Inhoud blog
  • Binnenkort
  • Is lukaku weg bij RSCA????????
  • Heb je vragen blijf er niet mee zitten!!!
  • Wat willen juliie op mijn blog nog meer??
  • De slimste mens of Bart De Wever
    Zoeken in blog

    alles wat je wilt weten...
    Alle infoo!!!
    20-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Is lukaku weg bij RSCA????????
    Lukaku was niet ontgoocheld dat hij de Gouden Schoen niet mee naar huis mocht pakken. De Brusselse beer strandde op 89 punten van Boussoufa. "Neen, ik had het verschil niet kleiner verwacht", sprak de Anderlechtspits. "Ik was naar hier gekomen voor de topdrie. Met die tweede plaats kan ik dus best leven, zeker op mijn jonge leeftijd. Ik moet nog hard werken om nog beter te worden. Mbark is trouwens de verdiende winnaar. Hij was heel beslissend voor de ploeg. Dit is een mooi Anderlechtfeestje, waarvan ik zeker nog van ga genieten vanavond."

    Vorig jaar werd Lukaku derde, nu tweede. Als hij volgend jaar eerste wil worden, zal hij natuurlijk wel niet voor het buitenland mogen kiezen. Eerder werd er gesuggereerd dat er een akkoord is met Manchester City voor een transfer in juni. "Niets van waar", reageerde Lukaku stellig op het Gala. "Daar weet ik niets van."





    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Archief per week
  • 17/01-23/01 2011

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     

    Rondvraag / Poll
    Wat vind uu van de tv-soap ''thuis''
    leuk
    f*cking debiel
    kzen verslaafd
    stom
    ik hou van familie
    ik ben een opsede
    thuis is mijn leven
    Bekijk resultaat



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs