Inhoud blog
  • Niet alleen haar keuze
  • Maar wat is die pijn nu eigenlijk?
  • bindingsangst?
  • Uitwaaierende gedachten
  • Romantiek vs egoïsme
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Wat een Wijf!
    Zot staan van...
    13-06-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mag dit wel?
    Vandaag houden we het kort. Ik heb vooral wat zitten peinzen over de vraag: waarom deze blog? Maar ik heb geen antwoord gevonden. Nog niet.

    Is het omdat ik hoop dat zij hem ooit zal lezen?

    Is het omdat ik mijn gevoelens van me af wil schrijven?

    Soms twijfel ik als ik haar aankijk op het werk. Mag ik wel verliefd zijn op haar? Ze is getrouwd en heeft een dochter. Maar ik kan het toch niet kiezen? Of moet ik harder vechten tegen dat gevoel?

    Zou ze de verliefde blik in mijn ogen zien?

    Het is weinig waarschijnlijk dat ze op korte termijn mijn beslommeringen in deze blog zal lezen. Maar toch doet het vreemd, want ergens heb ik het gevoel dat ik haar ooit - wanneer ze echt uit mijn leven dreigt te verdwijnen - wil laten lezen wat er allemaal in me om ging. Wellicht is dat binnen minder dan een jaar, wanneer ze haar vlucht richting Colombia opstapt. En ja, ik mag haar komen bezoeken. Dat heeft ze al gezegd. Maar is dat een goed idee? Ze moet toch zien dat ik haar net iets meer dan super vind?

    Dit is niet enkel nog uiterlijk. Haar persoon maakt haar zo mooi. Haar liefhebben, haar 'luisteren naar', haar  'gewoon er zijn voor jou'.

    Ja, ik denk elke dag dat ze het moet zien. Net als alle collega's rondom ons. Als ze het verkleinwoord van mijn naam gebruikt, dan smelt ik gewoon. Ik kan het niet tegenhouden. Ik denk dat ze mijn hart dan net dat tikkeltje sneller moet zien slaan. Of nee, ik denk dat ze moet zien dat het er dan bijna uit springt...


    13-06-2017 om 20:02 geschreven door J&B  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:liefde, verliefdheid, collega's, missen
    >> Reageer (0)
    12-06-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wat een Wijf!
    Wat een Wijf! Dat zal de titel zijn van deze blog.

    Wat een Topwijf!

    8 uur per dag zit ik er tegenover. En het was geen Coup de Foudre. Ik kan mij zelfs niet meer herinneren hoe en wanneer ik voor het eerst met haar kennis maakte.
    Vond ik ze knap? Liet ze toen al zo'n indruk na?

    Ik weet het niet. Niet meer.

    Misschien was het omdat ze een getrouwde vrouw was en net haar 1e kindje kreeg. Misschien heb ik er daardoor nooit zo over nagedacht. Dit was gewoon geen potentiële partner. Niets meer dan leuke collega en met wat moeite misschien een vriend.

    Nooit had ik er rekening mee gehouden dat deze vrouw zou uitgroeien tot iemand die zo perfect is. Geleidelijk aan begon ik mijzelf te verliezen, al besefte ik het zelf pas laat. Te laat eigenlijk. En toen was het kwaad al geschied.

    Ze is en blijft een getrouwde vrouw met kind. En dat zal ik nooit veranderen.

    Elke dag geniet ik van haar aanwezigheid. Ze is zo fijn om bij te zijn. Ze is zo goed. 

    Een razend knappe vrouw, lief, zorgzaam en spontaan.

    Ik mis haar zo.

    Dit, beste mensen, is het relaas van een onmogelijke liefde. En dat is nog maar het begin. Volgend jaar trekt ze naar Colombia en zal ik minstens een jaar zonder haar moeten. Of dat me lukt, dat zal de toekomst uitwijzen.

    Volg mee hoe het me vergaat in een verhaal dat ik zo graag zou delen met de enige persoon waarmee dat nu net niet kan. Deze blog is een middel om een jaar lang mijn weg te zoeken. Een uitweg uit een uitzichtloze situatie. Een verhaal dat er ongetwijfeld één wordt van vallen en opstaan. Van pijn en verdriet. Door het neer te schrijven hoop ik mezelf een troost te geven.

    Tegenover een collega zitten waarvan je steeds meer in de ban raakt, is geen alledaags verhaal. Je kan niet ontsnappen. Je kan alleen maar vaststellen dat ze steeds mooier wordt. Je wil haar vastpakken en een oneindige knuffel geven. Maar dat kan niet.

    Lieve A., ergens koester ik de ijdele hoop dat ik deze mooie woorden ooit aan je kan tonen. Enkel dat houdt mijn hart koest.

    Het is bizar, maar ik kijk er naar uit om je morgen terug te zien. Al weet ik dat elke dag bij jou in de buurt de pijn daarna weer groter maakt.

    Ik zie je graag A. Ook al zal je het wellicht nooit weten.

    12-06-2017 om 23:30 geschreven door J&B  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:liefde, verliefdheid, collega's, missen
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 12/06-18/06 2017

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs