Inhoud blog
  • Johannes 14 : 2
  • Aanpassen.
  • nadenken.
  • Zonder
  • Heethoofd.
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    U bent op Johannes.W.F. Veel plezier en Gods Zegen !!
    Startpagina !
    Foto
    Foto

    Neem ook eens een kijkje op
    www.bloggen.be/twcadoptieplan

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Welkom Thuis

    16-08-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Stem van God.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

                                                                                                                                          
                                      DE STEM VAN GOD


    De mensen van deze wereld zijn zeer gelovig, althans het grootste gedeelte van deze mensen. Zij geloven in waarzeggerij, zij geloven in een jomanda en in een bep het medium, om er maar een paar tenoemen.



    Maar van God en Jezus Christus willen zij niets weten. Allemaal kwats vinden zij. Zo machtig is satan, de mensen laten zich blind en doof maken door hem, zo wordt je op allerlei verschillende manieren rechtstreeks door hem de dood in gejaagd.

    Waarom staan deze mensen hier niet open voor :

    Omdat de mens door de loop der jaren helemaal van deze wereld is geworden. Zij hebben hun vrienden en familie, hun collega`s de camping, de sportclubs, de buurthuizen etc.

    Wat gaan zij tegen al die mensen zeggen :

    Ik heb mij bekeerd, ik heb mijn leven aan Jezus gegeven, ook ga ik naar de kerk en ik doe aan Bijbelstudie.

    Wat zullen al die mensen niet denken :

    Zij zullen ons bespotten, ons voor gek verklaren, en weet ik wat nog meer. Vrienden en familie willen gelijk niets meer met je temaken hebben. De wereld heeft hen in z`n macht.

    Hoe vaak hoor je niet om je heen zeggen van.... `de wereld is gek geworden `....of....`de wereld is verrot `.... hoor je dat nooit ?

    Als er b.v. ergens in de wereld weer een moordaanslag heeft plaats gevonden, of er is weer een vader die zijn gezin heeft uitgemoord, dan hoor ik de mensen vaak om mij heen zeggen...`de wereld is gek geworden ´ .

    Maar de Bijbel zegt :

    God kent u gisteren....Geef Hem u heden....Hij zorgt voor morgen.

    God kent u gisteren, God kende jou allang voordat je geboren werdt. Je leeft nu, dus geef Hem u heden, geef je leven aan Jezus, dan zorgt Hij voor morgen, met andere woorden...dan zal alles goed komen.

    Deze drie kleine zinnen van onze Vader, een kleine eenvoudige tekst van maar 12 woorden zouden de redding kunnen zijn van deze op hol geslagen wereld.

    Ik kan je dit zeggen, ieder mens is zoekende, ieder mens zoekt :

    Veel van deze mensen komen dan terecht bij het occulte, velen weer van deze mensen knappen daar dan toch weer op af en vinden dan vervolgens toch de weg in het Geloof.....De enige goede weg !

    Maar ook het Geloof is een groei proces. De mens zal als pas geboren Christen veel moeten leren. God zal hen onderwijzen, Hij zal hun veel Christelijke lektuur laten lezen, iets dat zeer Geloofs Opbouwend is, Hij zal hen de Weg naar de Bijbel wijzen. Hij zal Zijn kinderen  ( de Christenen in deze wereld )  opdracht geven zich te ontfermen over de pas Geboren christen.

    Je ogen worden schoon gewassen, zodat je nu gaat zien, je oren worden door gespoten, zodat je nu echt gaat horen. De Heilige Geest die in je is gekomen zal je nu Geestelijk laten zien, horen en luisteren.

    Ikzelf zei vroeger altijd, hoe kan je nu God horen praten, je moet dan toch een Stem horen :

    ( Een korte Getuigenis )

    Ik heb dit echt moeten leren, ook ik ben lang doof geweest. Totdat ik op een dag een bakje koffie zat tedrinken op een terras. Tijdens dit bakje koffie stelde ik mijzelf een vraag, en nog geen 10 minuten later kreeg ik het antwoord, maar wat dit precies was ?  daar had ik eigenlijk nog geen verklaring voor.

    Een week daarna zat ik voor het eerst bij een terugval-preventiegroep, ik zou daar èèn keer in de week aan een programma meedoen vanwegen mijn drank probleem dat ik toen had. Ik zat daar in een groep van 8 man, de helft zat er voor drugs en de andere helft zat er voor drank. Raar, maar het was net of er tussen mij en die mensen een enorme afstand was. En toen hoorde ik die Gevoels stem weer......wat doe je hier.....je hoort hier niet. Precies hoe een vader tegen zijn zoon zou praten. En s`avonds toen ik hier zo over na lag tedenken zei deze gevoels stem tegen mij.... je moet daar niet meer heen gaan.... tientallen keren heb Ik je genezen, en ook nu zal Ik dit weer doen. Ik heb toen Gebeden en onze Vader om vergeving gevraagt, omdat ik Hem deze keer hierin voorbij was gegaan. Maar nog steeds had ik niet echt een verklaring voor de stem die ik hoorde wat eigenlijk geen hoorbare stem was. Wat ik wel wist was dat de Heilige Geest mij had leren praten met God onze Vader.

    25 Juni 2007, ik hoorde op de televisie dat Majoor Bosshart overleden was. 94 jaar was zij geworden en op deze avond was er een herhaling op de televisie van Villa felderhof waar Majoor Bosshart eens tegast was. Na dit programma ging ik wat uit het boekje `` Gewoonweg bijzonder Majoor Bosshart ``  zitten lezen. Dit boekje had ik eens gekocht, omdat ik het zeker een bijzondere vrouw vond, ik had heel veel respect voor haar.

    En op pag. 39 van dit boekje gaf God mij het antwoord op `` De Stem van God ``  omdat ik het zelf niet kon verklaren, daar stond namelijk,

    De Heilige geest spreekt in onze Geest, dat kun je horen, niet met je natuurlijke oren, maar met je Geestelijke.

    Een kind moet naar zijn vader leren luisteren, en zo is dat ook met God, God kan op verschillende manieren tegen je spreken.

    Zo kan hij je een tekst onder ogen geven, Hij kan je dingen laten zien, en Hij kan via de Heilige Geest tegen je spreken, iets dat ikzelf eigenlijk het mooist vind, iedere keer is het weer een Wonderbaarlijke ervaring.....Amen !

    Dat is Groeien in het Geloof :

    In Marcus 4 : 26 - 28 staat dan ook :

    Gods Vrucht Groeit geleidelijk.

    En als je dan Jezus in je hart hebt gesloten, en je wordt door Hem onderwezen door het lezen van de Bijbel, dan verdwijnen twijfels en angst, en je Dankt Hem hiervoor ! Het maakt je niets meer uit wat andere mensen van je vinden en verder over je beweren, 

    Johannes.W.F.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.engelbewaarder
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Rij nooit sneller dan je engelbewaarder vliegen kan !

    Biker Bijbel pag. 77.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.leuk om te weten.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen                                    LEUK OM TE WETEN.

    Een kerk heeft meestal 3 torens, deze staan voor, Liefde, Respect en Kracht !!!!!
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.pijn
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Als de pijn ondraagelijk wordt , verlangt de geest naar vrijheid !
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sterkere vleugels
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Vraag niet om lichtere lasten. Maar  vraagt om sterkere vleugels .
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.martin luther king
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Laten we nooit vergeten dat er in het heelal een grote goeddoende kracht is die God heet. En dat deze God bij machte is een weg tebanen waar geen weg is, en de donkere dagen van gisteren te herscheppen  in de blijde dag van morgen.

                                                                                                                                                    Martin Luther King.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vergeten
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Een stervende oude man zei, ik ben teziek om me ook maar èèn belofte van God teherinneren. Maar dat geeft niet, want God vergeet ze niet !!!!

    Deze tekst heb ik ooit verwerkt in de songtekst `` Vergeten ``  .

    Johannes.W.F.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    15-08-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het verdwaalde schaap.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Psalm 119 : 176.

    Soms dwaal ik rond als een schaap dat de Herder niet meer kan vinden.

    Uit `` Het Boek ``
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Als het niet werkt
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Als het Geloof thuis niet werkt, neem het dan mee naar buiten toe !!

    13 Juli 2007, Johannes.W.F.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vergeven !
    Klik op de afbeelding om de link te volgen                                          VERGEVEN :

    Corrie ten Boom kwam ooit haar kampbewaarder tegen uit het concentratiekamp waar zij, haar ouders en zusje eens zaten. Door een fout verliet Corrie als enige levend het kamp. Deze bewaker vroeg haar om vergeving.

    Veel mensen zeggen vaak, hoe kun je hem of haar vergeven, dit mens heeft je zoveel aangedaan, die moet en mag je nooit vergeven.

    MAAR WAT ZEGT GOD :

    Als je iemand vergeeft dan maak je hem of haar niet vrij, maar je maakt jezelf vrij. En dat is wat God wil, Hij wil dat Zijn kinderen vrij zijn.

    4 December 2008, Johannes.W.F.

    Foto : Corrie ten Boom, lees o.a. ook  haar boek `` Zwerfster voor God ``
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.welkom thuis
    Klik op de afbeelding om de link te volgen     `` welkom thuis ``


    Hallo, u kent mij mischien van de flyer die ik u onderweg gaf, of van de straat, cafe of what ever.Mijn naam is Jan den Hoed,maar een ieder kent mij als jan de hoed , veel mensen denken dat dit een bijnaam is van mij, ooit was ik een jongen van de straat in het haagse centrum en omgeving, nu ik wat ouder ben ben ik nog steeds een jongen van de straat, maar alleen anders, ik zoek nu de hangplekken van de dakloze op om hun het Goede Nieuws tevertellen......... ja inderdaad, ik heb mij bekeerd tot het Christendom...en ik ben daar erg blij en dankbaar voor.....het is een Zegen dat ik God hebt mogen leren kennen, en ik zeg het u...je kunt er niet omheen,.... Jezus Leeft !!...  Er zullen natuurlijk altijd mensen blijven bestaan die dan zeggen.....moet je kijken..hij heeft altijd gedaan wat God verboden heeft, en nu zit hij zondags in de kerk op de eerste rij.....ja het is altijd de eerste rij he als er geroddeld wordt....ik noem deze mensen....de ongelovigen....zij weten  niet beter....mischien sprak ik vroeger ook wel zo, vandaar dat deze ongelovigen altijd een onderdeel van mijn Gebed zullen blijven.
     
    Ik zie het dan ook als mijn plicht om het Evangelie door tegeven en te delen met mijn mede mens, vandaar dat ik deze site gekoppeld hebt aan mijn flyers, dit ter bemoediging. Emails krijgen altijd antwoord van mij, dus zit u met vragen of wilt u  gewoon een fijn gesprek, mail het mij.

    Momenteel ben ik druk met een adoptieplan dat is voort gekomen vanuit mijn Geloof, neem eens een kijkje  www.bloggen.be/twcadoptieplan

    Dank U wel voor het bezoeken van deze site en ik wens u dan ook van harte Gods Zegen toe !!

    Jan den Hoed !

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 15/10-21/10 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs