Inhoud blog
  • De laatste week
  • Welkom!
  • Proficiat!
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Ingroeistage 6A
    Kijk mee in onze klas!
    29-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De laatste week
    Beste ouders,

    Mijn laatste week in 6A is ingegaan.
    Deze stage is als een sneltrein voorbij gegaan. 
    Ik kan me de bosklassen nog erg levendig herinneren. Ik vind het dan ook zeer jammer dat het bijna voorbij is.
    Ik heb geprobeerd om wat foto's toe te voegen op mijn blog, maar de bestanden zijn te zwaar.
    Ik zal morgen de hulp van de expert des huizes inschakelen om de foto's alsnog te kunnen publiceren.
    Er zitten onder andere foto's bij van de beeldles, godsdienstles en weroles.
    Zo krijgen jullie een beter beeld van wat wij allemaal uitspoken in de klas.
    Meester Tom moet nog 3 dagen geduld hebben en dan kan hij het heft weer in eigen handen nemen.

    Ik zal alleszins nog genieten van mijn laatste dagen als stagiaire.

    29-05-2012 om 23:22 geschreven door Juf Laura  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 28/05-03/06 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs