Inhoud blog
  • na even rust terug tegen aan
  • voorbereiding watervliet TRAINING 2
  • voorbereiding watervliet TRAINING 1
  • set ups
  • toch een rustdag
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    OP NAAR MEN EERSTE MARATHON
    volg hier alle trainingen naar men eerste marathon
    24-02-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.na even rust terug tegen aan
    Door de blessure aan de knie heb ik plate rust moete nemen van week een half. 
    Dus forfait watervliet maar we zijn gisteren er terug tegen aan gegaan met een 7 km  
    loop. Het was wel enorm koud in het begin. We bereiden ons voor op DENDERMONDE 
    10km loop. 


     De cijfertjes van gisteren   afstand 7km   gemiddelde snelheid 8,8   

    24-02-2013 om 00:00 geschreven door waaslandrunner  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    06-02-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.voorbereiding watervliet TRAINING 2
    Vandaag 8 km training op loopschema. Laatste 2km was enorm afzien maar toch een enorme voldoening dat ik het uitgelopen heb. De zon was wel goed van de partij en is altijd iets toffer lopen. Toch zal het de opdracht zijn de volgende dagen trainen op afstand en de snelheid later aan werken. Ik hoop dat men trainer ook zo over denkt.

    Minpuntje een blaar op men voet dus hopelijk na verzorging vlug weg.

    Cijfertjes. 8km afstand
    8,7km/h snelheid gem.

    06-02-2013 om 16:38 geschreven door waaslandrunner  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-02-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.voorbereiding watervliet TRAINING 1
    Normaal starte het schema gisteren al en vandaag rustdag. Maar door een verstrooide mens te zijn was ik mijn forerunner kwijt en zonder dat lijk ik niks te beginnen na dag te zoeken was het vrouwtje die hem eindelijk gevonden had blij dat ik was. Vandaag dus de echte start van de voorbereiding op watervliet.

    Het schema dat ik van men loopmaat en trainer kreeg.

    1km inlopen-2km aan 9,5km/h-2km aan 9km/h-1km uitlopen.

    De snelheden halen was blijkbaar nog wat veel gevraagd. Toch was ik blij dat ik 6km aan 1 stuk heb kunnen lopen.

    De cijfertjes afstand 6km
    Gem.Snelheid 8,7km/h

    Tot morgen voor training 2

    05-02-2013 om 18:01 geschreven door waaslandrunner  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-02-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.set ups
    Vandaag wel mijn set ups getraind
    5 setjes van 15. Hopelijk vallen er
    Ook vlug wat kilotjes af dat het wat nut
    Heeft de det up trainingen er bij.

    03-02-2013 om 11:10 geschreven door waaslandrunner  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.toch een rustdag
    Ik heb dan toch besloten een rustdag te nemen omdat ik het schema van patje goed wil doen. Ik denk dat dit best is dus vanaf morgen vliegen we erin richting de loop van watervliet.

    03-02-2013 om 10:45 geschreven door waaslandrunner  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    02-02-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.tweede training
    Mijn tweede training vandaag was in een weertje met alles erop en eraan. 
    Vertrokken in een waterzonnetje en gevolgd door een hevige wind met
    regen en natte sneeuw. De training bestond uit 

     2,5 km lopen - 3min rust - 2,5 km lopen -3min rust - 1km lopen 

             deze was in een gemiddelde van 9,00 Km/h  

     Voor de training set ups gedaan 10 setjes van 10 setups   

      Morgen ga ik proberen 5 km aan een stuk te lopen zal lastig zijn 
      maar hopelijk in een traag tempo dat dit kan lukken zou echt tof zijn.  


       P.S    het badje achteraf deed enorm deugd!!!

    02-02-2013 om 16:59 geschreven door waaslandrunner  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    01-02-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TRAINIGSCHEMA NAAR LOOP WATERVLIET
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Onze eerste uitdaging is een feit het is de wedstrijd Leopoldsloop in Watervliet. 
    We zien komende dagen wel hoeveel de afstand zal zijn 5km of 12km. 
    Door een super loper en toffe pee Patje heb ik een schema dat me zal klaarstomen. 
    Iedereen kan trouwens naar de blog gaan van hem is echt super kerel en op zijn blog
    kom je echt waar alles te weten hoe mooi de loop sport is. www.bloggen.be/funrunner

    Hier men schema voor komende twee weken iedereen mee duimen aub.

    01-02-2013 om 16:21 geschreven door waaslandrunner  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.extra trainingsarbeid
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vanaf vandaag zal ik dan ook buikspiertraining doen. Drie  keer
    in de week schema volgen hopelijk draag ik er de 
    vruchten van. En hopelijk is het fijn om deze te blijven doen. 

     


    01-02-2013 om 16:05 geschreven door waaslandrunner  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuw begin nieuwe uitdaging.
    Gisteren gestart aan een nieuw loopuitdaging. Hopelijk kan deze 
    tot een goed einde te brengen. De eerste marathon kunnen uitlopen. 
    Welke deze zal zijn is nog niet zo duidelijk. Wel zal er flink wat getraind moeten 
    worden. We zullen starten de komende dagen aan de basis de 5km terug
    in de benen krijgen.  

    Eerste training gisteren   2km - 3min rust - 2km - 3min - 1km 
                                           gemiddelde van 9,1 km/h 

    De eerste cijfertjes het was afzien om te starten maar blij dat de stap is gezet
    nu moet ik hier op verder bouwen. Op naar de eerste 5km test!!!

    01-02-2013 om 15:57 geschreven door waaslandrunner  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

    Archief per week
  • 18/02-24/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs