wardjes blog written by JM
Foto

Foto

Ward met  zijn idolen,David,Gella, Catherine, Ilse, Ulla, Dirk, Harry, Heidi en Daan

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

tornooien vanaf 1/1/10:
13/01:SVS Hasselt: niets
21/01: Lendelede: GOUD
06/02:PK Ieper: BRONS
13/02:RK Herentals: 5de pl
07/03:Izegem: niets
13/03:Ingelmunster: niets
17/04:Moorslede: niets
25/04:Eernegem: BRONS

Foto

Foto

Foto

Foto


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Resultaten judo 09/2007-12/2008
30/9   Olen:2de pl
14/10 Waarschoot:2de pl
20/10 Tervuren:1ste pl
4/11 Veldegem:2de pl
11/11 Inter prov. Ingelmunster 3de pl
17/11 Lendelede: 2de pl
25/11 Wervik: 1ste pl
12/01 Houthulst: 1ste pl
20/01 Aalst: 1ste pl
26/01 Lendelede: 1ste pl
02/02 Latem: 1ste pl
03/02 Berlare: 1ste pl
17/02 Breskens(NL): 4de pl
02/03 Wouw(NL): 1ste pl
15/03 Ooigem: 1ste pl
26/04 Eernegem: 1ste pl
10/5 Clubkampioenschappen: 1ste pl
11/5 Hoevenen: 2de pl
17/5 Mierlo(NL): geen poduimpl
20/9 Wingene: 1ste pl
19/10:Waarschoot: 2de pl
02/11: Veldegem: 1ste pl
11/11:Interp Ronse: 2de pl
16/11:Lendelede: 1ste pl
25/11:Wervik: 1ste pl
29/11:Kruishoutem:


Resultaten judo vanaf 1/1/2009

SVS Hasselt 14/1:Zilver  -50kg
PK Ieper 1/2: gekwetst
Eernegem 24/4: Brons -55kg
Otegem 23/5: Brons -55kg
Bredene 13/9: niets
Evergem 17/10:niets
Lendelede 22/11:niets(goed gekampt)


Resultaten judo 09/2006-06/2007
Trazegnies 1e pl
Moorslede 1 e pl(vijfkamp)
Pot van Olen 1e pl
Izegem 2 e pl(vijfkamp)
Waarschoot 1e pl
Sint-Truiden 1e pl
Lendelede 1e pl
Ardooie 1 e pl(vijfkamp)
Wervik 1 e pl
Kemzeke 1e pl
Nevele 1e pl
Houthulst 1e pl
Wervik 2de pl(vijfkamp)
Lendelede 1e pl
Berlare 2de pl
Ooigem 1e pl
Kuurne 1e pl(vijfkamp)
St-M-Latem 1e pl
Wetteren 1e pl
Eernegem 1e pl
Kruishoutem 1e pl
Otegem 1 e pl
Venray 2 e pl

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Startpagina !


Foto

'Leer van gisteren,droom van morgen,leef vandaag' slogan van Wards grote idool
29-10-2006
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

't Herfstvakantie!Over zijn raport valt weinig te zeggen.De beoordeling van juffrouw B. was goed maar hijzelf vond het niet goed en ik trouwens ook niet.Alhoewel Ward nog 4% boven het klasgemiddelde zit heeft hij toch een stuk of 6% teweinig.Er is dus nog werk aan de winkel tegen de proeven van Kerst.
Zijn moeder is zaterdag rond 17u toegekomen en ze belde direkt naar Ward,ik heb hem ne kee laten gaan.Rond 19u was ie terug thuis en Ward had zijn cadeau mee(een draagbare dvd voor in den auto)
Vanmorgen heb ik hem dan met pak en zak naar zijn moeder gebracht.Ze was verwonderd over wat ik haar zei,nl dat ik gisteren heb laten vaststellen door de huisarts dat Ward niets mankeert.Want vorig jaar is hij na de herfstvakantie naar huis gekomen met een zware verkoudheid naar huis gekomen en Ward vertelde dat ze weigerde met hem naar de dokter te gaan.Ze zei me dat hij zo was toegekomen.
 Ik verbood het haar ook nog om naar een bepaald persoon te gaan met Ward.Hierover binnen een paar weken meer nieuws.Nu is het nog afwachten wat deze persoon zal uitvoeren .In ieder geval is het een leugenaar en een bedrieger.

Deze namiddag was het vijfkamp in Kachtem,zijn moeder en opa waren daar met Ward.De eerste keer dat ze hem ziet in een judokamp.Ik had geen goed gevoel .Hij moest kampen tegen 3 miniemen waarvan hij de lichtste was.Het scheelde 5 kg met de zwaarste uit zijn poule.Zijn eerste kamp won Ward ,zijn tweede verloor hij grandioos en zijn derde won hij terug.Hij kreeg wel een woede-uitbarsting na zijn tweede kamp tegen Hannes uit Ingelmunster maar in tegenstelling tot vorig jaar herpakte hij zich goed.Zijn derde tegenstander was na afloop van de kamp heel onsportief .De kamp was onbeslist en de scheidrechter oordeelde dat de overwinning voor Ward was.
Het doet toch raar dat Ward ergens is maar dan niet met mij alhoewel hij tijdens de kampen toch bij was.Ik moest hem ook kalmeren na zijn tweede kamp en hem opmonteren voor zijn derde gevecht.Mama bleef gewoon op haar stoel zitten.

29-10-2006, 19:59 geschreven door jmv


23-10-2006
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
'tzat er gisteren weer op met zijn moeder.Ik heb haar al verschillende keren gezegd dat ze met mij moet afspreken voor regelingen met Ward ivm het bezoekrecht.Toen ze gisteren met Ward belde vroeg ze aan hem of ik kwaad was omdat ze gezegd had tegen hem dat hij van zaterdag mocht gaan.Nadien zei ze dat ik denk dat ik de baas ben over Ward,maar wij weten wel beter zei ze en we zullen hem maar laten denken dat hij de baas is.Ik heb dan maar de telefoon overgenomen van Ward en heb haar de huid volgescholden.Ward was natuurlijk weer boos op mij want zijn moeder kan niets verkeerd doen.Meestal doet ze niets verkeerd want ze doet gewoon niets voor haar zoon en dat sedert 1999.Da doet were geen deugd aan mien herte zulle.

23-10-2006, 19:48 geschreven door jmv


22-10-2006
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
We hebben een heel rustig weekend gehad.Zaterdag een beetje boodschappen gedaan en in de namiddag zijn we naar de cinema geweest.Windkracht 10 ,mooie beelden maar een beetje voorspelbaar er zitten wel een paar leuke scenes in.Ik ben opgegroeid in Koksijde en had verwacht iets meer van Koksijde te zien.Het is alsof Koksijde een haven heeft.
Sinte Maarten is ook al geweest voor Ward.Hij kreeg een docking-station voor zijn ipod.Volgende week komt zijn moeder naar Belgie,ze heeft nl.bezoekrecht.Omdat ze anders op zondag te vroeg moet opstaaan vroeg ze mij of Ward reeds mag gaan van zaterdagavond.t'Is weer zoals altijd 'het past voor haar'  en ze spreekt er eerst over met Ward en da manneke wil natuurlijk zo rap zien moeder zien.Maar deze begrijpt hij wel dat hij pas mag gaan vanaf zondag.Tegenover haar plooi ik niet meer.Zondag gaat ze dan met hem naar de judo-training en naar de vijfkamp in Kachtem.Tegen Ward heeft ze gezegd dat ze liever zou hebben dat ik niet ga naar het judotornooi.Maar ik een beetje naar Antwerpen en Limburg rijden en dan niet gaan naar Kachtem (op 15km van Zwevezele).Da zie je van hier.

22-10-2006, 00:00 geschreven door jmv


16-10-2006
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
't Was weer een judoweekend.Provenciale training zaterdag en training in Ardooie vrijdag.Zondag tornooi in Waarschoot ,ik had geen goed gevoel toen ik zijn tegenstanders zag maar 2 x ippon en in totaal 19sec op de mat.Er waren maar twee tegenstanders dus weer een eerste plaats.Ik vraag me af hoe Ward zal reageren de eerste keer dat hij verliest.Het is wel spijtig dat er vanuit de club zo weinig interesse is voor de resultaten van  Ward en andere judoka's die deelnemen aan tornooien of aanzien ze enkel de club als een tijdsverdrijf?Zelfs iemand van wie ik het niet verwacht had gaf zaterdag in Hooglede felle kritiek op de gang van zaken in de club.Ik moet nog iemand anders gelijk geven als hij vorig seizoen zei dat er maar één judoka was die telde in de club maar die is nu ontertussen gestopt met competitie.De persoon die zaterdag kritiek gaf zei dat Aaron en Ward even getalenteerd zijn en hij kent wel wat van judo
Maandag geen school vanwege de kermis in Ardooie zo kan Ward zich toch nog een beetje voorbereiden op zijn proeven die deze beginnen.Ik ben benieuwd hoe het zal zijn.

16-10-2006, 08:22 geschreven door jmv


03-10-2006
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

03-10-2006, 21:40 geschreven door jmv


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

Nog iets over school.Ik heb in tegenstelling tot vorig jaar Ward 's zijn boekentas nog niet moeten stofzuigen.Zijn agenda is goed ingevuld en alle taken die afgewerkt zijn worden telkens aangevinkt.Hij leert zijn lessen goed,besteedt veel aandacht aan zijn frans omdat ik vind dat dit belangrijk is.Zijn wiskunde is iets vermindert.
Zou ik dan toch een ideale zoon hebben :D:D:D:D

03-10-2006, 21:35 geschreven door jmv


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
:D:D:D:D

Goed nieuws over Jill.Dat is het dochtertje van vrienden die werd overreden op de voorlaatste dag van het vorig schooljaar.Na bijna 2 maanden coma is ze overplaatst naar het revalidatiecemtrum van het UZ te Gent.Na een week mocht ze al tijdens het weekend naar huis komen.Het zal wel nog vele maanden duren eer ze weer de oude Jill zal zijn .Maar je ziet dat ze vooruitgaat,ze herkent iedereen.Ook haar oma ziet er weer beter uit.Hoe het met opa gaat weet ik eigenlijk niet,hij heeft nog altijd een scheve mond en zijn rechteroog staat nog altijd wijder open dan zijn andere oog. En wat moeten we denken over Ward zijn moeder?Haar vader zijn toestand kan haar maar weinig schelen.Dat is mijn gedacht anders zou ze toch al lang naar Belgie gekomen zijn maar ja zij heeft voorgesteld aan haar vader om naar Spanje te gaan om een hele poos bij haar te logeren alhoewel ze wist dat haar vader niet tegen zonlicht kan en dat hij nog verschillende maanden naar de kine moet.Dus is ze er weer vanaf,ze heeft een voorstel gedaan en zo heeft ze haar plicht gedaan.Wat kan dat mens nog meer doen? Ze heeft wel enkele jaren geleden gezegd dat ze haar vader zou komen verzorgen moest er iets met hem gebeuren.Ze kon wel 14 dagen naar Belgie komen toen haar vriendin's moeder stierf enkel om haar vriedin bij te staan in moeilijke tijden

03-10-2006, 21:18 geschreven door jmv


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

De judo draait weer op volle toeren.Ik ben van plan om Ward een beetje meer tornooien te laten doen dit jaar.Waarom?Als je een zoon hebt die goede resultaten haalt dan heb je automatisch iets meer over voor zijn sport.Moest hij nooit eens winnen zou ik al diene tijd er niet insteken!
Hij had wel een uitschuiver op de eerste provinçiale training.Hij wilde niet meedoen omdat hij niet wilde opvallen in zijn blauwe judopak.Zijn karaktertje kwam weer boven niemand kon hem van gedachten doen veranderen.Ik was furieus.Maar ja ik heb hem nog maar een kans gegeven en met resultaat é.1ste plaats in Trazignies,1ste plaats op de vijfkamp in Moorslede,1ste plaats in Olen.Hopelijk kan hij er tegen als hij eens niet wint want hij kan niet tegen zijn verlies.Volgende tornooien op 15/10 in Waarschoot ,op 29/10 vijfkamp en op 5/11 Sint-Truiden.

03-10-2006, 20:36 geschreven door jmv


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Na nog een weekje vakantie was het weer tijd voor school.Het vijfde studiejaar.Wat wordt hij groot en ik oud.Wat zal dit schooljaar brengen?Hoe zal hij omgaan met juffrouw Bernadette?Meestal zit hij in tegenstelling met andere kinderen graag bij een onderwijzeres die streng is.Ik heb er wel op gehamerd dat het belangrijste in school RESPECT is.Gelijk wie of wat de leraar is!
Na de eerste schooldag had hij een hele pak boeken mee die gekaft moesten worden met rood en groen kaftpapier en de etiketten moesten bovenaan rechts gekleefd worden.Hij was na de eerste dag al enthousiast over zijn juf.Da's toch ne raar manneke.
Op die training van de judo zag ik toch een beetje resultaat van zijn stage in Bredene.Hij is wat serieuzergeworden.Ik zeg wel WAT.Dat brielen zal er wel nooit uitgaan,dat heeft hij misschien wel(of zeker) van mij.Daarom vertel ik ook nooit over mijn schooltijd want daar was geen voorbeeld aan te nemen.
Op internaat zijn er veel nieuwe.Ook de leiding is verandert,Virginie is er nog maar Detje en Barbara zijn weg.

03-10-2006, 20:18 geschreven door jmv


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Ward is van 21/8 tot 25/8 op judokamp geweest met Fedes.De eerste avond belde hij en ik voelde dat het niet al te goed ging.De tweede avond wilde hij naar huis komen.Ik ken mijn zoon wel een beetje dus veronderstelde ik dat hij een beetje of veel problemen had met de disipline.Ik ben hier niet op ingegaan omdat hij ook wil naar huis komen als hij gestraft wordt op internaat.Dus ik liet hem wat bekoelen en op woensdag belde hij dat alles prima ging maar dat het wel loodzwaar was.Op vrijdag mocht ik hem gaan afhalen en er was eerst een demonstratie-training.Ik geloofde niet wat ik zag en herkende hem bijna niet,zo serieus had ik hem nog nooit zien trainen.Het heeft hem inderdaad goed gedaan en wilzelfs volgend jaar terug gaan.

03-10-2006, 20:00 geschreven door jmv


Foto

Foto

Welke films zagen we in 2010?

Dossier K: *****
It's complicated:****
Sherlock Holmes:****
Did you hear about the Morgans:***
Shutter Island:**
The Bounty Hunter:****
Date Night: ***
Unthinkeble: ****
Sex and City 2: ***
Knight and Day: *****
Karate Kid : ****
The expendables:***
Adem: ****
Wall Street, money never sleeps:*****
Vampire suck:*(jm) ****(ward)
The town:
Zot van AA:


Mijn favorieten
  • Ward op youtube
  • David Deleu/Universport
  • volg gella op wereldreis
  • Karim
  • Gella

  • Foto

    Foto

    Foto

    Op 2/6 een topprestatie van Ward in Venray.Zilver op het grootste int. Tornooi in West-Europa

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto



    Archief per maand
  • 03-2014
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007
  • 02-2007
  • 01-2007
  • 12-2006
  • 11-2006
  • 10-2006
  • 08-2006
  • 06-2006

    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs