Inhoud blog
  • vervolg 2
  • vervolg 1
  • vervolg
  • mijn verhaal
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    liefdesverdriet

    11-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mijn verhaal

    hallo allemaal,

    ik zou u graag willen laten weten wat je allemaal kan meemaken als je uit elkaar gaat
    en uiteindelijk in een vechtscheiding terechtkomt.
    ik ben met mijn partner uit elkaar gegaan op 01/01/2012 dit was de slechtste nieuwjaar ooit in mijn leven
    onverwachts en zonder dat ik het had voelen of zien aankomen vertelde mijn partner dat het beter zo zou zijn om uit elkaar te gaan
    uitleg daarvoor was dat mijn partner dacht dat dat beter zou zijn.wat ik dacht of zei maakte niet uit ik was zo van slag dat ik voorstelde dat mijn partner met moeder ging praten en eventueel een nachtje daar bleef
    na een relatie van 9jaar en een huwelijk van bijna 6jaar en een zoon van 8jaar wou ik niet dat daar zo een einde aan zou komen
    dus mijn partner vertrok met zoon en ging naar de moeder de dag daarna kwam de peter van de zoon dus was mijn partner er ook ik dacht om nog een rustig gesprek te kunnen voeren maar het besluit stond vast en weg waren ze partner en zoon vanaf dan is mijn wereld ingestort

    11-06-2013 om 00:00 geschreven door ongelukkige  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 10/06-16/06 2013

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs