Inhoud blog
  • Binnenkort
  • Is lukaku weg bij RSCA????????
  • Heb je vragen blijf er niet mee zitten!!!
  • Wat willen juliie op mijn blog nog meer??
  • De slimste mens of Bart De Wever
    Zoeken in blog

    alles wat je wilt weten...
    Alle infoo!!!
    20-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Heb je vragen blijf er niet mee zitten!!!
    Hoi, beste bloggertjes heb je vragen stuur ze mij dan maar ik geef je de goeie raad die je nodig hebt. Ik help je met je problemen en ik help je met moeilijke keuze's maken. Maakt niet uit over wat het gaat als het nu gaat over seks,geaardheid spelletje of verslaving,obsessie of iets waar je wilt over praten geen probleem ik sta altijd voor jullie klaar.

    vele groetjes:!::!::!:
    Nick


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Archief per week
  • 17/01-23/01 2011

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     

    Rondvraag / Poll
    Wat vind uu van de tv-soap ''thuis''
    leuk
    f*cking debiel
    kzen verslaafd
    stom
    ik hou van familie
    ik ben een opsede
    thuis is mijn leven
    Bekijk resultaat



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs