Foto
Welkom op mijn blog . Regelmatig wordt er een werk bijgevoegd ..Klik op de foto's om te vergroten .
Over mijzelf
Ik ben Walter De Bock
Ik ben een man en woon in Oudenaarde (België) en mijn beroep is brugpensieon.
Ik ben geboren op 16/01/1949 en ben nu dus 75 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Schilderen - tekenen - boetseren .
E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

Hoofdpunten blog bok
  • Terracottabeelden
  • BEZOEK OOK EENS MIJN ANDER BLOG MET WERKEN OVER DE RONDE VAN VLAANDEREN
  • DE ONSCHULD
  • MEISJE MET POES
  • DE ADVOCAAT
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Blog als favoriet !
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • andre2
  • Vlaanderen - Steden & Gemeenten .
  • Peter Visser Alles over sport
  • Voetje's wielerverzameling
  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    adverteren
    www.bloggen.be/adverte
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    fietsplezier
    www.bloggen.be/fietspl
    WALTER DE BOCK
    Schilderijen Beelden Reliëfs
    30-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WETTEREN DORP VAN DE RONDE .


    WETTEREN is dit jaar het Dorp van de Ronde     


    In samenwerking met Curieus Wetteren ( Kunst & Koers ) stel ik mijn werken tentoon in de foyer van zaal NOVA en in de uitstalramen van een 15-tal winkelpanden .
    Van 27 februari tot de Ronde van Vlaanderen .

    De tentoonstelling Kunst en Koers , georganiseerd door Curieus, zet Pieter Bracke en Davy De Winne, twee jonge Wetterse kunstenaars,  in de kijker.
    Pieter Bracke geeft op zijn schilderijen zijn impressies van het ‘wielrennen’ weer. Pieter is een actieve wielerfanaat en duatlonsporter.
    Davy De Winne fotografeerde begin 2009 landschappen langs het parcours van de Ronde. Deze foto's exposeert hij in de tentoonstelling Koers en Kunst.

    De tentoonstelling wordt aangevuld met werken van een derde wielergekke kunstenaar, Walter De Bock, die voor de gelegenheid een schilderij van Achiel Buysse heeft gemaakt en daarnaast ook zijn amusante koersgerelateerde terracotta’s en bas-reliëfs tentoonstelt.

















    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie *
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    >

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs