Schilderijen Willy Declercq
Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 


Inhoud blog

  • Welkom op mijn blog, hier kunt u al mijn schilderijen bewonderen

    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek
  • proficiat
  • Test

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Over mijzelf
    Ik ben Willy Declercq
    Ik ben een man en woon in Kortrijk (Belgie) en mijn beroep is gepensioneerde ziekenhuisdirecteur.
    Ik ben geboren op 10/08/1938 en ben nu dus 85 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Schilderen, lezen, biljarten, fietsen.
    Realistische schilderijen met impressionistische inslag Telefoonnummer 056 21 56 86

    15-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    15-08-2011, 18:07 geschreven door Willy Declercq  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (4 Stemmen)
    Categorie:Korte inhoud
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.


















    15-08-2011, 17:20 geschreven door Willy Declercq  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (5 Stemmen)
    Categorie:Korte inhoud
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    15-08-2011, 17:02 geschreven door Willy Declercq  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (5 Stemmen)
    Categorie:Korte inhoud
    T -->

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs