Inhoud blog
  • Verder doen of niet ??
  • Ooooooh My God !!!!
  • Terug van weggeweest ....
  • En we gaan maar door ...
  • Resultaat !!
    Zoeken in blog

    Yes ... I can !
    Mijn gevecht tegen de kilo's ...
    04-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ooooooh My God !!!!
    Oké, ik zal het maar direct zeggen .... ik heb zo'n honger vandaag pppfff
    Ik heb gisteren van die lekkere ontbijtgranen gekocht met speculoos en kleine brokjes verse chocolade
    Vanochtend was ik nog vol goede voornemens, heb me 30 gr in een kommetje gedaan en netjes men 3 punten ervoor geteld .. Dat kon ik me gerust permitteren .:-P
    Vanmiddag kon de zalm en een stukje forel me ook best goed bekoren maar dan ... zomaar ineens ... om 15h had ik het zitten !! :-o

    Ik wilde nog van die lekkere graantjes smullen, heb verdorie nog twee keer 30gr verorbert .. niet te geloven maar ik had er zoooo'n zin in ... :!::!::!:

    Tja, 6 punten zomaar weggeveegd van men dagtotaal oooh jee en wat nu :?::?::?::?::?::?:

    Zal ik het vanavond aankunnen om 6 punten minder te eten van mijn avondmaal ? Wat blijft er dan nog over ?? Niet veel, ik zal me maar lekkere verse soep klaarmaken dat zijn maar hééél weinig puntjes ...

    Maar weet je wat ?? Ik denk dan bij mezelf, ach komaan, je leeft maar één keer en ik bel oooh zo gelukkig dat ik leef, je hebt er geen idee van ...Wat is dan een kopje ontbijtgranen meer of minder en ja ik weet het , dieet is dieet, maar het vlees is soms zooo zwak .. ook dat van mij dus ... één conclusie ...

    Tommorrow is another day !! Morgen beter

    Fijne avond nog verder lieve weight watchertjes en de flakesfreak trekt zich nu met rode kaken terug in haar wereld van zonde !!

    Bye bye


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Archief per week
  • 15/11-21/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 05/07-11/07 2010

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs