Inhoud blog
  • VIVINO-applicatie
  • WK wijn
  • Wie ben ik?
  • Proficiat!
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Wijn uit het oog van een leek.

    24-04-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wie ben ik?
    Ik ben een meisje van 20 jaar die graag een glaasje (rode) wijn drinkt. Ik doe stage in een wijnveilinghuis zonder echt veel van wijn te kennen. Het boeit mij wel en ik drink het graag. Later wil ik graag een cursus in verband met wijn volgen, maar dat is momenteel nog niet aan de orde wegens mijn studies.
    Ik wil jullie op de hoogte houden van mijn wijnervaringen: welke wijn ik heb gedronken, bij welke gelegenheid en hoe ik die vond. Maar ook tips en nieuwtjes. Kort gezegd: alles dat met wijn te maken heeft.

    Ik hoop dat jullie hieruit inspiratie kunnen opdoen! 

    Groetjes!


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Archief per week
  • 21/04-27/04 2014

    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!

    Gastenboek
  • Welkom!

    Laat gerust een berichtje achter in mijn gastenboek! Alle feedback en tips zijn welkom!


    Rondvraag / Poll
    Ben jij een wijnkenner?
    Ja, ik weet er alles van!
    Ik drink het graag, maar daar blijft het bij.
    Ik ben me aan het bijscholen, maar nu ken ik de basis
    Bekijk resultaat



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs