Inhoud blog
  • Verder doen of niet ??
  • Ooooooh My God !!!!
  • Terug van weggeweest ....
  • En we gaan maar door ...
  • Resultaat !!
    Zoeken in blog

    Yes ... I can !
    Mijn gevecht tegen de kilo's ...
    15-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verder doen of niet ??
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hallooo,

    ja ja, het is weer zover !! Ik twijfel weer ... pfff 

    Ik heb een nicht die vorige week is gestart met het Dukan dieet en die op een week tijd bijna 4 kg is afgevallen ... Nu aarzel ik weer om dat ook even tussendoor te gaan doen, maar als ik dat dieet dan lees, dan moet ik toegeven dat mijn Weight Watcherkes dieet er toch een pak comfortabeler uitziet !!

    Probleem is dat ik me er de laatste dagen niet echt goed aan kan houden, veel weggeweest, lang geslapen dus ontbijt overgeslagen, 's avonds op restaurant ... Enfin, je begrijpt me wel ..

    Ik ben niets meer afgevallen (wat normaal is) maar gelukkig ook niets meer bijgekomen wat me wel wat meer moed geeft om de draad gewoon weer op te pikken..

    Ik wil zo graag afvallen en die 3.5 kg in één week ziet er zoooo damn verleidelijk uit ...

    Ik heb dus wat extra aanmoediging nodig maar weet je wat vreemd is ?
    Gewoon door op deze site te komen hé, heb ik al terug meer moed om verder te gaan, ik voel me weer bij een groep horen zo ineens, ineens zit ik er weer "tussen" en ik ga gewoon verder doen !!

    Eind deze week wil ik er weer 1kg vanaf ...

    Ik houd jullie op de hoogte !

    15-11-2010 om 16:11 geschreven door Crispy




    Archief per week
  • 15/11-21/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 05/07-11/07 2010

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs