Inhoud blog
  • gedichtje
  • Leuke gedichten
  • verwelkoming
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Senior

    19-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gedichtje
     

    VEERTIG – PLUS


    Toen ik de meisjes mooi ging vinden

    Werd ik onmiddelijk actief

    Als Don Juan en hartendief ;

    Ik kon ze om mijn vingers winden

    En liefdesbrief na liefdesbrief

    Kreeg ik van allerhand beminden

    En zonder mij aan één te binden

    Had ik ze allen even lief.


    Kom daar vandaag nog maar eens om !

    Geen liefje weet ik meer te strikken .

    Nee , sterker nog : ik zie ze schrikken

    Als ik in hun nabijheid kom .


    De nadering der ouderdom

    Leest men het eerst in meisjesblikken .

    Driek van Wissen



    Een mooi en luchtig gedicht; het wekt herinneringen op

    en benaderd de werkelijkheid.

    Juist,omdat het zo realistisch is,vind ik het zeer geslaagd .

    Het drukt ons met de neus op de feiten .

    19-02-2010 om 10:13 geschreven door Etienne  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    02-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leuke gedichten
         Daar alleen kan liefde wonen
                   Daar alleen is 't leven goed
                   Waar men lief en zonder morren
                   Steeds de vrouw haar goesting doet..... 

    02-02-2010 om 15:55 geschreven door Etienne  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    28-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verwelkoming

      Hallo & welgekomen

    Met veel vallen en opstaan is mij toch gelukt.
    Nu het toch gedichtendag is,wil ik jullie laten genieten van een klein gedichtje.

              "Geniet van het leven"

    Je moet genieten van het leven
    want het is toch zo kort .
    Geniet toch van iedere dag
    voor dat alles instort .
    Vind je iemand leuk
    grijp dan die kans ,
    want een leven met liefde
    heeft net iets meer glans .
    Vergeet al je zorgen,
    en geniet van elkaar .
    Dan duurt het leven langer,
    echt,probeer het maar .

    28-01-2010 om 16:15 geschreven door Etienne  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)


    Archief per week
  • 15/02-21/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs