A women's world
What women think...
07-07-2018
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.A women's world ....Terrasjesweer
Vandaag genoten van een uitstapje in Gent, gaan shoppen en na een heftig Primarkbezoek in de solden nood aan een drankje..

Altijd leuk, zon, happy people, summer feelings en overal beginnende koppeltjes of koppels die terug naar elkaar proberen te groeien na die deprimerende winter.

Ik kan het niet laten maar ik hou van mensen observeren dan , hun gedrag , hun bedoelingen en telkens kan ik wel uit hun handelingen opmerken of dit een geslaagde date zal zijn or not

Daar zaten ze dan , gewoon te grappig om te zien , het koppel naast onze tafel.
Hij die probeerde te scoren en zij die gewoon zo snel mogelijk weg wou , 

Rondkijkend naar mensen, kijken naar de gsm, al meerdere keren gezegd dat ze straks nog plannen had.

Haar gsm was haar uitweg geworden want dan ineens de sms ....om dan te moeten melden dat je om 17h ergens moet zijn en dat je enorm gehaast bent.

Ze weigert het nieuwe aangeboden drankje, bedankt van op afstand en zegt volgende keer trakteer ik en there she goes .

Is dit typisch vrouwelijk? Ik herkende me er alvast heel hart in.


Soms kan een date zo tegenvallen dat je blij bent single te zijn.

Och ja, mensen leven maar 1 keer en echt de juiste tegenkomen tja gebeurt ook maar 1 keer.




07-07-2018 om 20:32 geschreven door Fanny V.  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)


Inhoud blog
  • A women's world ....Terrasjesweer
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Archief per week
  • 02/07-08/07 2018

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    E-mail mij

    Is dit voor jullie herkenbaar? laat het me weten ..of ben je een echte inspiratiebron


    Rondvraag / Poll
    mijn allereerste blog.. wat vinden jullie ervan
    leuk, ik wil meer lezen
    Niets voor mij
    Benieuwd naar meer
    Bekijk resultaat



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs