Wielersite Elke
Foto
Inhoud blog
  • Arendonk (Luc Jespers)
  • Moerzeke (JP Fenart)
  • Moerzeke (Krist Vanmelle)
  • Moerzeke en Arendonk
  • BK Wielsbeke
  • Watervliet
  • Watervliet (Krist Vanmelle)
  • BK
  • Voorbije wedstrijden
  • S'Gravenwezel (Koersfoto's Chris)
  • Herselt
  • Le Bizet: Materiaalpech
  • Le Bizet (Ann Beelaert)
  • Gooik-Geraardsbergen-Gooik
  • Begijnendijk
    Foto
    Wielersites
  • Steeds Vooraan Kontich
  • Wielrennen Belgie (aspiranten tot elites, dames en heren)
  • Wielerbond Vlaanderen
  • WTC Schoonaarde
  • WTC Wommelgemse Sprinters
  • Groepstrainingen Antwerpen
    Foto
    Fotosites
  • Tim Carton
  • Krist Vanmelle
  • Tom De Meyer
  • Renners
  • Mariska Breyne
  • Kris Van Honsté
  • Dennis Geerts
  • Foto
    25-07-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Moerzeke (Krist Vanmelle)
    Klik op de afbeelding om de link te volgen


    25-07-2014, 12:33 geschreven door elke  
    18-07-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Moerzeke en Arendonk

    Zaterdag: Moerzeke

    Door olie op het wegdek wordt de start met 1u15 uitgesteld en het parcours ingekort tot een criteriumetje van nog geen 60km. Gelukkig regent het met bakken en zal dat de koers toch een tikje lastig kunnen maken. Ik hou me goed vooraan, val aan of spring mee, maar niemand heeft zin om door te rijden. Ze willen weer met zn allen gaan sprinten. Ook Grace Verbeke neemt niet vol over eens we met twee weg zijn. Frustrerend! In de laatste kilometer zit ik in het wiel van Kopecky, zij zit achter drie ploegmaten, ideaal! Maar Gilke blijft niet in de spurttrein en zet aan, haar ploegmaat laat het gat vallen. Ik twijfel. Als ik haar laat rijden valt het hier stil en raak ik ingesloten, als ik erachter ga komt Lotte me ongetwijfeld meteen terugfluiten en zit ik ook in een verloren positie. Ik kies voor de tegenaanval, maar Lotte reageert en niet veel later komt het pak over me heen gevlamd. Jammer. De Vleghel wint.

    Woensdag: Arendonk

    Arendonk was de afscheidswedstrijd van De Vocht. Zij moest dus winnen en om dat voor elkaar te krijgen had ze Vos, D'hoore, Stultiens, .... en vele andere toppers opgetrommeld. Ze vliegen er meteen goed in. Aan een verschroeiend tempo rijdt een kopgroep van een tiental weg. Deze wordt iedere ronde stevig uitgedund tot ze nog met 5 overblijven. Het gevaar is allang geweken, maar Vos blijft doorgeven. Hierdoor moeten wij uiteindelijk vroeger dan gepland aan onze laatste ronde beginnen. In de laatste twee kilometer demarreer ik, De Crits volgt. Na verschillende aanmaningen neemt ze over, eindelijk iemand die meewerkt! We blijven nog net het spurtende peloton voor. Ik word 13e na heel schoon volk.

    Uitslag: De Vocht, Vos, D'Hoore, Stultiens, Pretorius, De Jong, Walle, Van Vleuten, Demey, Teunissen, Brand, De Crits, Bolangier, Lodewycks, Verstichelen, Slappendel, Druyts, Van Geyt, Eric, Ryan.



    18-07-2014, 00:00 geschreven door elke  
    10-07-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BK Wielsbeke

    De dag voordien gaan we met de ploeg verkennen, maar we raken maar niet uit aan het parcours en doen drie verschillende routes. We leren dat de wind belangrijk zal zijn en dat er veel bochten liggen, maar toch niet zo erg veel als gedacht (het parcours was al een tijdje op YouTube beschikbaar). Het leek op internet een kolfje voor vluchters, nu we het aan den lijven ondervinden zal een vlucht toch niet erg makkelijk zijn... Moeilijk om een tactiek te bedenken.

    Na de verkenning gaan we naar het Van der Valk hotel in Nazareth waar we super in de watten worden gelegd (dank je ploeg!!) en waar om 5uur 's morgens ons ontbijtje wacht. Eens dat verorbert maken we ons klaar en vertrekken we naar Wielsbeke. De ploegleider heeft nog de laatste instructies voor ons klaar. Het is wat afwachten. De koers kan een vroege ontsnapping hebben (zoals in Geel) en daar wil ik bij zijn (in Geel bleef deze ontsnapping voorop). Maar het kan evenzeer een gecontroleerde koers worden die uitdraait op een massaspurt... Vooral het weer zal bepalen of de koers kan hard gemaakt worden en De Vocht zal waarschijnlijk de sleutel in handen hebben.

    De eerste ronde zijn we attent, maar het is al snel duidelijk dat de koers nu nog niet in zijn beslissende plooi zal vallen. De prominentes zijn nog aan het wachten, pogingen hebben steeds maar 1 belangrijke renster mee. Na enkele ronden en enkele keren meegesprongen te hebben probeer ik na de brug zelf eens. Ik spoor Goedele nog aan, maar ze gaat niet mee. Ik ben alleen. Dju, dat wordt op ralenti verder rijden in de hoop dat er een groepje komt aansluiten. Eens ik meer dan 20" heb komt er reactie, maar het groepje raakt niet tot bij mij en er is hergroepering. Ik ben gerustgesteld, ik heb een versnelling vandaag, dit kan ik de laatste ronde opnieuw proberen. Na halfkoers breekt de wedstrijd stilaan open. In een groep met 11 is ann-sophie mee, maar helaas het peloton scheurt open en neem de kop terug. Wel staat de deur achteraan stevig open. Ik denk dat we nog met 50 overblijven. Ondertussen is De Vuyst er met De Vocht vandoor en sluit even later D'Hoore en Kopecky aan. Mooie kopgroep! Met nog twee ronden zullen ze wel voorop blijven. In de laatste ronde probeer ik nog eens weg te rijden. We hebben een minuut achterstand, de beloftetrui is weg (Kopecky) en het podium is weg, dus misschien twijfelt Topsport wel... Op 5 km ga ik aan en heb direct een mooie kloof. Dit zou wel een kunnen lukken! Twee kilometer later zie ik Topsport zich organiseren, aiai. Ik blijf doorgaan, maar wordt op 2km van de meet teruggenomen, jammer! In de spurt is het vet uiteraard van de soep. Ik eindig op 2/3e van het peloton, 36e.

    D'Hoore wint overtuigend, op 23" volgt het peloton.



    10-07-2014, 19:40 geschreven door elke  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Watervliet
    De week tussen BK en Watervliet werd goed opgevuld met uren training, zo stevig dat ik de laatste training drie kwartier vroeger naar huis ben gekropen om op slechts 5 luttele kilometers van mijn deur nog noodgedwongen een terrasje te moeten doen wegens 'niet meer thuis geraken'. Dat de koers niet goed zou gaan, was dus voorspeld :). En zo geschiedde. De eerste ronden kon ik me goed vooraan handhaven en wou ik er nog wel iets van maken. Ergens halfkoers heb ik met twee keer achter Kopecky geschoten en voelde ik al snel dat de 'dash' niet aanwezig was. Oempf, overnemen ging eigenlijk niet, maar het moest,... Uiteraard werden we zo meteen weer ingerekend. Vanaf dan was ik helemaal 'choco' en kon ik niet meer dan me wegsteken en heel af en toe eens opschuiven of tegen beter weten in meeschuiven, zonder meer... Een kopgroep van vier (Hannes en drie Nederlandse) blijft voorop, het peloton spurt voor een vijfde plaats, ik eindig quasi achteraan met compleet verzuurde bovenbenen.


    10-07-2014, 19:38 geschreven door elke  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Watervliet (Krist Vanmelle)







    10-07-2014, 19:29 geschreven door elke  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BK
    Bovenste foto Marc van Est. Onderste Freddy Vlassenroot






    10-07-2014, 17:57 geschreven door elke  
    27-06-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voorbije wedstrijden

    Drukke tijden hebben me wat achteruit gesteld in het maken van verslagjes.

    In Erembodegem was ik slecht. Mijn benen waren volledig op door de dag ervoor de hele dag recht te staan. Het ging er wel wat uit tijdens de koers, maar ik heb me zelden vooraan kunnen laten zien. De dag nadien in Oudenaarde ging het pakken beter en viel ik regelmatig eens aan of schoof ik mee. In de laatste km probeerde ik het peloton nog te verschalken, maar ze namen me terug en in de spurt was ik natuurlijk op voorhand geklopt. De volgende dag was het UCI-koers in Nijlen op een vlakke omloop. Een massaspurt diende zich aan en ik heb niet aangedrongen.

    Vorige zondag koerste ik in S'gravenwezel. Enkele ronden reed ik met Beckers op kop, maar we werden teruggenomen. Later probeerde ik nog de aansluiting te maken met de kopgroep, maar dat werd een chasse patat. Twee dagen later koers in Schellebelle, waar ik me super voelde, maar niet kreeg wat ik verdiende. Massaspurt.

    Ik hoop dat ze na het bk niet meer zo irritant tactisch gaan rijden en geen massaspurten meer gaan willen 'oefenen' en ik hoop dat een rouleur wint, nah! :)



    27-06-2014, 08:59 geschreven door elke  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.S'Gravenwezel (Koersfoto's Chris)
    Klik op de afbeelding om de link te volgen


    27-06-2014, 08:48 geschreven door elke  
    11-06-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Herselt

    Het is verschroeiend warm in Herselt! Mijn tellertje zegt 42°C, dat is misschien wat veel, maar de 30°C zal toch overschreden zijn. Het is de eerste keer dat hier een dames-koers georganiseerd wordt, ik ken het parcours dus niet. De aankomst ligt bovenaan een brede helling. De rest van het parcours is vooral veel draaien en keren op smalle baantjes. Vandaag wordt ook het PK van Antwerpen gereden met favorieten Druyts en De Vocht. Daarnaast voorziet de organisatie ook een bergprijs en enkele superpremies.

    Het is al snel duidelijk dat ze de eerste ronden vooral elkaar gaan doodrijden. Ik zit veilig in het peloton en ben vooral met drinken bezig en mezelf af te koelen met water. Na enkele ronden schuif ik bergop op en ga vlot naar de kop, goede test. Na halfkoers begint het dan echt om de prijzen te gaan. Harris en Vandoorselaer raken weg. Daarachter proberen wij ook te ontsnappen. Ik ben even weg met een Noorse, niet veel later alleen en daarna nog eens eventjes met drie, maar De Vocht en Topsport laten hun niet kennen. Mijn solopoging draagt een halve ronde, jammer. In de laatste ronde ontsnappen Druyts en D'hoore nog, ik zit aan de verkeerde kant van de weg. Spurten dus. Het is een sprint die me moet liggen, maar ik maak de verkeerde beslissingen en zit ingesloten. Het duurt lang voordat er een gat komt en dan kan ik maar 6 plaatsen meer winnen. Jammer, ik heb echt nog overschot eens over de meet. Ik ga dan maar wat bijtrainen. Nikki Harris wint de koers, Druyts wordt kampioen.




    11-06-2014, 14:09 geschreven door elke  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Le Bizet: Materiaalpech

    Op weg naar Le Bizet staan we geweldig lang in de file en zien we zeker zes ongevallen op de ring rond Rijsel. Het is bijgevolg omkleden en koersen, maar ik ken het rondje van vorige jaren, dus dat is geen probleem. We moeten maar 62km rijden, een criterium dus.

    Van aan het begin wordt er stevig doorgereden en het plan om eens zot te doen, verandert al snel in volgen en sparen. Telkens als ik recht ga staan, lopen mijn benen vol. Ik kan beter gaan zitten en een tandje groter schakelen. Vreemd. Rond halfkoers schuif ik op. Nu probeer ik enkele keren te ontsnappen of mee te gaan, maar de rest komt me meteen weer halen. In de voorlaatste bocht op 300 meter moet ik vol in de remmen om een valpartij te ontwijken. Hierdoor is het vertrekken vanuit stilstand en is de spurt natuurlijk al verknoeid. Ik kom als 22e over de meet, Druyts wint de massaspurt voor D'Hoore.

    Na aankomst blijkt mijn as van mijn achterwiel redelijk veel speling te hebben. Telkens als ik optrek komt de velg tegen mijn remblokken. Ik mag dus dik tevreden zijn met mijn koersje.



    11-06-2014, 13:52 geschreven door elke  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Le Bizet (Ann Beelaert)
    Klik op de afbeelding om de link te volgen


    11-06-2014, 13:51 geschreven door elke  
    06-06-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gooik-Geraardsbergen-Gooik

    We rijden over de wegen die ik bijna dagelijks doe, ik ken iedere put en bocht, als dat geen motivatie geeft! Eerst rijden we twee rondjes rond Gooik van een 27km, dan doen we een grote ronde van ongeveer 65 km om te besluiten in nog enkele kleine rondjes in Gooik. In totaal krijgen we 138 wedstrijdkilometers, maar vooral: we doen het trio muur-bosberg-congoberg met daarna de slechte kasseien in Lieferinge en de Bergstraat. De koers is van het niveau 1.1, het op één na hoogste kaliber (WB is nog hoger) en wordt georganiseerd door de supportersclub van Marianne Vos. Drie keer raden wie er graag wil winnen!

    De organisator verwittigt ons dat ze vanwege de politie iedereen uit koers moeten nemen die drie minuten achter de kop van de koers geraakt. Ze willen de steenwegen maar drie minuten open houden. Tja, dan zullen er velen de aankomst niet halen, zeker als je pech hebt is dit zeer frustrerend...

    Vos heeft gisteren haar eigen grote prijs al gewonnen (1.2) en reed vrijdag ook de vrouwenversie van de Amstel-Gold, dus hopelijk heeft ze een beetje spierpijn... Ik zelf heb de hele nacht liggen woelen, koude rillingen gecombineerd met liters zweet. Dat zou wel eens een virusje kunnen zijn. Ik heb althans de hele dag kou en barstende koppijn, maar kan wel starten. Het peloton telt slechts 105 rensters, dat geeft moed, want de parcoursbouwers hebben mooie wegen uitgezocht, dus ik zou moeten vooraan geraken. De eerste twee ronden gaan gezapig. Iedereen weet dat het nu niet zal gebeuren, dat pas de plaatsing voor de muur doorslaggevend zal zijn. Het peloton laat Longho Borgini 'zomaar' drie minuten nemen. Ik zit de hele tijd rond Vos, die rustig aan het keuvelen is en wat sightseeing doet. Ze stopt zelfs eventjes voor in een bosje een plasje te doen! Bij het ingaan van de tweede ronde laat ik me uitzakken naar de auto. Onze ploegleider kan je nooit iets vragen dat hij niet voorzien heeft, dus ook mijn smeekbede voor een pijnstiller wordt meteen verholpen. Na een halfuurtje begint het te werken. Ideaal, want we zijn richting Denderwindeke aan het rijden, niet ver van Onkerzele en de Muur. Sarah is vandaag supergemotiveerd en rijdt erg goed, evident dus dat ik ze op dit stuk mee naar voren breng. Ik probeer ze vooraan te houden en rijdt daardoor enkele kilometers in de wind. De bordjesdame komt naast me rijden met het tijdsverschil. Ik moet ervan glimlachen: laat Borghini maar rijden, ik ga er echt niet achter! We draaien rechtsaf en het spel zit op de wagen. Sarah schuift goed mee, ik help waar kan. Eens in Onkerzele laat ik me insluiten en verlies ik stilaan gevechten. Het is echt rijden met de ogen toe! Ca passe ou ca casse! Er wordt niet gevallen (wel uit de bocht gevlogen), maar de oorlog heb ik ook niet gewonnen en ik draai achteraan de vesten op. Daar hapert de voorderrailleur even. Ik ga op zoek naar mijn ritme. Eens boven op de kapelmuur begin ik met een dame van Malderen de achtervolging. Onderaan de Bosberg zien we ze bovenaan rijden. Als we geen recordtijd neerzetten op deze klim kunnen we het vergeten. Zo is het ook. De anderen begin nu irritant te slepen, waardoor er helemaal geen vaart zit in deze groep. Op de congoberg hebben we al vier minuten achterstand. In de bevoorradingszone is de wil van mijn gezellinnen helemaal gebroken. Na de kasseien en de bergstraat worden we uit koers genomen.

    Met hoe ik me voelde is een DNF een logisch resultaat. Ik ben blij dat ik nog iets heb kunnen doen voor de ploeg en heb ook gevoeld dat de conditie stilaan terug in stijgende lijn gaat. Al bij al dus een goed gevoel. Marianne Vos wint.



    06-06-2014, 15:05 geschreven door elke  
    05-06-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Begijnendijk

    Het parcours in Begijnendijk is quasi vlak en telt hooguit vier bochten. De banen zijn breed en het peloton slechts 53 rensters groot. Ik ben actief en probeer regelmatig eens of schuif mee, maar de beslissing valt op een moment dat ik meer bezig ben et mijn achterband dan met de koers. In een bocht moet ik bijsturen en zwiept de achterkant wat weg. Ik denk een leegloper te hebben, maar enkele bochten laten blijkt dat niet het geval. De ontsnapping is ondertussen wel vertrokken... Redant is niet mee en ze beginnen te rijden, ze naderen tot enkele seconden maar krijgen het gat niet dicht. Enkele rensters maken toch nog de oversteek, ik ben er niet bij, mijn eigen fout. Ik was wat 'in slaap gewiegd', had er te veel vertrouwen in dat het zou samensmelten. Op drie ronden van het einde probeer ik eerst met twee en later alleen de scheve situatie nog recht te trekken. Met nog een ronde te gaan komt er versterking van een mij onbekende renster, maar het peloton loopt ons opnieuw in. In de spurt laat ik me insluiten en word ik 10e. Uiteindelijk word ik 23e in een rare 'afwezige' koers. Dutriaux wint.



    05-06-2014, 15:24 geschreven door elke  
    02-06-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Begijnendijk (Lesley Staes)







    02-06-2014, 19:16 geschreven door elke  
    23-05-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pelotonspurt Hillegem (crosserke Franky)
    Klik op de afbeelding om de link te volgen


    23-05-2014, 11:23 geschreven door elke  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Annulatie Prosperpolder

    Tijd voor recuperatie en rustige training na het goed gevulde voorjaar, ik koers een weekendje niet en doe rustige duur. Vermoedelijk is de volgende koers Begijnendijk.



    23-05-2014, 11:22 geschreven door elke  
    20-05-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hillegem

    Over de koers van Hillegem kan ik kort zijn, het liep voor geen meter. Het ging zo mogelijk nog slechter dan de dag ervoor in Helchteren. In het begin negeerde ik nog de signalen en kwam ik mee met de eersten boven op de lastige klim, de rest van de koers was sparen en boven komen in de staart. Ik kom duidelijk macht te kort. Normaal rij ik een tandje groter bergop dan de rest, nu moest ik bij de eersten terugschakelen. Gevolg van de val? Ik werd deze koers hetgeen ik haat: een pannenkoek die heel de koers krampachtig achtervolgt, maar wel komt meespurten :s. Ik zit goed in de laatste kilometer, vind een gat op het perfecte moment en kan meedoen voor top-5, maar er zit geen versnelling op en ik word de laatste 150m dan nog bijna van mijn fiets gereden waardoor ik alles moet toesmijten. Ik rij traag de meet over en wordt 18e, Kelly Druyts wint. We rijden met drie van de ploeg in de eerste 20, het konden er 4 zijn want ook Sarah reed weer erg sterk.



    20-05-2014, 11:53 geschreven door elke  
    18-05-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Choco in de GP Wijnants 1.2 UCI

    De Grote Prijs Maarten Wijnants heeft voor het eerst een vrouweneditie. Wij zijn de afwachting van de heren-elite en krijgen 11 rondjes van 10,6km voorgeschoteld. Het is tevens een nieuwe manche van de Lotto Cycling Cup. Het deelnemersveld is minder indrukwekkend als anders, vele toppers zijn op terugreis van China na de wereldbekerdriedaagse daar. Onze ploeg heeft een sponsor-supportersdag georganiseerd, we zijn bijgevolg supergemotiveerd!

    Ik heb het plan om de eerste 20km op toerental te komen (niet goed kunnen trainen met de val) en dan een kans te wagen. We zijn met drie 'aanvallers' een spurter en drie ondersteunende rensters. Maar helaas, het startschot wordt gegeven en ik kom de hele koers niet meer vantussen mijn kader. Niks opschuiven, niks aanvallen, ik kan alleen maar sparen, eten en drinken. De hele koers gaat het in gestrekte draf zonder echt supersnelle ronden, maar ook zonder recuperatiemomenten. Ik zie af! Ik weet dat uitrijden wel zal lukken, maar meer zit er niet in. Ik zie van achteruit wel hoe de ploeg een mooie koers rijdt! Sterke teamies! Het wordt bevestigd in de eindspurt met een 5e plaats voor Danielle. Ik kom midden peloton over de meet 52e. Polspoel wint knap.

    Vandaag Hillegem op een lastig parcours, het kan alleen maar beter gaan! :)



    18-05-2014, 12:12 geschreven door elke  
    13-05-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Snel hersteld

    Ik heb niet al te lang moeten herstellen en kon al snel de traningen hervatten. Voorlopig heb ik enkel nog wat last van de linkerrib. De fiets heeft het relatief goed overleefd: enkel een nieuwe shifter en een paraplu wiel.
    Jammer van het slechte weer! Ik had maar graag deftige duurtrainingen gedaan, nu ben ik veroordeeld tot de helft van de training op de rollen en dan nog een stukje buiten... Ik kom zo wel aan mijn uurtjes, maar 25 uur per week haal ik niet. Geen ramp, het was tijd voor een korte pauze om de frisheid terug te vinden.
    Eerstvolgende koers is Houthalen nu zaterdag, een manche van de Lotto Cycling Cup. De dag nadien start ik vermoedelijk in Hillegem.



    13-05-2014, 11:50 geschreven door elke  
    08-05-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Boortmeerbeek Johan Pelgrims
    Klik op de afbeelding om de link te volgen


    08-05-2014, 13:53 geschreven door elke  

    Einde Carrière - 2014 was mijn laatste seizoen


     



    Foto
    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Uitslagen 2014


    Omloop het Nieuwsblad 1.2 UCI: DNF/176

    GP Samyn 1.2 UCI: 97/152

    Omloop Hageland 1.2 UCI: DNF/168

    Oostduinkerke: 23/78

    Honnelles: DNF/49

    Waregem: 57/89

    Gent-Wevelgem 1.2 UCI: 53/169

    GP Dottignies 1.2 UCI: DNF/176

    PK ITT: 2e

    GPCerami: 20?/57

    Dottignies: 9/55

    ITT Borsele topcompetitie: 48/59

    Dwars door de Westhoek LCC 1.1 UCI: 112/177

    Boortmeerbeek PK: val/77

    GP Maarten Wijnants 1.2 UCI: 52/115

    Hillegem: 18/72

    Begijnendijk: 23/53

    Gooik-Geraardsbergen-Gooik 1.1 UCI: DNF/104

    Le Bizet: 22/42

    Herselt: 24/61

    Erembodegem: 31/62

    Oudenaarde: 21/46

    Nijlen 1.2 UCI: 74/123

    S'Gravenwezel: 36/85

    Schellebelle: 32/67

    BK: 36/115

    Watervliet: 43/57

    Moerzeke: 40/74

    Arendonk: 13/76

    BeNe Tour UCI 2.2: 68/137  - Rit1:89 - Rit2A:73 - Rit2B:70

    Strijpen: 29/58

    Bambrugge: 28/79

    Lierde: 33/64

    Haaltert: 35/67

    Erondegem: DNF/152

    Oostkamp: 24/42

    Dudzele: 41/56

    Heusden: 58/89

    Massemen: 40/71

    De Klinge: 42/63

    Puivelde: 38/71

    Oedelem: 38/50

    Bever: 2/32

    Ledegem: 33/53

    Nederhasselt: pech/62

    Emptinne: 7/22

    Erwetegem: 26/49

    Hulste: 42/71

    Naast: 31/54

    Lotto Belisol Belgium Tour 2.2 UCI: DNF/96

    ITT 56 - Honnelles 73 - TTT 13e - Halle 76 - Geraardsbergen DNF

    Wenduine: 24/46

    Muizen 15/51

    Berlare: 18/30



    Foto
    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Foto
    Archief per maand
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs