Inhoud blog
  • Nieuwe acteurs........
  • Songteksten
  • Waneer zijn de DVD's er ??
  • Het is jammer , maar ......
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Het huis Anubis
    Het huis Anubis mag nooit stoppen !
    24-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Songteksten
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Het huis Anubis

    In een duister ver verleden vond, een man een oude schat
    Aan zijn dochter Sarah zei hij, waar hij die verborgen had
    En dat schreef ze op in raadsels, dus wie sluw en listig is
    Zal ontdekken deze schat, ligt hier in het huis Anubis


    Een mysterie,
    Duizend vragen,
    Dit is het huis, Anubis
    Meer geheimen, alle dagen, dit is het huis, Anubis,
    Kom wees dapper en ontrafel die geschiedenis...
    Van het huis Anubis!

    Is die zoektocht vol gevaren nu wel echt de moeite waard
    Kan er iemand mij vertellen wat dit huis voor ons bewaard
    geef een antwoord op mijn vragen alleen dan vind ik die rust
    ik wil eerst zijn want ik voel het hier zijn kapers op de kust

    Een mysterie,
    Duizend vragen,
    Dit is het huis, Anubis
    Meer geheimen, alle dagen, dit is het huis, Anubis,
    Kom wees dapper en ontrafel die geschiedenis...
    Van het huis Anubis!

    Alle dagen alle nachten hoor ik Sarah in m'n hoofd
    Dus ik moet die schat echt vinden dat heb ik haar beloofd
    ik laat me niet misleiden ik ga voor haar door het vuur
    ja m'n leven wil ik geven voor dit spannend avontuur

    Een mysterie,
    Duizend vragen,
    Dit is het huis, Anubis
    Meer geheimen, alle dagen, dit is het huis, Anubis,
    Kom wees dapper en ontrafel die geschiedenis...
    Van het huis Anubis!

    Een mysterie,
    Duizend vragen,
    Dit is het huis, Anubis
    Meer geheimen, alle dagen, dit is het huis, Anubis,
    Kom wees dapper en ontrafel die geschiedenis...
    Van het huis Anubis!
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------Het geheim

    Donkere nachten , mijn gedachten , zwerven door mijn geest.
    Ze zijn veilig , ze zijn heilig , niemand die ze leest.
    Slechts een hand vol mensen weten waar dit over gaat.
    Ze zijn net als ik bezeten , bang voor het verraad.

    Refrein:
    Wij , zoeken met jou , naar het geheim , hier in het huis Anubis.
    Wij , zoeken met jou , naar het geheim , hier in het huis Anubis.

    Nana , nana , nana , nana.


    Tis een vraagstuk ,Tis een waagstuk ,
    een gevaarlijk spel.
    Als we knokken , onverschrokken , dan lukt het ons wel!
    We zijn samen Berensterk ,we zijn niet te verslaan.
    Want dit is ons levenswerk , waarvoor we willen gaan...

    Refrein (3x)
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------Hij

    Hij blaast de wolken in mijn ogen met een zucht weer weg.
    Hij snapt wat ik vertellen wil als ik niet eens iets zeg.
    En smede alle spoken in mijn hoofd een groot complot.
    Verjaag hij ze meteen want in mijn wereld is hij God.

    Referein:
    Hij is het mooiste wat me ooit is overkomen.
    Speelt de hoofdrol in mijn allermooiste dromen.
    Heeft geen weet van zijn betekenis voor mij
    Hij is Hij

    Hij knipoogt en de zon begint te schijnen in mijn hart.
    hij kleurt mijn nachten donkerblauw en niet meer donker zwart
    Ik leg mijn toekomst in zijn handen hij bepaalt mijn lot.
    Dat geeft een goed gevoel want in mijn wereld is hij God.

    Referein 2X
    Hij is het mooiste wat me ooit is overkomen.
    Speelt de hoofdrol in mijn allermooiste dromen.
    Heeft geen weet van zijn betekenis voor mij
    Hij is Hij

    En vallen mijn gedachten door mijn twijfels in het slot
    Heeft hij alleen de sleutel in mijn wereld is hij God.....

    Referein
    Hij is het mooiste wat me ooit is overkomen.
    Speelt de hoofdrol in mijn allermooiste dromen.
    Heeft geen weet van zijn betekenis voor mij
    Hij is Hij

    Hij blaast de wolken in mijn ogen met een zucht weer weg
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Ik ben Nienke

    Mijn leven is een avontuur, een dik en spannend boek.
    Ik speel daarin de hoofdfiguur, die vecht tegen een vloek.
    Ik ben niet stoer dat is maar schijn, ik ben gewoon normaal.
    Het liefst wil ik een meisje zijn, zoals jullie allemaal.

    Ik ben Nienke, gewoon Nienke.
    Ik ben een meisje zoals jij.
    Met m'n zorgen elke morgen, gaat de dag aan mij voorbij.
    Ik ben Nienke, gewoon Nienke.
    Ik ben een meisje zoals jij.
    Met mijn vragen alle dagen.
    Soms verdrietig, soms ook blij.

    Ik heb veel vrienden om me heen, ik hoor er echt wel bij.
    Toch vraag ik me voortdurend af, wat vinden ze van mij?
    Ik doe mijn best en hou me groot, probeer een vriend te zijn.
    Maar s'avonds voor het slapen gaan, voel ik me vaak zo klein.

    Ik ben Nienke, gewoon Nienke.
    Ik ben een meisje zoals jij.
    Met m'n zorgen elke morgen, gaat de dag aan mij voorbij.
    Ik ben Nienke, gewoon Nienke.
    Ik ben een meisje zoals jij.
    Met mijn vragen alle dagen.
    Soms verdrietig, soms ook blij.

    Ik ben Nienke, gewoon Nienke.
    Ik ben een meisje zoals jij.
    Met m'n zorgen elke morgen, gaat de dag aan mij voorbij.
    Ik ben Nienke, gewoon Nienke.
    Ik ben een meisje zoals jij.
    Met mijn vragen alle dagen.
    Soms verdrietig, soms ook blij.

    Soms voel ik mij verdomd alleen, ik lig wakker heel de nacht.
    Want ik ben bang dat iedereen, te veel van mij verwacht.

    Ik ben Nienke, gewoon Nienke.
    Ik ben een meisje zoals jij.
    Met m'n zorgen elke morgen, gaat de dag aan mij voorbij.
    Ik ben Nienke, gewoon Nienke.
    Ik ben een meisje zoals jij.
    Met mijn vragen alle dagen.
    Soms verdrietig, soms ook blij.
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Ik wil zingen

    Waarneer de wekker gaat.
    Hoor ik de vogels fluiten.
    Mijn dag begint goed met een ochtend lied.
    Als ik mijn huis verlaat, zie ik het leven buiten.
    Dan moet ik zingen anders leef ik niet.
    In de vroegte van morgen. Dan verzing ik al mijn zorgen.

    refrein:
    Ik wil zingen in de straten.
    Ik wil zingen op de trein.
    Nee ik kan het echt niet laten
    het leven moet een feestje zijn!

    Ik wil zingen en niet praten.
    Ik wil zingen op het plein.
    Nee ik kan het echt niet laten, het leven moet een feestje zijn!



    En loopt de dag weer fout.
    Kan me dat echt niet raken.
    Ik heb het aller beste medicijn.
    'T is voor jong en oud.
    Ik schreeuw het van de daken.
    Je zingt gewoon met mij een blij refrein!.
    Valt het weer een beetje tegen.
    Dan verzing ik alle regen


    Refrein:
    Ik wil zingen in de straten.
    Ik wil zingen op de trein.
    Nee ik kan het echt niet laten, 't leven moet een feestje zijn!

    Ik wil zingen en niet praten.
    Ik wil zingen op het plein.
    Nee ik kan het echt niet laten het leven moet een feestje zijn!

    Ik wil zingen in de straten.
    Ik wil zingen op trein.
    Nee ik kan het echt niet laten het leven moet een feestje zijn!

    Ik wil zingen en niet praten.
    Ik wil zingen op het plein.
    Nee ik kan het echt niet laten het leven moet een feestje zijn!
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Kunnen stenen iets vertellen

    kunnen stenen zomaar iets vertellen?
    kan een huis gaan leven op de duur?
    met mysteries onze geest gaan kwellen?
    ons betrekken in een avontuur?
    ja dat kan geloof me maar ik weet heus
    wat ik zeg
    't is het huis anubis kom maar mee, ik wijs de weg

    Het huis anubis,
    Het huis anubis,
    Het huis anubis,
    Het huis anubis,

    soms lijkt het mijn grootste vijand
    maar het is mijn allergrootste vriend
    het is doodgewoon een stuk van mijn want
    ik voel me een beetje als zijn kind
    ja het klinkt een beetje raar ik weet wel wat ik zeg
    't is het huis anubis kom maar mee, ik wijs de weg

    (refrein)
    wie wint dit gevaarlijk spel?
    wie lijd de nederlaag?
    keert hier ooit de rust terug?
    dat is nog maar de vraag

    (refrein 2x)
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    De schat van Anubis

    Soms dwaal ik hier uren rond
    En ben ik het noorden zoek
    Is er een geheim verbond
    Vind ik straks een oud en stoffig magisch boek
    Leid me naar de schat van Anubis

    Ach wat zijn die mensen raar
    Waarom doet het leven pijn
    Hoe zit alles in elkaar
    Zal ik ooit weer
    Zorgeloos gelukkig zijn
    Leid me naar de schat van Anubis

    -We slaan de handen in elkaar
    We slaan de handen inelkaar
    Samen door de duisternis
    -Gaan samen door de duisternis
    Alle wegen leiden naar
    Naar Anubis
    We slaan de handen in elkaar
    -Want alle wegen leiden naar
    Samen door de duisternis
    Alle wegen leiden naar
    Naar Anubis
    -Anubis

    Ach wist ik het antwoord maar
    Wie weet wat er straks gebeurt
    En of ooit mijn hart bedaart
    Ik zie spoken
    Achter elke nieuwe deur
    Leid me naar de schat van Anubis

    -We slaan de handen in elkaar
    We slaan de handen inelkaar
    Samen door de duisternis
    -Gaan samen door de duisternis
    Alle wegen leiden naar
    Naar Anubis
    We slaan de handen in elkaar
    -Want alle wegen leiden naar
    Samen door de duisternis
    Alle wegen leiden naar
    Naar Anubis
    -Anubis

    Niemand kan me helpen
    Hie sta ik dan
    Wat voel ik me toch eenzaam en verlaten
    Niemand om me heen
    Een wonde die niet is te stelpen
    Wat voel ik me vanavond zo alleen

    -We slaan de handen in elkaar
    We slaan de handen inelkaar
    Samen door de duisternis
    -Gaan samen door de duisternis
    Alle wegen leiden naar
    Naar Anubis
    We slaan de handen in elkaar
    -Want alle wegen leiden naar
    Samen door de duisternis
    Alle wegen leiden naar
    Naar Anubis
    -Anubis

    -We slaan de handen in elkaar
    We slaan de handen inelkaar
    Samen door de duisternis
    -Gaan samen door de duisternis
    Alle wegen leiden naar
    Naar Anubis
    We slaan de handen in elkaar
    -Want alle wegen leiden naar
    Samen door de duisternis
    Alle wegen leiden naar
    Naar Anubis
    -Anubis
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mooi,lief,zacht

    Als je sprookjes leest in boeken,komt er steeds een prins voor mij.
    Maar hoelang ik ook bleef zoeken er kwam nooit een prins voor mij.
    K'had de moet al opgegeven ik dacht niet dat het nog kon.
    Maar toen kwam jij in mijn leven en mijn sprookje dat begon.

    Jij bent mooi,lief zacht,ja alles tegelijk.
    Ik zie het eindeloos geluk als ik in je ogen kijk.
    Jij bent mooi,lief zacht,ja alles tegelijk.
    Met jouw ben ik geloof me maar,de konigin te rijk.

    Ik wou niet meteen gaan zweven,ik was best een beetje bang.
    Misschien duurde dit maar even,maar dit duurt nu al zo lang.
    want we lachen en we huilen,alles kan en alles mag.
    ik kan altijd bij jou schuilen,op een druilerruge dag.

    Jij bent mooi,lief zacht,ja alles tegelijk.
    Ik zie het eindeloos geluk als ik in je ogen kijk.
    Jij bent mooi,lief zacht,ja alles tegelijk.
    Met jou ben ik geloof me maar,de koningin te rijk.

    En ik hoop dat ik nog jaren,lekker dicht bij jou mag zijn.
    Al kan ik het niet verklaren,maar bij jou is het zo fijn.
    Want die lichtjes in m'n ogen,branden echt alleen voor jou.
    Ik hoop dat je blijft geloven dat ik zielsveel van je hou.

    Jij bent mooi,lief zacht,ja alles tegelijk.
    Ik zie het eindeloos geluk als ik in je ogen kijk.
    Jij bent mooi,lief zacht,ja alles tegelijk.
    Met jou ben ik geloof me maar,de koningin te rijk.

    Jij bent mooi,lief zacht,ja alles tegelijk.
    Ik zie het eindeloos geluk als ik in je ogen kijk.
    Jij bent mooi,lief zacht,ja alles tegelijk.
    Met jou ben ik geloof me maar,de koningin te rijk
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Sarah

    Sarah mijn naam meer heb ik niet
    Ik heb zo veel verdriet
    hier in dit huis zo kil en koud
    Sarah ik voel me zo alleen
    waar zijn mijn ouders heen
    ik wil dat iemand van mij houdt

    Sarah Sarah slaap nu zacht de hele nacht
    Sarah Sarah morgen zal het beter zijn
    Sarah Sarah jij wil alles wel begrijpen
    Maar Sarah Sarah daarvoor ben je nog te klein

    Sarah de wereld is zo hard
    En ik ben zo verward
    Er spoken spoken door mijn hoofd
    Sarah mijn leven kent geen rust
    Straks is mijn levenslust
    Zo als een kaarsje uitgedooft

    Sarah Sarah slaap nu zacht de hele nacht
    Sarah Sarah morgen zal het beter zijn
    Sarah Sarah jij wil alles wel begrijpen
    Maar Sarah Sarah daarvoor ben je nog te klein

    De nachten zijn zo kil
    Dit is niet wat ik wil
    Maar ach dat maakt gewoon niets uit
    De tijd kruipt langzaam voort
    Maar niemand die mij hoort
    Wanneer komen mijn dromen uit

    Sarah Sarah slaap nu zacht de hele nacht
    Sarah Sarah morgen zal het beter zijn
    Sarah Sarah jij wil alles wel begrijpen
    Maar Sarah Sarah daarvoor ben je nog te klein

    sarah sarah sarah sarah sarah sarah sarah sarah sarah sarah sarah sarah sarah sarah
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Ware liefde

    wanneer jij de ware liefde hebt gevonden
    valt je leven pas volledig in de plooi
    alle vraagstukken die ooit voor jou bestonden
    die verdwijnen dan als sneeuw bij plotse dooi

    wanneer jij de ware liefde hebt gevonden
    voel je pas waarvoor je hart klopt dag en nacht
    't is het mooiste wat er ooit werd uitgevonden
    het gevoel dat heel de wereld naar je lacht

    ware, ware liefde, die ik nu pas proeven mocht
    ware, ware liefde na een eindeloze tocht
    ware, ware liefde waar ik al zo lang naar zocht
    vond ik pas toen ik er echt voor vocht

    wanneer jij de ware liefde hebt gevonden
    't is alsof je thuis komt van een verre reis
    en al wat jij voorheen niet kon doorgronden
    brengt je nu zelfs geen seconde van de wijs

    wanneer jij de ware liefde hebt gevonden
    wordt de lucht plots helder in je ijle hoofd
    de problemen die jou zekerheid verslonden
    die verdwijnen als een vuur dat word gedoofd

    ware, ware liefde, die ik nu pas proeven mocht
    ware, ware liefde na een eindeloze tocht
    ware, ware liefde waar ik al zo lang naar zocht
    vond ik pas toen ik er echt voor vocht

    ware, ware liefde, die ik nu pas proeven mocht
    ware, ware liefde na een eindeloze tocht
    ware, ware liefde waar ik al zo lang naar zocht
    vond ik pas toen ik er echt voor vocht

    vond ik pas toen ik er echt voor vocht
    vond ik pas toen ik er echt voor vocht
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Wonder

    Refrein
    Jij bent een wonder
    zo bijzonder
    Jou leven kan ik niet
    Jij bent een wonder
    Als een donderslag die je soms
    bij heldere hemel ziet
    Kom we duiken in de liefde kopje onder
    Jij bent een wonder


    Ik zag je op het schoolplein staan
    Je was hier nieuw en zo verlegen
    Ik was toen naar je toegegeaan
    Van toenaf liepen onze wegen
    Altijd samen want ik wist
    Dat jij voor mij gekomen was
    Dat jij was wat ik had gemist
    Die nieuwe jongen in de klas

    Refrein

    Met jou is elke dag een feest
    Je tovert leven in mijn leven
    Je bent een schone en een beest
    Ik woon in hemel nummer 7
    Daar heb jij me heengebracht
    Het is er zalig om te wonen
    Neen dit had ik nooit verwacht
    Dat mij dit ooit zou overkomen

    Refrein

    Nu ik je zo goed ken scheeuw ik het luid
    De wonderen zijn de wereld nog niet uit

    Refrien
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Zondag

    Zeven dagen in een week
    Dat zijn er veel te veel
    Liefstevriendje, ik mis je zo
    Ik bel je en ik mail
    Jij woont heel ver weg van mij
    De tijd kruipt traag voorbij
    Maar zondag stap je op de trein,
    En dan kom je naar mij!

    (2x) Refrein:

    Want het is zondag,
    Zondag is jou en mij dag
    Zondag is voor ons vrijdag
    Ooohhhhh omdat ik jou,
    en jij mij mag

    me leven hier alleen is fauw,
    dat merk ik dag na dag
    ik zou toch willen
    dat ik jou
    een beetje vaker zag

    ik trek streepjes op de muur
    alweer een week voorbij
    en stil aan raak ik over stuur,
    want straks ben je bij mij

    refrein (2x)

    schruif de dagen van de week op zei
    en maak van elke dag,
    gewoon een zondag voor mij

    refrein (3x)

    24-01-2010 om 10:55 geschreven door Amber Schuurmans  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)


    Archief per week
  • 17/05-23/05 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 14/12-20/12 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     

    Inhoud blog
  • Nieuwe acteurs........
  • Songteksten
  • Waneer zijn de DVD's er ??
  • Het is jammer , maar ......


    Archief per dag
  • 17-05-2010
  • 22-02-2010
  • 24-01-2010
  • 03-01-2010
  • 16-12-2009
  • 14-11-2009
  • 08-11-2009


    Rondvraag / Poll
    Wie is de leukste van het huis Anubis ?
    Nienke
    Amber
    Patrcia
    Joyce
    Sofie
    Noa
    Van Engelen
    Jeroen
    Appie
    Danny
    Victor
    Mick
    Fabian
    kleine Robbie
    Van Swieten
    Niemand
    Bekijk resultaat


    agenda

    20 november 2009 : Anubis game Nintendo DS


    Inhoud blog
  • Nieuwe acteurs........
  • Songteksten
  • Waneer zijn de DVD's er ??
  • Het is jammer , maar ......

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Anubis home

  • Rondvraag / Poll
    Waneer kijk jij naar het huis Anubis ?
    1 keer per week
    2 keer per week
    3 keer per week
    4 keer per week
    5 keer per week
    Nooit
    Bekijk resultaat


    We love Anubis.

    Het huis Anubis is een populaire serie op nickelodeon. Zowel in Nederland als in Belgie is het een enorm succes.Groetjes.


    Foto

    Startpagina !


    Een interessant adres?

    Archief per dag
  • 17-05-2010
  • 22-02-2010
  • 24-01-2010
  • 03-01-2010
  • 16-12-2009
  • 14-11-2009
  • 08-11-2009

    Categorieën

    Welkom op mijn blog! Hier kun je vanalles over het huis Anubis vinden !
    Laatste commentaren
  • Ja ik ga ook (Amber Schuurmans)
        op Anubis en de legende van het spooktheather.
  • show (Sanne)
        op Anubis en de legende van het spooktheather.
  • Zoeken in blog


    Zoeken met Google



    Anubis en de wraak van Arghus.

    16 december 2009



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs