love - Johnny Cash # 6 NL , # 4 UK 1972
    13 can t help falling in love - the Stylistics tip NL , # 4 UK 1976
    14 miss you - Rolling Stones # 2 NL , # 3 UK , # 1 USA 1978
    15 Taos New Mexico - R. Dean Taylor # 22 NL 1972
    16 Ophelia - the Band 1978 ( lp Last Waltz)
    17 baby we better try and get it together - Barry White 1976 ( lp Let the music play)

    PLAYLIST 3 :
    1 boogie oogie oogie - a Taste of Honey # 34 NL , # 3 UK , # 1 USA 1978
    2 there s a ghost in my house - R. Dean Taylor # 29 NL , # 3 UK 1974
    3 go back - Crabby Appleton # 36 USA 1970
    4 diamond girl - Seals & Crofts tip NL , # 6 USA 1973
    5 up top town ranking - Althea & Donna # 24 NL 1978 , # 1 UK 1977
    6 don t be down - Amsterdam tip NL 1973
    7 stay - Andrew Gold 1976 (lp :What s wrong with this picture? )
    8 hit me with your rhythm stick - Ian Dury & the Blockheads # 9 NL , # 1 UK 1978
    ****
    9 New York City rhythm - Barry Manilow 1975 ( lp: Tryin to get the feeling)
    10 afternoon delight - Starland Vocal Band # 25 NL , # 1 USA 1976
    11 cheek to cheek - Lowell George # 10 NL 1979
    12 sooner or later - the Grassroots # 9 USA 1970
    13 fool - Al Matthews tip NL 1975
    14 cokane in my brain - Dillinger # 1 NL 1977
    15 far away eyes - Rolling Stones 1978 ( lp: Some girls)
    16 I feel love - Donna Summer # 1 NL , # 1 UK , # 6 USA 1977

    PLAYLIST 4 :
    1 boogie oogie oogie - a Taste of Honey # 34 NL , # 3 UK , # 1 USA 1978
    2 there s a ghost in my house - R. Dean Taylor # 29 NL , # 3 UK 1974
    3 go back - Crabby Appleton # 36 USA 1970
    4 diamond girl - Seals & Crofts tip NL , # 6 USA 1973
    5 up top town ranking - Althea & Donna # 24 NL 1978 , # 1 UK 1977
    6 don t be down - Amsterdam tip NL 1973
    7 stay - Andrew Gold 1976 (lp :What s wrong with this picture? )
    8 hit me with your rhythm stick - Ian Dury & the Blockheads # 9 NL , # 1 UK 1978
    ****
    9 New York City rhythm - Barry Manilow 1975 ( lp: Tryin to get the feeling)
    10 afternoon delight - Starland Vocal Band # 25 NL , # 1 USA 1976
    11 cheek to cheek - Lowell George # 10 NL 1979
    12 sooner or later - the Grassroots # 9 USA 1970
    13 fool - Al Matthews tip NL 1975
    14 cokane in my brain - Dillinger # 1 NL 1977
    15 far away eyes - Rolling Stones 1978 ( lp: Some girls)
    16 I feel love - Donna Summer # 1 NL , # 1 UK , # 6 USA 1977

    Bekijk via deze link een videoopname van een Ton Van Dijk programma op Radio 192 Mi Amigo
    http://www.youtube.com/watch?v=FSdn7MI3rBA

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (22 Stemmen)
    Categorie:info
    26-09-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Radio WLS - Ton van Dijk - Willem Voogt

    Radio WLS - Kluisberg










    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (15 Stemmen)
    Categorie:foto's
    25-09-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fata Morgana 1

    .

















    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (8 Stemmen)
    24-09-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fata Morgana 2

    .

















    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (5 Stemmen)
    23-09-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fata Morgana 3

    .

















    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (5 Stemmen)
    22-09-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Happy 2010 !

    .



    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (18 Stemmen)
    Categorie:foto's
    21-09-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Afbeeldingen website

    -

















    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    20-09-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto's website

    .

















    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (5 Stemmen)
    19-09-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Diverse logo's

    logo's











    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    Categorie:foto's
    18-09-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Diverse banners



















    Willy Naessens


    ╔═════════ ೋღ❤ღೋ ════════════╗
    *░H░A░P░P░Y░░B░I░R░T░H░D░A░Y░♥​░*
    ╚═════════ ೋღ❤ღೋ ════════════╝



    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    17-09-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Diversen

    Jeugd Essevee



















    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    16-09-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Van alles

    Bloemenmarkt in Oudenaarde


















    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    15-09-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Media oudejaar 2015
    ....









    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    14-09-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eurovision
    ...









    .
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zomer 15
    ..









    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    12-09-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Radio Media

    .....











    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)



    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Hoofdpunten blog mijnpronostiek
  • WELKOM bij 'Mijn Pronostiek'
  • Reglement
  • PUNTENLIJST SPEELDAG 28 (1-40)
  • PUNTENLIJST SPEELDAG 28 (41-80)
  • PUNTENLIJST SPEELDAG 28 (81-120)


    WK 2022:  
    Bekijk nog eens alle resultaten van het WK in Qatar
    door op onderstaande afbeelding te klikken.

    Foto


    EURO 2021
    Bekijk nog eens alle
    resultaten van
    EURO 2021 door op 
    onderstaande afbeelding
    te klikken.

    Foto


    Foto

    Op zondag 2 april rijdt het profpeloton de Ronde van Vlaanderen!
    De beste renners strijden dan voor de titel van de meest prestigieuze
    Belgische eendagswedstrijd. Oudenaarde is opnieuw de fiere aankomststad
    van Vlaanderens Mooiste en dat voor het elfde jaar op rij. Voor renners, wielertoeristen
    en het publiek is het uitkijken naar wie de 107de editie van de Ronde op zijn naam mag schrijven en bij de vrouwen wie de 20ste editie op haar palmares laat bijschrijven.
    Ben je terug op de afspraak op zondag 2 april 2023? 

    De Ronde van Vlaanderen
  • Website Ronde van Vlaanderen

    Foto


    Voor het elfde jaar op rij was
    Oudenaarde de fiere 
    aankomststad
    van 'Vlaanderens Mooiste',
    de Ronde van Vlaanderen.
    Winnaars in Oudenaarde:
    Tom Boonen (2012),
    Fabian 
    Cancellara (2013 en 2014),
    Alexander Kristoff (2015),
    Peter Sagan (2016), Philippe Gilbert (2017), 
    Niki 
    Terpstra (2018), Alberto Bettiol (2019)
    Mathieu Van Der Poel (2020), Kasper
    Asgreen (2021) en Mathieu
    Van Der Poel (2022), Tadej Pogacar (2023)
    dompelden de 
    stad Oudenaarde en 
    omstreken in de Vlaamse Ardennen
    onder in een geweldige extase.
    Al waren de coronaedities 
    van 2020 en 2021 wel zonder publiek.

    De komende zes jaar zullen Brugge en Antwerpen
    afwisselend de start organiseren. 
    2022, 2024 en 
    2026 start de 
    Ronde in Antwerpen en
    2023, 2025 en 2027 wordt Brugge 
    de startplaats van Vlaanderens Mooiste. 
    De aankomstplaats blijft tot minstens
    2028 in Oudenaarde.


    Welke gemeenten waren reeds 'het dorp van de Ronde'?

    Foto

    2000 : Ingelmunster
    2001 : Kwaremont
    2002 : Aarsele-Tielt
    2003 : Eeklo
    2004 : Lichtervelde
    2005 : Brakel
    2006 : Ichtegem
    2007 : Gavere
    2008 : Bellegem
    2009 : Wetteren
    2010 : Desselgem
    2011 : Zwalm
    2012 : Torhout
    2013 : Rekkem
    2014 : Heule
    2015 : Zwevegem
    2016 : Geen dorp
    2017 - 2018 - 2019 : Sint-Niklaas, Hamme-Zogge, Berlare, Aalst, Erpe-Mere, Herzele en Zottegem
    2020 en 2021 : Geen dorp
    2022 : Haaltert
    2023 : Izegem


    Foto

    Vergane voetbalglorie
    Bezoek de website www.verganevoetbalglorie.be.
    Je vindt er allerlei foto's en informatie terug van
    verdwenen clubs, oude voetbalstadions, Panini-stickers,
    vergeten shirtsponsors en nog zoveel meer.
    Like op de pagina 'verganevoetbalglorie' op Facebook.
    Alvast veel kijk- en leesplezier.


    Wie helpt de 'Johny Thio' verzamelaar ?
    Luc Condé uit Hooglede, bezoeker van dit blog,
    maar tevens ook verzamelaar van ex-voetballer
    wijlen Johny Thio. Hij verzamelt alles, vooral foto's,
    van Thio die tussen 1963 en 1975 voor Club Brugge 
    voetbalde. Na zijn Club-periode speelde hij nog o.a.
    voor Zottegem en Roeselare en werd hij trainer van
    o.a. Gullegem. Vooral van die periode tussen 1975 en
    1985 kan Luc nog heel wat materiaal gebruiken.
    Neem contact op via conde.luc@telenet.be. Luc dankt je !


    Foto

    Wist je dat je alle lijsten van de BRT TOP 30 
    kan terugvinden ?
    Via de website www.muziekbank.be krijg je een 
    volledig overzicht van alle hitlijsten vanaf 
    1970 tot op vandaag.
    Welk nummer stond op één op 5 januari 1974 ?
    Wat waren de nieuwkomers op 13 maart 1982 ?
    Wat was de sterkste stijger op 18 juni 1994 ?
    Klik op onderstaande afbeelding en je kan
    er een volledig overzicht terugvinden.

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Bezoek ook ...
  • Stad Oudenaarde
  • Adriaen Brouwer Bierfeesten
  • Oudenaarde - Le petit Bruges
  • MOU Oudenaarde
  • Stations uit onze kindertijd
  • Gentse Feesten
  • Zulzeekse Feesten
  • Radio Mfm
  • Radio Diamant
  • Music Stars

    Regio Oudenaarde
  • Oudenaarde
  • Kluisbergen
  • Ronse
  • Wortegem-Petegem
  • Maarkedal
  • Zwalm
  • Horebeke
  • Brakel
  • Gavere
  • Kruisem

    Regio Zottegem
  • Zottegem
  • Herzele
  • Sint-Lievens-Houtem
  • Oosterzele
  • Lierde
  • Ninove
  • Haaltert
  • Erpe-Mere
  • Wetteren
  • Geraardsbergen

    Regio Waregem
  • Waregem
  • Deerlijk
  • Harelbeke
  • Anzegem
  • Avelgem
  • Zwevegem
  • Spiere-Helkijn
  • Zulte
  • Wielsbeke
  • Kortrijk

    Altijd een bezoekje waard
  • Gent
  • Brugge
  • Breskens
  • Sluis
  • Cadzand
  • Vlissingen
  • Zoutelande
  • Veere
  • Middelburg
  • Sneek


    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs