Inhoud blog
  • Binnenkort
  • Is lukaku weg bij RSCA????????
  • Heb je vragen blijf er niet mee zitten!!!
  • Wat willen juliie op mijn blog nog meer??
  • De slimste mens of Bart De Wever
    Zoeken in blog

    alles wat je wilt weten...
    Alle infoo!!!
    20-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wat is er vandaag gebeurt???
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Octopaul werd wereldberoemd door zijn voorspellingen tijdens het WK voetbal in Zuid-Afrika afgelopen zomer. In oktober overleed het octopus-orakel en in het Sea Life aquarium van Oberhausen hebben ze speciaal voor hem een imposant monument opgericht.

    20-01-2011 om 17:10 geschreven door Nick  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 17/01-23/01 2011

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     

    Rondvraag / Poll
    Wat vind uu van de tv-soap ''thuis''
    leuk
    f*cking debiel
    kzen verslaafd
    stom
    ik hou van familie
    ik ben een opsede
    thuis is mijn leven
    Bekijk resultaat



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs