Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
Hannù's Blog
Beauty & Lifestyle
13-11-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Uitstap Brugge & Sluis
Gisteren bezocht ik samen met mijn vriend Brugge.
We begonnen ons bezoek met een middagmaal in de Lunch Garden :-D
Aangezien ik vegetarier ben at ik enkel purree (met karnemelk :-D) en erwtjes & worteltjes! Jummiieee :-)
Daarna gingen we naar de carrefour waar ik de selfscan uitteste, wat me wel een leuk systeem leek, enkel worden acties niet verekend en let je best wel op dat je niet aan een hoger bedrag komt dan je eigenlijk had verwacht..:-?
Ik kocht er rijstwafeltjes en we vertrokken naar Sluis..
Toen we er aankwamen stapte ik binnen in de kruitvat waar ik een eyeliner potje + borsteltje kocht. Ik werkte tot nu toe enkel met de borsteltjes die al in de potjes zaten.. Spannend dus :-8)
Toen kwamen we in de Action en ik kocht er 2 doosjes koekjesvormen. Een met sterren en een met hartjes waar ik voor elk slechts 99 cent betaalde.
Bakken is een van mijn favoriete bezigheden buiten make-up en haar enzoo :wink:
Ook een slipje van Pieces mocht niet ontbreken. De print bestaat uit oude rozen (old school) en is roze.
Als laatste kocht ik ook nog een handtas maar dan zo'n miniversie die je over je schouder hangt. Het is een grijze handtas met een roosje op.
Hiervoor betaalde ik 20 euro :-o
Echt een koopje dus. Ook handschoenen die mij door de koude winter zullen helpen maar die er toch superleuk uitzien moest ik kopen. Ik vond volledig mijn smaak voor slechts 7.99 euro, want die dikke wollen handschoenen zien er nu ook niet zo super uit natuurlijk. Als laatste kocht ik een sigarettendoosje met diamanten op voor 2.99 euro in de Wibra.
Foto's volgen :-D


Geef hier uw reactie door
Uw naam *
Uw e-mail *
URL
Titel *
Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
  Persoonlijke gegevens onthouden?
(* = verplicht!)
Reacties op bericht (0)



Blog als favoriet !

Klik hier
om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!

Foto

Welcome To My Life
Beautyforum

Druk op onderstaande knop om te reageren in mijn forum



Blog tegen de wet? Klik hier.
Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs