Inhoud blog
  • zeeeer lang geleden
  • resultaat?
  • nog es
  • Thomas in actie
  • nieuwe poging
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Weight race
    The battle is on
    A new battle has begun!!!
    29-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BLOKKEN
    jaja het is er eindelijk van gekomen!!!  Ik heb meegedaan in Blokken!!  Gisteren was het dus de grote dag.  Ik was behoorlijk nerveus maar eens ik in de studio zat ging het over.  Het wordt volgende maandag reeds uitgezonden dus op 5 mei!!  Vermits  dat nog minder dan een week is, ga ik proberen om te zwijgen over mijn resultaat!  Jullie moeten maar kijken, nu maandag 5/5 om 18u30.

    29-04-2008 om 18:20 geschreven door wendyvdb

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    10-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.week??
    Ik ben ondertussen al vergeten aan welke week we zitten maar ik kan al wel melden dat van de 27 kg die eraf moeten, er al bijna 6 weg zijn!!  Jaja de crosstrainer doet zijn werk, maar ik nog meer natuurlijk.
    Twee weken geleden moest ik naar de endocrinoloog voor wat ik dacht een afsluitende consultatie.  Omdat mijn schildklierwaarden tijdens mijn zwangerschap niet echt goed waren wilde ze toch nog eens een bloedonderzoek.  Nu dinsdag mocht ik dan bellen voor de uitslag ervan en wat blijkt nu?  Mijn schildklier werkt nu ook nog niet op volle kracht.  Ik moet dus hormonen gaan innemen die het tekort zouden moeten opvangen.  Nu is het zo dat de schildklier invloed heeft op je gewicht dus het zou best kunnen dat ik door die hormonen nog 'meer' ga afvallen.  Nu, ik verwacht er niet te veel van maar we zien wel!!

    10-04-2008 om 16:23 geschreven door wendyvdb

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    31-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.valse start

    De vorige start is foutgelopen dus gaan we nu maar weer opnieuw starten hè.  Allee het is te zeggen, kben heel goe bezig al zeg ik het zelf.  Vorige week moest ik bij de endocrinoloog zijn.  Zij zei dat als ik het krijgen van 'echte' diabetes wil uitstellen dat ik dan moet proberen op een gezond gewicht te geraken.  Ik vroeg haar wat dat dan wel was en het verdict luidde: -25kg.  Allee da's dus het nieuwe doel hè.   Ik heb mezelf nu 56 (ondertussen 55) weken gegeven om dit te bereiken en dan ga ik mijn buik laten behandelen.  Die draagt namelijk vreselijke tekenen van de zwangerschap en het gaat nooit meer beteren.  Omdat ons Hannelore ons laatste kindje zal zijn vind ik het nu hoog tijd om aan mezelf te denken.  Volgens een bevriende verpleegster van een plastisch chirurg kan je zo'n buikwandcorrectie vergoed krijgen als er een medische noodzaak is, en geloof me die is er nu al maar goed ik moet toch eerst afvallen anders heeft het niet veel nut hè.

    Allee dus hier gaan we dan - 1kg, nog 24 te gaan

    31-03-2008 om 17:20 geschreven door wendyvdb

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    18-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mijn twee schatjes






    18-03-2008 om 20:37 geschreven door wendyvdb

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.week 1
    Zo de eerste week zit erop en aanvankelijk zag het er goed uit.  In no time was er bijna 2 kg af en eht ging allemaal heel goed.  Maar op vrijdag hadden we een etentje gepland en daar is het misgelopen.  Als ik eenmaal toegeef is eht hek van de dam en dat was nu weer niet anders.  Tot hiertoe is de schade beperkt gebleven maar lang zal dat niet duren.  Ik ga alle moed bijeen rapen om me er morgen terug tegenaan te gooien.

    18-03-2008 om 20:35 geschreven door wendyvdb

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    10-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nieuwe race - week 0
    Bijna dag op dag een jaar geleden startte ik deze blog met de bedoeling mijn bevindingen, frustraties, successen, mislukkingen,... van me af te schrijven tijdens een hels dieet.  Dat dieet had als doel gezond zwanger worden.  Zwanger worden lukte heel goed, de zwangerschap zelf verliep iets minder vlot voor mezelf dan ik gehoopt had maar na de bevalling en geboorte van Hannelore nu 2 weken geleden, lijkt het me hoog tijd om de draad terug op te nemen.  Tijdens mijn zwangerschap kwam ik niet alleen de verloren 15 kg terug bij maar ook nog eens een extra 10kg zo gewoon puur uit mezelf.  Van die 10 zijn er nu 8,5 weg en dus begin ik gewoon terug van waar ik ook vorig jaar begon.  Sporten is er nog niet echt bij want mijn bekken wil nog niet helemaal mee maar diëten doe ik al wel, toch sinds vandaag.  We zitten terug aan de Modifast om die eerste kilo's wat sneller te laten gaan.
    Ik hou jullie net als vorig jaar en de voorbije maanden op de hoogte!


    10-03-2008 om 12:08 geschreven door wendyvdb

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    26-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.fototjes








    26-02-2008 om 17:27 geschreven door wendyvdb

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hannelore is geboren!!!
    Vrijdagmorgend mochten we dus om 6u binnen komen via spoed (dat wilde ik wel eens doen dus dat was dan weer een voordeel hè) Het was er nog steeds druk maar ze hadden een arbeidskamer voor mij vrij gehouden. Bij aankomst werd er dan eerst gecheckt of mijn bmh al wat meer verweekt was en meer naar voor gekomen was (blijkbaar, zo vertelde de gyn me achteraf, zouden ze me opnieuw naar huis gestuurd hebben mocht dit niet gebeurd zijn sinds maandag!!!) en dat was zo. Dus hebben ze rond half 7 een eerste tabletje vaginaal opgestoken maar veel deed dat nog niet. Rond 9u kwam dr. Caeymaex even een kijkje nemen en nadat zij nog een tweede tabletje had opgestoken (bijna tot in mijn keel dacht ik) begon het echt werk. Mensen god lieve deugd wat deed dat pijn zeg en toen ik dacht dat eht niet erger kon kwamen ze dan rond 10u mijn vliezen breken want mijn ontsluiting vorderde niet (de vroedvrouw zei rond 10u jaaa je hebt een goei 2-3 cm en ikke : waaaa?? Gaat dat dan terug dicht of wa ? ik had namelijk al een dikke 3cm toen ik maandag naar de gyn was geweest) Enfin na het breken van die vliezen kwam het pas echt op gang en al gauw waren mijn ambitieuze, verdovingsloze plannen van de baan. Er zat gewoon geen tijd tussen de weeën, puffen hielp niet, in mijn man zijn hand knijpen al evenmin. Net toen ze dan nog eens een baxter wilden steken om het nog wat heviger te maken ben ik gekraakt. Ze hebben dan gelukkig gewacht tot de anesthesist haar werk had gedaan om die extra baxter aan te sluiten. De anesthesist heeft drie keer moeten stoppen met haar werkzaamheden omdat ik telkens een wee kreeg en absoluut niet stil kon blijven sitten. Ze zei ook al tegen de vroedvrouw dat ik het waarschijnlijk niet erg meer nodig zou hebben maar dat was toch lichtjes overdreven. Toen ik verdoofd was hebben ze dan nog eens gevoeld en plots had ik al een dikke 8cm. Geen half uur nadien had ik volledige ontlsuiting en mocht ik persen om de baby meer te laten indalen. Dat was rond half 1, 1uur zoiets. Maar hannelore wilde niet echt dalen en ik heb mezelf te pletter geperst tot ongeveer kwart voor 2 toen schoot ze blijkbaar dan toch door het geboortekanaal want ik moest meteen stoppen met persen. Ik werd snel naar de verloskamer gereden waar de gyn zich klaarmaakte. Eens op de verlostafel is het heel snel gegaan. Na een eerste keer persen was haar hoofjde er al zo goed als en de gyn stuurde de vroedvrouw nog ergens om, ik denk een scalpel of schaar om te knippen maar plots hoefde het niet meer want daar was ze al. Ik heb nog een kleine tweede duw moeten geven en toen mochten we kijken of we nu een zoon dan wel een dochter hadden.
    Het was het tweede dus. Ze lijkt sprekend op haar broertje trouwens. En jawel na een kort verblijf in de couveuse (waar ze verdorie haar mustje kwijt hebben gelegd en twas er eentje van Dinaldson!!!!) mocht ze mee op de kamer. Ze is helemaal goed gekeurd, ze eet heel goed en komt al terug bij!

    26-02-2008 om 17:25 geschreven door wendyvdb

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    19-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.overtijd
    Jaja, ik die dacht dat ik zeker te vroeg zou bevallen heeft ongelijk gekregen.  Vandaag zijn we al 3 dagen over tijd.  Gisteren zijn we nog een laatste keer naar de dokter geweest en daar hebben we afgesproken dat als onze baby zich niet spontaan aanbiedt dat we dan donderdagavond om 20u naar het ziekenhuis mogen komen.  Daar gaan ze dan een eerste tabletje vaginaal opsteken om de baarmoederhals te laten verweken.  Vrijdagmorgen om 6u en om 7u doen ze dat opnieuw.  Om 8u steken ze dan de weeënopwekkende baxter om dan rond 10u ongeveer de vliezen te breken.  Een goeie 2 uur later zou ons nummertje 2 er dan moeten zijn.  Ik begin nu wel behoorlijk nerveus te worden, niet zo zeer voor de bevalling maar eerder ben ik bang voor de gezondheid van ons schatje.  Na de beproevende eerste dagen van Thomas is dat wel normaal denk ik.  Gelukkig is ons eerste wondertje er perfect uitgekomen dus dat zal een tweede keer wel hetzelfde resultaat opleveren zeker??   Bovendien begint mijn curieusiteit toch echt wel de bovenhand te halen want nog enkele dagen geduld en we weten om we twee zonen hebben dan wel een koningswens hè!  Beide opties zijn goed voor ons hoor maar het blijft toch wel spannend!

    19-02-2008 om 20:35 geschreven door wendyvdb

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    16-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wachten wachten wachten
    De voorbije week is erg dubbel geweest.  Ik loop al 3 weken te roepen dat ik wil bevallen maar toen moemoe vorige zaterdag plots overleed wist ik het even niet meer hoor.  Ik wilde nog steeds heel graag bevallen maar ik wilde ook de begrafenins bijwonen.  Dat is me alvast gelukt.  Ik heb afscheid kunnen nemen van ons moemoe. 
    Nu is het echt tijd dat de baby komt.  Vandaag was zijn/haar komst gepland maar ik denk niet dat het er nog inzit voor vandaag.  Misschien vannacht?  Het wachten wordt steeds zwaarder, net als mijn buik overigens.  Ik dacht enkele weken geleden al dat hij niet verder zou kunnen uitrekken maar once again heeft de natuur mij doen versteld staan.  Mijn omvang is zo mogelijk nog groter geworden. 

    Ik hoop zo snel mogelijk hier een fototje te kunnen posten van ons boeleke hoor en dan is eht weer tijd voor een nieuwe battle want die omvang MOET terug verkleinen!!!

    16-02-2008 om 18:00 geschreven door wendyvdb

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    28-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.laatste keer gyn???
    Vandaag mochten we weer naar ons prutske gaan kijken op eht kleine schermpje van de gynaecoloog! Wat ze ons vertelde klonk bij mij alvast als muziek in de oren.  Mijn baarmoederhals is op anderhalve week tijd stevig ingekort, nog niet volledig maar toch, en bovendien heb ik al 2 cm ontsluiting!!  Ons boeleke zelf weegt nu ongeveer 3,300kg en is een goeie 47 cm groot.  Toen onze Thomas 2 jaar geleden geboren werd had hij exact dezelfde afmetingen dus .....
    Het kan dus echt voor alle dagen zijn.  De dokter denkt niet dat eht nog 2 weken gaat duren dus nu begint de spanning hier echt wel te snijden hoor.

    28-01-2008 om 20:20 geschreven door wendyvdb

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    25-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.regen en zon
    Hier schijnt de zon weer boven ons huisje.  Dinsdag bleek alles dan toch in orde met de paperassen op school en ook de buren leken te begrijpen dat we onze mooie tuindraad niet wensten af te breken.  Als ik nu nog eens van mijn lichamelijke ongemakken afgeraak se dan zal ik een gelukkige madam zijn.  Mijn verkoudheid wil ik echt wel tot het verleden laten behoren dus stap ik zo dadelijk naar een neus-keel-oorarts. Dan is er nog een nieuw probleem, ik heb een peesontsteking in mijn pols.  Jep net zoals toen ik zwanger was van Thomas heb ik nu opnieuw pijn in mijn pols, de linske deze keer want de rechtse is al geopereerd hè.  Als de pijn blijft duren zal ik rap terug bij de chirurg staan om ook mijn linker pols te laten opereren. 
    Allee tot de volgende!

    25-01-2008 om 08:40 geschreven door wendyvdb

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    21-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.pure stress
    Net nu ik dacht dat met mijn benoeming alles in orde zou zijn en ik vooral rustig naar mijn bevalling kon toeleven, moet men toch weer roet in eht eten kunnen gooien.  Het is typisch iets voor mij hoor.  Eerst vergeet men op school dat ik al 4 jaar in plaats van 3 jaar lesgeef daar (en dus een jaar 'te laat' benoemd wordt), dan vergeet men de benoemden te vermelden op de nieuwjaarsreceptie en nu vergeet de secretaresse om naar de dienst voor benoemingen te bellen zodat mijn benoeming niet bevestigd werd en ik dus nu 'onterecht' op zwangerschapsverlof ben!!  Het is toch echt om moedeloos van te worden hè.  Och ja voor de eerste 15 dagen van januari(die ik nog gewerkt heb) zou ik wel betaald worden, de rest tja dat is afwachte!!  Fijn, alleen wacht de bank niet om de aflossing van onze lening van de rekening te halen! 
    Altijd moet zoiets bij mij gebeuren hè!!! Ik ben het KOTSBEU!!!!!

    21-01-2008 om 17:06 geschreven door wendyvdb

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    15-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zwangerschapsverlof
    Heeeey,

    Sinds vandaag 16u ben ik in zwangerschapsverlof!!  Inderdaad, ik heb vandaag, voorlopig, afscheid genomen van mijn lieve leerlingetjes.  Het was best wel een raar gevoel, hoor.  Bij Thomas was dat anders.  Toen ik van hem zwanger was ben ik niet meer teruggekomen na de kerstvakantie.  Dus mijn leerlingen hadden dat zo niet echt in de gaten en ik ook niet.  Nu was het toch best raar om zo te zeggen, allee mannen, vanaf morgen komt er dan iemand anders. Ik moet zeggen dat ik bij sommige klassen toch de tranen heb moeten bedwingen.  Het is raar maar ik ga er echt een aantal missen.  Ik hoop dan ook dat ze mij niet vergeten en af en toe een mailtje sturen of zo.

    Morgen gaan we nog eens naar de gynaecoloog.  Ik ben eens benieuwd, ik zal dan 35 weken en 4 dagen ver zijn.  Op 33 weken woog het al 2550gr dus ik ben echt benieuwd nu naar ons boeleke en hoe groot het zal zijn en hoeveel het zal wegen. 

    Ondertussen zijn de meter en de peter ook al gevraagd en ze waren beiden erg enthousiast.  De peter wordt onze pa en de meter wordt Debby, waarvoor onze hartelijke dank!!

    Allee ik hou jullie verder op de hoogte!!!

    15-01-2008 om 20:29 geschreven door wendyvdb

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrolijk Kerstfeest!!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Voor iedereen een vrolijke kerst vol vreugde en vrede en een spetterend 2008!!!
    Vanwege Sven, Wendy en Thomas!!

    24-12-2007 om 09:53 geschreven door wendyvdb

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    11-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.aftellen
    Als ik zo naar dat 'aftellertje' kijk op deze blog dan zie ik daar staan 66 dagen, dat is eigenlijk helemaal zo lang niet meer!  Eerlijk gezegd kan de tijd voor mij neit snel genoeg gaan.  Ik heb zoveel last van vanalles en nog wat ...  Ik zou het nooit gedacht hebben maar ik kijk er al echt naar uit om aan een nieuwe dieetbattle te beginnen!  echt waar, ik ben al aan het plannen hoe ik het ga aanpakken deze keer.  Ik heb me voorgenomen om deze laatste 10 weken extra goed op mijn eten te letten en tot hiertoe is dat al redelijk geod gelukt.  Ik weet niet of dat nu al effect heeft op de weegschaal want de batterijen zijn op !!  Het is zo dat je 6 weken na de bevalling moet wachten om te beginnen diëten en te sproten maar dat neemt niet weg dat je wel meteen gezond mag (blijven) eten.  Ik hoop dat dit in mijn geval gewichtsafname gaat betekenen.  Ik zet zeker niet meer mijn hoop op Dr. Peiffer.  Bij mijn eerste zs sprak ze immers over een bepaalde studie waar ik eventueel zou aan kunnen deelnemen maar achteraf heeft ze me echt in de kou laten staan vond ik.  Ik had daar toen zoveel van verwacht maar helaas.  Ik ga gewoon keihard sporten en misschien toch eens zo'n proteïnedieet volgen, eht moet immers rap gaan want eind april staat er alweer een cabaret op eht programma.  Ok het is nog niet gezegd dat ik deel zal uitmaken van de 'cast' maar stel dat het toch zo is, dan wil ik er echt op mijn best uitzien.  Ons gezinnetje zal compleet zijn met ons tweede prutske en dan is het echt ME-time. Het enige waar ik nu nog op hoop is dat mijn 'zondigingen' geen negatieve effecten zullen hebben op ons kleintje.  Ik heb het deze keer geweldig moeilijk gehad met het dieet en heb meermaals gezondigd.  Ik hoop en bid dat dit geen negatieve gevolgen zal hebben.

    11-12-2007 om 20:55 geschreven door wendyvdb

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    01-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zwaar, heel zwaar
    Hier zijn we nog eens met een update.  We zij ondertussen 29 weken ver, nog 11 te gaan dus.  Gelukkig zitten we nu op school vlak voor de examens want heel lang trek ik eht neit meer hoor.  Ik hoop maar dat ik na het kerstverlof nog terug ga kunnen gaan.  Ik heb overal, werkelijk overal pijn.  Vooral mijn lies is zwaar getroffen.  Het lijkt alsof ik dagelijks een marathon wandel maar neem gerust van mij aan dat dat niet eht geval is.  Blijkbaar beginnen mijn 'kleine' bekken uit te zetten om de baby meer plaats te geven.  Daardoor worden de ligamenten die aan die kleine bekken vastgehecht zijn stevig uitgerokken.  De pijn komt dan van het tegenwringen van die ligamenten.   Allee nu weten we dus vanwaar de pijn komt, maar hoe gaat ze weg??  Volgens de kine, erop hopen dat de ligamenten snel hun strijd gaan staken en gaan meegeven.  Voor de rest kan je er niks aan doen. Pfff vervelend hoor want gisteren zijn we heel even naar het shopping center geweest maar amai ik heb het gevoeld hoor!! 
    Ach en zo waggelen we rustig verder hè! nog 11!

    01-12-2007 om 14:00 geschreven door wendyvdb

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    06-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.update
    Hallo allemaal,

    Ik weet het, het is weeral lang geleden dat ik hier nog eens kwam berichten over ons tweede wondertje.  Daarmee gaat het nog steeds goed hoor.  Het is wederom een zeer actief boeleke.  Mijn buik krijgt allerlei rare vormen en ik voel lang alle kanten handjes en voetjes duwen, trappen en wrijven.  Ondertussen staat ook ons eerste wondertje niet stil.  Hij geeft geregeld zelf aan wanneer hij naar het toilet moet.  Helaas hebben we hem nog niet zover gekregen om hem ook effectief op zijn potje of op het grote toilet iets te laten doen.  Op 20/11 mogen we nog eens op controle, tot dan!!!

    06-11-2007 om 19:32 geschreven door wendyvdb

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    07-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.grote broer
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Dit is er nog eentje van grote broer

    07-10-2007 om 12:26 geschreven door wendyvdb

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.buik
    De vorige foto was er dus eentje van mijn buik op 4,5 maanden zwangerschap!

    07-10-2007 om 12:25 geschreven door wendyvdb

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

    Archief per week
  • 17/11-23/11 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Gastenboek
  • Gene stress!!
  • Proficiat!
  • Ne leuken blog is dadier!!!
  • Geweldig!
  • veel blogplezier

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs