Foto
Welkom op mijn blog . Regelmatig wordt er een werk bijgevoegd ..Klik op de foto's om te vergroten .
Over mijzelf
Ik ben Walter De Bock
Ik ben een man en woon in Oudenaarde (België) en mijn beroep is brugpensieon.
Ik ben geboren op 16/01/1949 en ben nu dus 75 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Schilderen - tekenen - boetseren .
E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

Hoofdpunten blog bok
  • Terracottabeelden
  • BEZOEK OOK EENS MIJN ANDER BLOG MET WERKEN OVER DE RONDE VAN VLAANDEREN
  • DE ONSCHULD
  • MEISJE MET POES
  • DE ADVOCAAT
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Blog als favoriet !
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • andre2
  • Vlaanderen - Steden & Gemeenten .
  • Peter Visser Alles over sport
  • Voetje's wielerverzameling
  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    bigietie1951
    www.bloggen.be/bigieti
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    stien
    www.bloggen.be/stien
    WALTER DE BOCK
    Schilderijen Beelden Reliëfs
    07-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bas-reliëf in terracotta : DE MOLENBERG


    Hier op
    DE MOLENBERG
    moet men voorop zitten aan de voet van de berg , anders mag men het vergeten voor de rest van de Ronde .

    Ligt op het grondgebied van de gemeente ZWALM .
    Kasseien
    Lengte : 441 meter
    Hoogte : 59 meter
    Hoogte start : 24 meter
    Gemiddeld stijgingspercentage : 7 %
    Maximum stijgingspercentage : 14 %

    Ontwerptekening



    Het bas-reliëf



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie *
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    >

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs