Inhoud blog
  • Verder doen of niet ??
  • Ooooooh My God !!!!
  • Terug van weggeweest ....
  • En we gaan maar door ...
  • Resultaat !!
    Zoeken in blog

    Yes ... I can !
    Mijn gevecht tegen de kilo's ...
    08-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.En we gaan maar door ...
    hellooooo,

    Hier ben ik weer, en ook vanochtend in SUPERFORM !!

    Vanochtend even op de balans gaan staan en tot mijn grote verbazing waren er alweer een paar grammetjes verdwenen !!
    Het gaat echt héél goed hé, ondanks mijn "kleine" uitspatting van gisteravond hihihi Embarassed

    resultaat : 77,1 kg

    En dus gaan we door, vanochtend de dag begonnen met een lekkere nectarine in de auto, zo had ik al iets binnen alvorens op kantoor aan mijn ontbijtje te beginnen.

    Een boterhammetje met een tasje koffie waren dus voldoende om mijn honger te stillen ...

    Heel de voormiddag is goed verlopen, geen honger gehad maar jongens toch ... wat een hitte !! Verschrikkelijk warm en de airco kapot op kantoor dus ... zweten als een paard hier !! Laughing

    We hebben dan ook beslist om buiten te lunchen, gezellig voor de deur en het was gezellig, ik heb dus niet te veel gegeten want met deze warmte lukt dat ook niet ...

    We zitten dus goed op schema Very Happy
    Veel water gedronken met die hitte en gezwollen voeten pppff

    's avonds gewoon goed opgelet en binnen mijn punten gebleven dus ... alles in orde

    Morgen weer naar de film, hopelijk ga ik me kunnen beheersen Razz



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Archief per week
  • 15/11-21/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 05/07-11/07 2010

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs