help de zeehondjes zoodat ze kunnen genieten van het leven!!!
Over mijzelf
Ik ben emma, en gebruik soms ook wel de schuilnaam emmatj.
Ik ben een vrouw en woon in hulste (belgie) en mijn beroep is ik ben nogmaar een kind.
Ik ben geboren op 09/07/1997 en ben nu dus 26 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: chatten ip de pc,dom doen me me vriendn e vriendinnen,kattekwaad uitsteken,ik kan goe ziengn e dansn.
ik oorn gern pop en jump muziek meestal babbel ik dialect kvien da birre!!!!!
Foto
Foto
Zoeken in blog

Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
ikke me ivertj birre!!!!
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Inhoud blog
  • love
  • giegie!!!
  • birrre!!!!!...!!!
  • zie die oogjes
  • die lieve beestjes
    tzien geweune birre chice foto's birre!!!!!!
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Foto
    Startpagina !
    STEP UP 2 THE STREETS!!!!!

    HELP de ZEEHONDJES ze willen LEVEN!!!!!
    01-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.favorieten!!!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ge moe zeekr kijkn i me favorieten this birre tzien do birre chice filmpjes i echt wo
    zeekr kiekn!!!!

    01-07-2008 om 18:06 geschreven door emmatj  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.<3<3<3hart vo diern<3<3<3<3
    Klik op de afbeelding om de link te volgen vo diern moeie zorg draagn!!!!!

    01-07-2008 om 17:12 geschreven door emmatj  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zot van hondjes!!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ik zien zot van hondjes ze zien zo zacht zot en snoezig zelf e ik ook e hond obi hij is een maltezer.

    01-07-2008 om 17:04 geschreven door emmatj  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.je voeld je nie ip je gemak!

    ge moe ergens gon wor niemand je oord of ziet en ziengt der e liedje over da lucht je ip echt wo da ept bie ik oke!!!!!

    01-07-2008 om 15:59 geschreven door emmatj  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.scheldwoordn soms!!!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen jah iedereen kut zich nie in oedn e!
    e voor jut wit jah ken e schelwoord gezijt e joengne tog straf!
    mo soms ist wel ki nodig e (b.v.b)stoemn op,stoem wuf,teef,hoer,slette en ol e witj wel
    mo probeer da nie zoveel te zegn das oke nie eevn slim e witje wel!!!

    01-07-2008 om 15:51 geschreven door emmatj  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kom af e ti tog nie moeilijk vintog!!!!!!!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ge moe nie beschaamt zien vintog JOENGNE!!!!!!!
    ge moe gin broekschieter zien wi wtf ijglijk!!!

    01-07-2008 om 15:46 geschreven door emmatj  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.joengne!!!!!!!!!!!!!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen joengne komt eki af ge wit tog daje welkom ziet  joengne tog
    wu i da nu ijglek JOENGNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!............

    01-07-2008 om 15:43 geschreven door emmatj  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.me familie!!!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ik en e birre chice en toffe familie.
    familie en is tof .
    ik en 2 birre toffe nichten!!!!

    01-07-2008 om 15:32 geschreven door emmatj  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ik en me beste vriendin gentiana<3<3<3
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ik en gentiana ken elkor ol jaarn e we zien ol jaarn hartsvriendinnen en this chic!!!<3<3<3<3<3<3

    01-07-2008 om 13:31 geschreven door emmatj  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dialect!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen aje wil dialect babeln leer toen etwuk ip mien blog want ik babeln ier gi woord mooi nederlands.
    en als je mij niet goed verstaat stuur dan een bericht naar mij zeg dan wat je niet verstaat en ik zal het in een bericht uitlegen belooft!!!!!!

    01-07-2008 om 13:22 geschreven door emmatj  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.tjonkerschooltj mis j!!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen tjoenkerskooltj wos e birre chic  schooltj iere de site(www.tjonkerschooltje.be)kiekt der mo ki ip this birre!!!

    01-07-2008 om 13:14 geschreven door emmatj  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.step up de max!!!
    step up 1 das e birre chice film ge moet em zeekr ki bekiekn echt wo ne i de max.
    e step up 2 birre die 2 films zien dans films e ze zien de max!!!!!echt wo!!!!!

    01-07-2008 om 09:39 geschreven door emmatj  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEST FRENDS FOREVER!!!!!!!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    ---<<<EM_MATJ>>>---GENTIANA,JUS10,GAETANO,BIRG!TJ,K!MMTJ,
    MERELTJ,CHADIATJ,JORDI,SILKE,LAURA,STEFFIE,TEFFANIE,MICHELLE,
    LISA,SHAUNNI,GRACIATJ,GIORDY,EMELY,NIENKE,MICHELKE............

    01-07-2008 om 00:00 geschreven door emmatj  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ikù!!!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ik zien emma leuwers.
    ik zien e meter 66.
    ik en schoenmaat 41.
    ik woon i hulste.
    ik en 1 zus hannah va 7 jaar.
    ik ben 11 jaar jong.
    ik verjaar op 9 julie.

    01-07-2008 om 00:00 geschreven door emmatj  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    30-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.pomp id up
    ik zien e feest beest e ke daasn gern al oendere zieje 3 foto's va daas films brijk dens en ol (step up 1,step up 2 honey) ge moe der ook na kiekn wi vint ij en volgende week komt step up 2 ip dvd de max vint!!!!!!zeekr guurn ti de moeite!!!!!

    30-06-2008 om 22:00 geschreven door emmatj  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.soulja boy de max!!!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen youououououou birre de max liedje e die gast vint aje em ziet o may got!!!!

    30-06-2008 om 00:00 geschreven door emmatj  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)

    Foto

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • ge moe do zeekr na kiekn klikt der ip!
  • soulje girl birre mooi liedj klik der uip!!
  • help die arme zeehondjes

  • Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • birre goeie muziek!!!birrééee
  • this birre chic ge moe der zeekr na kiekn e lustern!!!!
  • birre chic liedje en dansje kiekt der na!!!
  • klipje va honey birré mooi e chic!!!!
  • soulja boy de max!!!
  • je kut het dansje leern va soulja boy via da filmpje!!!
  • step up birre!!!
  • step up the streets birre!!!!!
  • high school musical!!!

    Foto

    Foto


    Foto


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    <3TISSE IS MEN SCHATTEKIND ZO'N SCHATTIG KIND!!!!!!<3
    Foto

    kom mo ge ziet ollemole welkom ip mien blog
    Foto

    Foto

    Archief per week
  • 25/08-31/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008

    Blog als favoriet !

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Een interessant adres?

    IK ZIEN BIRRE BLIE DA GIEDER NA MIE BLOG KOOMN KIEKN!!!!!
    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    dag mensn welkom ip mien blog je got ier wa meer weetb oovr ikù e films e brijkdens el e witje wel!!!!!!!!
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    trainermarnix
    www.bloggen.be/trainer

    heey!!!!!!!!!!!wizt schrijf gerust maar in men gastenboek!
    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    tilloenk
    www.bloggen.be/tilloen

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs