Inhoud blog
  • ligt ze te slapen .
  • amaai
  • chris en annemie
  • wat is er te zien ?
  • wie zijn dat ?
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Een interessant adres?
    welkom op onze blog !! bedankt voor je bezoek !!!
    dieter en heidi

    04-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ligt ze te slapen .
    Klik op de afbeelding om de link te volgen is  ze   aan het slapen  , of   was  ze  eventjes  moe  .
    wie  weet  op  wat  ze  denkt  .
    wie  weet   ?

    04-03-2008 om 21:19 geschreven door webmaster  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.amaai
    Klik op de afbeelding om de link te volgen amaai  , wat een  wandeling  .
    en  het is  hier mooi  en gezond .
    maar  het  was  te  bond  .
    want  ik ben  eventjes  rond  .
    maar  mijn  haar  is  niet  blond  .

    04-03-2008 om 21:17 geschreven door webmaster  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.chris en annemie
    Klik op de afbeelding om de link te volgen chris  en annemie  .
    waren  er  ook  bij  toen  wij  gingen  wandelen  in hooglede .
    alles was goed  en  wij  hebben  ferm  gelachen .

    04-03-2008 om 21:14 geschreven door webmaster  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wat is er te zien ?
    Klik op de afbeelding om de link te volgen waar  kijken  jullie  .
    is  er  iets  te  zien  ?
    ja   ik  ben  te  zien  .
    en  kijk maar  goed  .

    04-03-2008 om 21:12 geschreven door webmaster  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wie zijn dat ?
    Klik op de afbeelding om de link te volgen zijn  dat  dieter  en  heidi .
    of  ben ik  verkeerd  .

    04-03-2008 om 21:09 geschreven door webmaster  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wachten
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ik  sta op  wacht  en  ik  kijk  naar  heidi .

    04-03-2008 om 21:06 geschreven door webmaster  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 03/03-09/03 2008
  • 28/01-03/02 2008

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • de mol vrienden
  • wandel club
  • club brugge
  • activia


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs