wielrennen lucas
mijn sport wielrennen
Inhoud blog
  • HISTORIEK
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    09-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HISTORIEK
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hallo,
    Ik ben Lucas Goderis, geboren op 25/02/1994 en woon te Meulebeke.
    Ik ben zowat gestart met te wielrennen ( niet in compititieverband dus) toen ik een oude koersfiets kreeg van mijn grootvader.
    Nen peugot met versnellingen aan de kader, zo een oldtimer
    Graag had ik bij een wielertoeristenclub meegereden, en in Julie 2008 ben ik gestart bij wtc tielt sportief.
    En ja met een nieuwe fiets...nen grandville.
    Ga hier geregeld proberen het één en ander te zetten over hetgeen ik meemaak met mijn fietsken
    Veel blogplezier!!!


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-12-2008, 11:17 geschreven door lucas  
    Archief per week
  • 08/12-14/12 2008
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Blog als favoriet !

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs