Foto
Inhoud blog
  • eerste werkervaring ooit; een ramp
  • Jobs, pfffff
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Werkervaring
    Met veel optimisme naar je volgende job...
    02-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.eerste werkervaring ooit; een ramp
    Mijn eerste blog verhaal bleef even uit, wegens deugddoende vakantie.

    Maar nu gaan we er periodiek tegenaan!

    Mijn eerste werkervaring ooit is al heel lang geleden. Namelijk al van sinds september 1999. Dit was toen na een periode van klootzakkerijen in het VTI overgestapt naar het leercontract in een andere school. Wat dus wel bevrijdend was in eerste opzicht was heel confronterend na mijn eerste werkdag. Ik had gekozen in het verlengde van mijn vorige richting "houtbewerking" en moest dus aan de slag bij een schrijnwerker. Na 2 dagen in het atelier en 2 dagen op de werf en 1 dag school was mijn eerste week een ware teleurstelling. Dit was dus echt niets voor mij. Alu of pvc ramen plaatsen, profielen op maat maken, houten deuren afschuren. Dit was plezant als een hobby. Maar dat wilde ik niet doen voor de rest van mijn dagen. Geen haar aan mijn hoofd die daaraan dacht.

    Dus hield ik het nog enkele weken vol en na een maand stopte ik er mee en kwam ik terecht bij de volgende werkgever...


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Archief per week
  • 30/08-05/09 2010
  • 02/08-08/08 2010

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs