wardjes blog written by JM
Foto

Foto

Ward met  zijn idolen,David,Gella, Catherine, Ilse, Ulla, Dirk, Harry, Heidi en Daan

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

tornooien vanaf 1/1/10:
13/01:SVS Hasselt: niets
21/01: Lendelede: GOUD
06/02:PK Ieper: BRONS
13/02:RK Herentals: 5de pl
07/03:Izegem: niets
13/03:Ingelmunster: niets
17/04:Moorslede: niets
25/04:Eernegem: BRONS

Foto

Foto

Foto

Foto


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Resultaten judo 09/2007-12/2008
30/9   Olen:2de pl
14/10 Waarschoot:2de pl
20/10 Tervuren:1ste pl
4/11 Veldegem:2de pl
11/11 Inter prov. Ingelmunster 3de pl
17/11 Lendelede: 2de pl
25/11 Wervik: 1ste pl
12/01 Houthulst: 1ste pl
20/01 Aalst: 1ste pl
26/01 Lendelede: 1ste pl
02/02 Latem: 1ste pl
03/02 Berlare: 1ste pl
17/02 Breskens(NL): 4de pl
02/03 Wouw(NL): 1ste pl
15/03 Ooigem: 1ste pl
26/04 Eernegem: 1ste pl
10/5 Clubkampioenschappen: 1ste pl
11/5 Hoevenen: 2de pl
17/5 Mierlo(NL): geen poduimpl
20/9 Wingene: 1ste pl
19/10:Waarschoot: 2de pl
02/11: Veldegem: 1ste pl
11/11:Interp Ronse: 2de pl
16/11:Lendelede: 1ste pl
25/11:Wervik: 1ste pl
29/11:Kruishoutem:


Resultaten judo vanaf 1/1/2009

SVS Hasselt 14/1:Zilver  -50kg
PK Ieper 1/2: gekwetst
Eernegem 24/4: Brons -55kg
Otegem 23/5: Brons -55kg
Bredene 13/9: niets
Evergem 17/10:niets
Lendelede 22/11:niets(goed gekampt)


Resultaten judo 09/2006-06/2007
Trazegnies 1e pl
Moorslede 1 e pl(vijfkamp)
Pot van Olen 1e pl
Izegem 2 e pl(vijfkamp)
Waarschoot 1e pl
Sint-Truiden 1e pl
Lendelede 1e pl
Ardooie 1 e pl(vijfkamp)
Wervik 1 e pl
Kemzeke 1e pl
Nevele 1e pl
Houthulst 1e pl
Wervik 2de pl(vijfkamp)
Lendelede 1e pl
Berlare 2de pl
Ooigem 1e pl
Kuurne 1e pl(vijfkamp)
St-M-Latem 1e pl
Wetteren 1e pl
Eernegem 1e pl
Kruishoutem 1e pl
Otegem 1 e pl
Venray 2 e pl

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Startpagina !


Foto

'Leer van gisteren,droom van morgen,leef vandaag' slogan van Wards grote idool
30-05-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

Hoe langer hoe meer ik besef dat ik de juiste beslissing heb genomen.Twee mensen weten over wat het gaat en dat is genoeg.Niemand anders hoeft voorlopig te weten waarover dit gaat.De toekomst zal wel uitwijzen of het een goede beslissing was.Het zal vanzelfsprekend enkel Ward zijn die zal moeten bewijzen of ik gelijk heb of niet.Ik ben in ieder geval overtuigd dat dit Wards zijn leven ten goede zal komen.Ward zelf ziet het volledig zitten.In het begin had hij zijn twijfels maar ik heb hem uitgelegd waarom dit een goede keuze is of zelfs waarom dit de beste keuze is.Er is wel één persoon die ik wil bedanken om dit mogelijk te maken.
  

30-05-2007, 19:33 geschreven door jmv


29-05-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Gisteren was het eindelijk zover.Net als vorig jaar keek Ward er erg naar uit om te gaan trainen met een topjudoka.Het was volgens mij wel een succes.Ongeveer 80 man waren er maar, vele onbekende gezichten.Ward had zijn handen vol met gadgets om een handtekening op te zetten.Zijn t-shirt van Universport begint al redelijk vol te staan.

29-05-2007, 06:20 geschreven door jmv


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

29-05-2007, 06:09 geschreven door jmv


28-05-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Deze week wordt het judoseizoen stilgelegd tot na de zomervakantie.Eerst nog naar de Judohappening vandaag in Gullegem.Hopelijk worden de inspanningen van de inrichters beloond met een talrijke opkomst.Ward ziet er in ieder geval naar uit om kennis te maken met Ilse Heylen.
Zaterdag gaan we dan naar Venray(er zijn 1500 judoka's ingeschreven uit meer dan 20 landen).Ward moet kampen tegen gasten uit Nederland,Duitsland,Rusland,Belgie,Frankrijk,Kazakhstan en Letland.Hij zit in een poule van 13.Het wordt weer een unieke ervaring voor hem.Ward kennende gaat hij ernaar toe met volle moed.We zullen we zien hoe het gaat het zijn tenslotte allemaal jongens van dezelfde leeftijd.

28-05-2007, 09:24 geschreven door jmv


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

Opstaan met een goed gevoel,dat is toch belangrijkste wat een mens kan wensen.Het is nu 8jaar dat ik alleen voor Ward zorg en ik kan je verzekeren dat het niet altijd gemakkelijk is geweest.Maar als het nu een vader of een moeder alleen is,speelt geen rol.Het voornaamste is dat een kind weet dat hij iemand heeft waarop hij onvoorwaardelijk kan rekenen.Ik heb mij geëngageerd om Ward een tevreden jongen te maken.In de voorbije jaren werd tegen mij gezegd dat ik een beetje meer aan mezelf moest denken omdat Ward toch op een dag het huis zal verlaten en ik dan alleen zal achterblijven.Voor mij is dat onzin.Ook al is Ward niet altijd de gemakkelijkste toch heb ik met hem veel meer mooiere momenten dan slechte gehad.
Sinds dat ik zaterdag iets vernam kreeg ik het gevoel van 'het is als een puzzel die samenvalt'.Het is voor mij een zorg minder(want ik was er veel mee bezig) maar het ligt nu aan Ward om het waar te maken.Want Ward gaat er zich wel moeten voor inzetten.Het is nu aan mij om hem te blijven motiveren.

28-05-2007, 09:03 geschreven door jmv


27-05-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

Ward heeft dus van een regenachtige dag een zonnige dag gemaakt. Ik heb nog nooit zo nerveus geweest voor een toernooi als vandaag. Waarom? Ik heb er geen uitleg voor. Misschien omdat ik begaan ben met wat Ward doet. Je mag het draaien en keren hoe je wilt, Ward presteert toch. Je mag nu voor of tegen Ward zijn, als je na 5 tornooien nog met 5 judoka's op de eerste plaats staat wil dat toch zeggen dat hij toch iets kan. Dus wie het nog niet door heeft, ward behaalde weer een eerste plaats vandaag in Otegem. De reacties van zijn coach waren heel goed.
Het is schoon om te zien hoe gans die bende judoka's en hun ouders, hun broers en zusters onderling voor elkaar supporteren.
Vanavond zijn we nog gaan bbq-en tussen Kortrijk en Zwevezele.Ik heb vandaag ook nog een belangrijke beslissing genomen.
Tevens proficiat aan Karim,Brandon,Dylan,Chelsey,Shauny en Sharon

27-05-2007, 20:42 geschreven door jmv


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Zondagmorgen en zo te zien wordt het een druilige dag.Hopelijk kan ik vanavond zeggen dat het voor ons een zonnige dag is geweest.Maar victorie kraaien op voorhand ligt niet in mijn aard.Zoals gewoonlijk,op de dag van een tornooi heb ik weer mijn twijfels.We gaan dus vandaag naar Otegem.Gisterenavond zijn we dus naar de cinema geweest en met één woord kan ik de nieuwe fim van de 'The Pirates....' omschrijven:SCHITTEREND.Ward heeft er van genoten,zowel van de film als van het gezelschap.Ik wil bij deze de mensen bedanken die Ward nemen zoals hij is.Hij geniet van de aandacht die hij krijgt en dit maakt hem gelukkig.En alles wat Ward blij maakt,maakt mij blij.Zoals iedereen misschien al weet,ik zou alles doen om Ward een aangenaam leven te geven.Meestal probreer ik dat op materïele wijze maar gisteren werd nog eens bewezen dat goeie vrienden eigenlijk veel belangrijker zijn.

27-05-2007, 06:53 geschreven door jmv


25-05-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

Het begin van een verlengd pinksterweekend.  
Ward is gaan trainen vanavond maar het was voor de eerste keer sinds lange tijd dat hij ertegenop zag.De laatste twee weken was Paul op verlof en werd de training overgenomen door Jean-Claude. Ward was ervan overtuigd dat het weer J-C ging zijn en deze ligt Ward niet zo goed.Dit is nu eenmaal zo,Ward heeft zijn favorieten en bij mij is dat ook zo,ofwel lig je mij ofwel niet.Maar blijkbaar zijn er mensen die ook zo over mij denken.Dat kan mij geen barst schelen,  Ward gaat trainen en dat is het belangrijkste.Tegen mij moet er niemand tegen zijn gedacht vriendelijk zijn.Het is beter zo dan dat ze smoelen trekken. 
Ward verlangt tegen morgenavond want dan gaan we met een paar vrienden(ik heb er wel nog een paar voor diegene die mochten twijfelen) naar 'The Pirates of the Carrabbien' kijken.

25-05-2007, 22:40 geschreven door jmv


21-05-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Zoals je kunt zien was er een grote opkomst voor de laatste provinciale training voor de vakantie.Alhoewel Ward zich niet 100% inzette heeft hij er wel deugd van gehad.En zoals altijd,de afwezigen hadden ongelijk.
  

21-05-2007, 20:38 geschreven door jmv


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

21-05-2007, 20:35 geschreven door jmv


20-05-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Zondagmorgen,Ward is pas om 2u thuisgekomen van het communiefeest.Hij heeft zich ferm geamuseerd en toch wilde hij vanmorgen naar de training gaan in Zele.Zes uurkes slapen is genoeg zei hij maar ik ben zelf wel een beetje moe en ik zal hem dus niet wekken.Het feest was in orde zei hij,wat ook te verwachten viel.Nonkel Tony en tante An kennende zal wel alles erop en eraan geweest zijn.
Rond 11u30 is miene klein opgestaan.Hij was er niet kwaad voor dat hij mocht uitslapen.Dus voor een keer geen training op zondag en hij vroeg wat we nog deden vandaag.Rustig niets doen en de ganse dag in zijn ganse dag in pyjama blijven zitten leek hem een goed idee.Enkel zijn spreekbeurt voorbereiden tegen dinsdag.
Volgend weekend is ook al gepland,vrijdag trainen,zaterdag naar de cinema(de nieuwe film van de Pirates of the Caraibben is uit) en zondag tornooi in Otegem.Het laatste tornooi voor de beker van West-Vlaanderen voor de vakantie.Zondag weten we dan of ie geselecteerd is voor de interprovinciale beker in Ingelmunster.

20-05-2007, 12:22 geschreven door jmv


19-05-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

Vandaag was er dus van 10u tot 15u30 training te Hooglede.De belangstelling was tamelijk groot,zelfs van Ardooie waren ze met twee.De vriendenkring van Ward groeit nog steeds aan.Maar toch traint hij het best met Karim.Ook al zijn ze elkaars tegenpolen,Karim is eerder serieus en Ward blijft een speelvogel,toch trainen ze zeer goed samen.Ward klaagt weer dat ie hoofdpijn heeft.Voor hij vertrekt naar het communiefeest van Charlotte doet hij eerst nog een tukske. 

19-05-2007, 17:11 geschreven door jmv


18-05-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
We zijn de ganse dag thuis gebleven.Aangezien Lyl zich al een paar dagen niet goed voelde en ze redelijk veel pijn had aan haar knie zijn we niet naar Oostende geweest.Moest ik alleen geweest zijn had ik wel overwogen om Lyl een beetje gezelschap te gaan houden maar met Ward erbij bleef ik beter thuis.
Vanavond is Ward dan gaan trainen in Ardooie en hij verlangt tot Paul terug uit vakantie is.Aangezien ik niet meer blijf wachten in de kantine tijdens de training kan ik niet oordelen alhoewel ik niet twijfel aan de capaciteiten van Paul's vervanger.
Ward is direct in zijn bed gekropen als we thuiskwamen met een asperientje want hij heeft hoofdpijn en wil fit zijn voor de judodag morgen in Hooglede. 
   

18-05-2007, 21:19 geschreven door jmv


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

18-05-2007, 11:48 geschreven door jmv


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
  Hemelvaartdag stond dus in het teken van folklore.We gingen eerst eten bij vrienden in Ooigem,zij zijn gastgezin voor twee Bulgaarse muziekanten.Aangezien die gasten geen woord nederlands,engels,frans of duits kennen moesten we met handen en voeten uitleggen wat we wilden zeggen.Ward was heel geinteresseerd en vroeg allemaal woordjes in het Bulgaars.Rond 13u30 zijn we dan vertrokken,want om 14u30 was er een optocht met alle groepen.Toen de optocht begon liep Ward plots mee in de stoet aan de zijde van de oudste van de 2 Bulgaren.Hij was weer in de wolken en hij zei dat hij nog nooit zo'n sfeer had meegemaakt.Gans de dag bleef hij vol aandacht kijken naar de optredens.Het moet hem wel geboeid hebben want hij zaagde geen enkele keer om naar huis te gaan.Integendeel zelfs,normaal kwamen we na de namiddagvoorstelling naar huis maar hij vroeg om 's avonds ook te blijven.
Het was eens wat anders maar,ik wist niet hoe Ward dit ging ervaren maar hij staat dus wel open voor nieuwe dingen en deze dag zal hem zeker bijblijven.
   
Hopelijks is het vandaag mooi weer want we gaan naar Oostende.

18-05-2007, 07:21 geschreven door jmv


16-05-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
En 't is weer weekend,ons programma staat redelijk vol.Donderdag gaan we naar het folklorefestival in Oostrozebeke.Het is de eerste maal dat we daar naartoe gaan.Een vriendin van ons is gastgezin voor een paar artiesten die daar optreden.Het is eens wat anders.  
Vrijdag gaan we,als het weer een beetje meezit naar Lyl in Oostende.Als alles meezit mag ze volgende week uit het gips maar ze is de laatste weken niet veel buiten geweest.Nu heeft ze een rolwagen en we gaan een keer ne toer doen in Oostende.  
Zaterdag is er de laatste provinciale training voor de vakantie en het is van 10u tot 15u30.Ward zal zoals gewoonlijk weer de enigste zijn van Ardooie of zouden er toch nog mensen zijn die het gezien hebben op de site van Ardooie.'s Avonds mag Ward naar het communiefeest van zijn nichtje.  
Zondag is er normaal regionale training in Zele maar of we gaan weten we nog niet,het hangt af wanneer Ward zaterdagavond thuis komt.  
Deze week ging Ward op schoolreis naar Gent en naar Puyenbroeck in Wachtebeke.Hij vond het blijkbaar interresant.

16-05-2007, 22:03 geschreven door jmv


12-05-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Vandaag hadden we eigenlijk niets gepland maar rond 9u belde Ilse om te vragen of Ward mocht gaan spelen met René.Dat is iets wat ik Ward niet moet vragen want hij gaat zo graag naar René.Dat is dan gans de dag spellekes spelen op de gameboy,PS en op de Wii.Ik ging in tussen boodschappen doen en een paar bezoekjes.Morgen gaat hij trainen bij ZIJN VRIENDEN en dan gaan we naar oma in Koksijde,het is ten slotte moederdag.
Volgende week is Ward uitgenodigd op het communiefeest van zijn nichtje Charlotte,het dochtertje van zijn moeders broer.Het moet wel zeer doen bij Ward's moeder want zij werd niet gevraagd.Mij moesten ze niet uitnodigen want ik tenslotte geen familie.Daarom vond ik ook dat zijn moeder moest een cadeau voorzien,maar dit zag zij zo niet.Aangezien ik het hoederecht heb over Ward moet ik maar zorgen dat hij niet met lege handen toekomt.Het is een kwestie van hoe je het bekijkt.Zou ze het dan toch niet zo goed stellen in Spanje?Als je al een bijverdienste moet doen als taxi-chauffeur in Spanje dan heb je het inderdaad reeds ver gebracht.Het is wel met limo's dat ze rijdt maar dat speelt eigenlijk geen rol,een bijverdienste is een bijverdienste.Toch wens ik haar en dit in het belang van Ward nog een mooi, lang leven in het Zuiden.  

12-05-2007, 21:08 geschreven door jmv


11-05-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Toen ik startte met de blog,was het de bedoeling om onze activitieten op te schrijven.Maar ondertussen is het veel meer geworden,ik wil met deze blog ook aanklagen wat mij niet aanstaat.Daarbij kan ik soms niet nalaten om sommige mensen, hun praktijken en uitspraken aan de kaak te stellen.Dat deze mensen hiermee soms problemen hebben raakt mij niet,ik weet wanneer ik gelijk heb en niemand zal mij hierin veranderen.
Waarom deze uitleg,vraag je je misschien af.Wel die weekend is het moederdag en het is nu 8 jaar dat Ward zijn gewone leven leidt zonder zijn moeder.Zij belt wel wekelijks en ze ziet Ward 3 periodes per jaar.Maar verdient ze wel de naam 'moeder'.
Voor mij is ze geen moeder en dat is haar eigen keuze geweest.Ook al beweert ze dat het mijn schuld is dat Ward niet bij haar is.Dat is misschien waar,maar ze kan nooit ontkennen dat ik voor mijn zoon heb gekozen en zij voor het avontuur.
Soms vraag ik mij hoe Ward zijn moeder ervaart,hoe hij zich voelt als hij iets moet maken voor moederdag.Ik weet hoe ik mij voel op moederdag,de wrok tegenover haar wordt met de jaren groter.Waarom?Omdat zij zichzelf voordoet als een moeder.Welke vrouw laat haar kind achter,bij de beesten komt dat zelf niet voor.Zij komt er heel goedkoop vanaf,met een maandelijkse bijdrage(die belachelijk laag is maar volgens haar nog te veel is),is zij ervan af.Aangezien Ward binnen een jaar naar het middelbaar gaat had ik haar gevraagd om over een eventuele verhoging van de alimentatie na te denken.Maar ze staat sterk,de alimentatie is vastgesteld door de rechtbank en enkel met een nieuwe procedure bij het vredegerecht kan deze worden aangepast.Mijn besluit staat vast,volgend jaar ga ik naar de rechtbank.Ik heb haar hiervan op de hoogte gesteld maar ik kreeg geen reactie.Maar ik heb nog een troef achter de hand maar deze hou ik voor mij.

11-05-2007, 20:06 geschreven door jmv


06-05-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Ward is dus gaan trainen,de belangstelling vermindert van week tot week.Vijf judoka's op de mat bij groep twee.Spijtig voor de trainers,Paul en Wouter,die niet beloond worden voor hun inzet.Zo kunnen ze zich wel inzetten voor de judoka's die er wel zijn.Het is wel nadelig voor de judoka's die echt iets willen presteren en regelmatig deelnemen aan tornooien.Best dat er nog de prov. en region. trainingen zijn,zodanig dat ze kunnen oefenen met anderen die wel geïnteresseert zijn in judo.
   

06-05-2007, 15:13 geschreven door jmv


05-05-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Gans de dag zijn we op baan geweest.Vanmorgen eerst naar Gent naar Mediwet,ik moest zoals elk jaar naar de arbeidsgeneeskunde voor mijn nieuw rijbewijs.Aangezien ik enkele jaren geleden een probleempje had met mijn hart ,moet ik nu elk jaar op controle en elk jaar moet mijn rijbewijs vernieuwd worden.Nadien zijn we naar het gemeentehuis geweest om mijn rijbewijs aan te vragen.Aangezien Ward in de namiddag naar de training in Hooglede ging hebben we dan maar een snack gegeten in Roeselare.Dan was het tijd om naar de training te gaan.Hij heeft redelijk goed getraind,er waren 3 trainers voor 30judoka's.Ward en Brandon hebben dan nog een beetje buitengespeeld terwijl ik samen met enkele ouders in de kantine bleven.Sharon moest trainen bij de tweede reeks.Vanavond is het een tv-avond zoals meestal op zaterdagavond.
Morgen gaat Ward trainen in Ardooie,ik voer hem maar mijn goesting is over om daar te blijven zitten.   

05-05-2007, 20:38 geschreven door jmv


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Ik ben wel tevreden om vast te stellen dat de blog gelezen wordt en dat er over 'gepraat'(geroddeld) wordt nadien.Het is ook schoon om te zien hoe mensen kunnen draaien met de wind.De ene keer worden ze aangevallen en nadien vormen ze samen een kliek.Mij deert dat niet.Voor diegene die het verstaat  -11,-13,-15-17 is geen data maar de leeftijd.

05-05-2007, 07:22 geschreven door jmv


04-05-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Na twee dagen op school, komt Ward vandaag al weer maar huis.Met zijn zakgeld wil hij een nieuw spelleke gaan kopen.Voor zijn gameboy of voor zijn nintendo wii,hij wist het zelf nog niet.We hebben in het begin van het jaar afgesproken dat hij per kamp dat ie wint 2 € krijgt.Eigenlijk is dat niet goed maar goede resultaten mogen beloond worden.Deze beloning speelt wel niet in zijn hoofd als hij naar een tornooi gaat maar nadien vergeet hij het wel niet te zeggen.
Dit weekend is er enkel provinciale training in Hooglede en een paar gewone trainingen.Het volgende tornooi is pas eind mei in Otegem.Ik heb hem wel gezegd dat hij goed moet blijven trainen want op 2 juni is er het internationaal tornooi in Venray.Vorig jaar waren er judoka's ook 20 verschillende landen aanwezig en volgens Ingelmunster gaat het er daar hard aan toe,het zal dus moeilijk worden om een podiumplaats te halen.Zo weten we ten minste eens hoe ver Ward staat.  Maar met zijn inzet en wilskracht zal hij misschien wel een prijsje halen.
Anders is er niet veel gepland voor 't weekend.

04-05-2007, 09:31 geschreven door jmv


02-05-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Vandaag ging Ward normaal meegaan met de camion,maar door rugklachten kon ik gisteren bijna gene weg en kan ik nie gaan werken.Aangezien hij dus niet vroeg moest opstaan vandaag is hij naar de training geweest met de vrienden en vriendinnekes.De training voor de 10-12-jarigen was rap voorbij en hij besloot om nog te blijven meetrainen met de grote.Gans de bende bleef dus ook en gezweet heeft hij.In zijn categorie is hij wel goed maar hij kampt teveel op kracht ipv op techniek.Maar de trainers daar (zonder zijn trainer in Ardooie te bekritiseren),hebben meer oog voor de fouten die de judoka's maken.Het is goed voor Ward dat hij eens op een andere manier wordt getraind.
Het is nu niet omdat we regelmatig naar een andere club gaan trainen dat we van plan zijn om te veranderen van club(tot spijt het gezever van sommigen in onze club).
Wat ook leuk was voor Ward gisteren, was dat ze de uitslagen van de tornooien afriepen(dat is trouwens een gewoonte daar ook al is er maar één maar ze hadden met 8 gekampt dit weekend) en dat ze ook de eerste plaatsen van Ward meedeelden.Hij glunderde omdat hij  niet gewoon is dat hij applaus krijgt van een bende gasten met zwarte en bruine gordels.Daar hebben ze toch apreciatie voor de inspanningen van hun judoka's.  

02-05-2007, 09:14 geschreven door jmv


01-05-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
We hebben reeds veel gedaan Ward en ik maar 's anderendaags is dat al lang het verleden en praat hij er nog weinig over.Maar gisteren moet toch iets speciaals geweest zijn want hij begint er telkens weer over.Hij keek vandaag al op de site om een kiezen welke pocket-bike hij wil volgend jaar.'kHeb hem weer eens wat beloofd en tis nog lang tegen zijn volgende verjaardag.  

01-05-2007, 17:41 geschreven door jmv


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen   

01-05-2007, 00:21 geschreven door jmv


30-04-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pocket-bike dag
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Ward beleefde vandaag ' the time of his life'.Onbeperkt rijden met quads en pocket-bikes.De familie Diaz bezorgde hem vandaag een dag die hij niet rap zal vergeten.Hij begon met een quad dan een crossmoto en nadien een pocket-bike.Zoals ik Ward ken reed hij eerst op zijn gemakske maar éénmaal hij het gewoon was,ging hij voluit.En zoals verwacht kwam dan ook nog de vraag of ik geen wilde kopen voor hem.Dus volgend jaar geen verjaardagsfeestje(of toch maar een kleintje) maar voor zijn twaalfde mag hij een pocket-bike hebben.Als Ward maar gelukkig is hé!
Nadien zijn nog meegegaan naar Redgy en Mietjes huis en hebben de kinderen nog gespeeld of bezig geweest tot een uur of 10.
  Redgy

30-04-2007, 00:00 geschreven door jmv


Foto

Foto

Welke films zagen we in 2010?

Dossier K: *****
It's complicated:****
Sherlock Holmes:****
Did you hear about the Morgans:***
Shutter Island:**
The Bounty Hunter:****
Date Night: ***
Unthinkeble: ****
Sex and City 2: ***
Knight and Day: *****
Karate Kid : ****
The expendables:***
Adem: ****
Wall Street, money never sleeps:*****
Vampire suck:*(jm) ****(ward)
The town:
Zot van AA:


Mijn favorieten
  • Ward op youtube
  • David Deleu/Universport
  • volg gella op wereldreis
  • Karim
  • Gella

  • Foto

    Foto

    Foto

    Op 2/6 een topprestatie van Ward in Venray.Zilver op het grootste int. Tornooi in West-Europa

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto



    Archief per maand
  • 03-2014
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007
  • 02-2007
  • 01-2007
  • 12-2006
  • 11-2006
  • 10-2006
  • 08-2006
  • 06-2006

    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs