Categorieën
  • 1. INLEIDING (1)
  • 2.VOORBEREIDING (4)
  • 3. DE REIS (0)
  • Inhoud blog
  • De motor
  • Nieuwe GPS...deel 2
  • Nieuwe GPS
  • We zijn vertrokken (met de voorbereiding althans)
  • Inleiding
    Zoeken in blog

    agenda

    Belangrijke data in mijn agenda

    Archief
  • Alle berichten
    Categorieën
  • 1. INLEIDING (1)
  • 2.VOORBEREIDING (4)
  • 3. DE REIS (0)
  • Startpagina !
    ALPEN-DOLOMIETEN 2014

    30-01-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Inleiding
    "Motorrijden zonder God" 
    Met dit prachtig boek van Wim Aalten is eigenlijk alles begonnen voor deze reis.
    Alhoewel , de eerder geplande en om gezondheidsreden afgelaste motorreis door de Himalaya hebben ook een cruciale rol gespeeld om deze reis te plannen. 
    Maar terug naar het boek van Wim. Wim beschrijft in zijn boek op een prachtige manier hoe hij van op het moment dat hij op zijn motor stapt zijn hoofd leeg maakt , om dan plaats te maken voor de opkomende gedachten. 
    Nadenken over wat het leven gebracht heeft en wat wij kunnen doen om dit leven zo aangenaam mogelijk te maken voor onszelf , maar zeker ook voor onze medemens. 
    En net dat gevoel heb ik ook als ik alleen op stap ben met de motor. Die constante gedachtenstroom door mijn hoofd van het moment dat je die helm op zet. Vandaar deze reis. Alleen mijn motor , mijn gedachten en ikzelf. Richting Alpen en Dolomieten. Gepakt en gezakt met een tentje . De vrije natuur in om daar ten volle van te gaan genieten om terug te blikken op wat is geweest en wat hopelijk nog komen zal. 
    De bedoeling is jullie hier wat rond te leiden in de reis die ik ga maken . Niet alleen de routes , maar ook wat ik zie en wat ik voel. Waarschijnlijk zullen foto's en ervaringen pas na de reis neergepend worden. Maar één ding staat vast. Ik voel nu al dat dit een droomreis gaat worden.



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Archief per week
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!

    agenda

    Belangrijke data in mijn agenda



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs