Inhoud blog
  • Achterdochtig....
  • Een tweede kans...
  • Een kans...
  • Jachtinstinct....
  • Gebrek aan eetlust....
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Waarom met mij...

    15-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Waarom met mij...
    Straks zal het bijna een jaar geleden zijn, de zwartste dag tot nu toe in mijn leven...
    Net wanneer je als partner of ouder  denkt dat je al die jaren het goed doet, dat je werkt bijna dag en nacht, ervoor zorgt
    dat je gezin niks maar dan ook niks tekort komt...dan krijg je na een hoop vragen en argwaan de klop op je kop...
    Waarom met mij is dan één van de eerste vragen...veel vragen zonder antwoorden...

    15-11-2009 om 16:38 geschreven door ikke


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het leven zoals het was...
    We hadden eigenlijk een redelijk zorgeloos leven, natuurlijk zijn er soms kleinigheden, kinderen grootbrengen brengt soms al eens wat stress mee,
    een eigen huisje, op tijd en stond een nieuwe wagen en altijd voor de eerste keuring, kopen wat je wilt...aan de andere kant werd er ook veel gewerkt, altijd in rechte lijn van het werk naar huis, geen cafebezoek, centjes netjes tot de laatste koperen prul afgeven, altijd eerlijk en oprecht...
    Wat wil een mens meer als partner? Huisje komt te klein...verkopen dus...grond kopen...groot huis bouwen...ruimte om te ademen...akkoord een huis bouwen zorgt voor de nodige spanningen...er word ook veel zelf gedaan dus in de vrije dagen probeer je van bij het krieken van de dag tot het duister te wroeten in eigen grond...je doet het uit liefde voor je gezin...en je spaart er hopen geld mee uit...terwijl je beult en zeult gebeuren rare dingen aan het thuisfront...Het wereld wijde web toont voor de eerste keer haar stekels, plannetjes worden gesmeed, afspraakjes beginnen vorm te krijgen, niets vermoedend gaan we verder...weet je wanneer je telkens te horen krijgt van je partner dat vermoeidheid of hoofdpijn een teder bedmoment in de weg staan zou er eigenlijk direct een belletje moeten rinkelen...na 6 weken van ontgoocheling kwam de eerste confrontatie..

    15-11-2009 om 16:39 geschreven door ikke


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gebrek aan eetlust....
    Ik kon het niet langer verzwijgen, de vraag werd eruit gesmeten...als ik niet meer bij jouw mag krijg je ergens anders eten...mijn partner verstijfde...
    ik had een vermoeden maar daar bleef het ook bij, natuurlijk volgde onmiddelijk de gewoonlijke excuses en ontkenningen, het was de vermoeidheid die  parten speelde...de vrijheid was er altijd geweest, nooit stelde ik mij vele vragen....maar ik had een vermoeden, angst, woede...elke vorm van emotie brak in mij los..

    15-11-2009 om 16:40 geschreven door ikke


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jachtinstinct....
    Noem het jachtinstinct of misschien beter dat van een gewond dier, gedreven in een hoekje, likkend aan zijn wondes...
    Ongelooflijk hoe bij een mens opeens alle zintuigen op scherp komen te staan...elk detail begint bij je binnen te dringen...ongemerkt hou je alles stiekem in het oog...je gaat ruiken aan kledij...lap parfum die je niet kent...telefoonrekeningen die plots veel hoger liggen...de kilometerteller van de auto die bijna dol draait...man door een hel ga je, argwaan, een jarenlang vertrouwen die opeens in rook opgaat...je blijft erop doorhameren, tot eindelijk je partner toegeeft...maar het stelde natuurlijk niets voor en er was gelukkig niets gebeurd...urenlange gesprekken volgen, wat gaan we doen, scheiden is een optie, de boel verkopen, alles delen, en kinderen als een speelbal heen en weer kaatsend tussen twee individuën...of proberen we de draad op te pikken daar waar hij ons ontglipt is? Tenslotte is er aan mijn kant nog gevoelens en liefde...ik geef een kans..

    15-11-2009 om 16:42 geschreven door ikke


    16-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een kans...
    Ik ga veel werken dus zie ik weinig, de storm blijkt voorbij...of toch voor even...ik kan mijn partner toch moeilijk opsluiten?...een personeelsfeestje met de collega's...och ja ga maar ik bel je wel eens tijdens mijn pauze...wanneer ik dan moe en afgebeuld thuis kom zie ik dat ik de eerste thuis ben, nog vlug even bellen naar mijn geliefde.."ja schat we moeten nog onze dessert krijgen, het zal wel laat worden"...uren wacht ik de zetel, starend naar een film, de gedachten verweg verzonken...bij thuiskomst bleek het een geslaagde avond te zijn geweest en was het vooral lekker...de dag erop ontdek ik op de pc, door een slordigheid van mijn partner, foto's van hun beide, 't is te zeggen mijn partner en sta  mij toe de tegenpartij het gezwel te noemen, foto's die notabene gewoon in de prullemand waren achter gebleven, het duurt dan ook niet lang om na te gaan wanneer deze genomen zijn en met welk toestel...het bleek natuurlijk op het zelfde moment van het personeelsfeestje te zijn en met het toestel dat hier in de kast ligt...het was blijkbaar héél lekker die avond...

    16-11-2009 om 08:49 geschreven door ikke




    Archief per week
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs