Inhoud blog
  • Zwanger!!
  • Het zit weer niet goed
  • Spontaan ongesteld geworden!
  • Ovariële drilling
  • Ook de laatste hormonenkuur slaat niet aan
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Onze grootste wens
    Je bent zo welkom..
    21-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Clomid slaat niet aan :-(
    Vandaag op dag 11 van mijn cyclus. Ik moest vanmorgen naar de gynaecoloog om een echo te laten maken. Hij zou dan kijken hoe groot mijn eitjes al zijn. Ik word nu standaard opgevolgd van dag 11 tot mijn eisprong.

    Maar helaas, mijn gynaecoloog had geen leuk nieuws. Er was helemaal niets te zien op de echo, de Clomid slaat niet aan :-(. Ik stond hier énorm positief in, heb geen seconde gedacht dat het niet zou aanslaan en nu krijg ik dit weer. Ik stort helemaal in, barst in tranen uit en kan geen woord meer uitbrengen. Dit had ik niet zien aankomen. En waar mijn lieve vriend er anders altijd bij was, moest ik hem nu missen. Hij moest niet mee van mij, want dan moet hij op zijn werk ook vragen om later te beginnen en ik wil niet dat ze zich daar ook vragen beginnen te stellen.

    Mijn gynaecoloog had ook niet verwacht dat het niet zou aanslaan en ik merk aan hem dat hij het erg voor me vindt. Maandag moet ik terugkomen, gaat hij nog een keer kijken, maar hij zegt dat de kans klein is dat er dan wel iets te zien is. Maandag bespreken we verder wat we nu gaan doen. Eénmaal buiten bel ik naar mijn vriend, hij is er even stil van, kan het ook niet geloven. Waarom ben ik telkens weer die uitzondering op de regel? Ik ben vreselijk teleurgesteld in mijn lichaam en weet niet goed hoe ik daarmee om moet gaan.

    Ik moet nog gaan werken, dus na de echo en het telefoontje met mijn vriend veeg ik mijn tranen weg, neem al mijn moed bij elkaar en rijd naar mijn werk. Maar ik ben zo kwetsbaar, mijn collega's merken onmiddellijk dat er iets is. De hele dag door kan ik mijn tranen amper bedwingen, ik heb het hier ontzettend moeilijk mee. 'S avonds ben ik blij als ik thuisben, mijn vriend thuiskomt en hij me een hele dikke knuffel geeft. Wat ben ik blij dat ik hem heb...


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Archief per week
  • 03/09-09/09 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 21/02-27/02 2011

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs