maghet??
Inhoud blog
  • mens erger je niet
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    we zwijgen teveel...
    16-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mens erger je niet
    waarom ik me soms druk maak in nieuws,politiek,bepaalde wetten,mensen,organisaties,programma's?
    omdat ik,dat niet kan laten...ik ben een drukbezette mama van een tweeling jongens die elk hun hobby's,zorgen,karakter,logo's,typlessen,enz...hebben,ik heb een halve zoo geadopteerd(jaja allen uit medelijden.....)ik heb een tuin die ik graag mooi heb,een huis dat ik momenteel zelf verbouw met een erg krap budget(lees :al lang op....)ik kook zéér graag,heb een paar oma's die de nodige zorg vragen(niet inwonend bij mij!)een relatie die niet altijd op rolletjes loopt en een ontbonden huwelijk dat lelijke littekens nalaat en daar bovenop heb ik dus toch nog kans om me te ergeren aan bepaalde zaken waar ik,als ik wil,evengoed niks mee te maken kan hebben....
     met bepaalde zaken bedoel : EEN GREEP UIT MIJN ERGER_AANBOD:
    -vrouwen die absoluut geen meerwaarde zijn voor ons land,niets doen wat noemenswaardig is(integendeel)buiten grote borsten hebben of extreem aanstellerig zijn of rijk getrouwd zijn en die toch tot superidool worden gebombardeerd,aanbiedingen en kansen krijgen,(geld dus)geadoreerd worden ,zendtijd krijgen op radio en tv(alsof we daar al niet genoeg zever moeten aanhoren/zien)in ELK boekje verschijnen,in kranten,hun kinderen mogen naar elke premiere en zij naar elke "grand opening",zij die het meest hebben krijgen daar nog hopen kadootjes...terwijl er mensen zijn die niets hebben,kinderen die nooit in de cinema geraken....

    -ford genk:het mag nu wel ophouden deze wereldwijde" shock".elke krant,elk tijdschrift,elke bv,elke topsporter,elke politieker,enz....het gat over niets anders.met alle respect(en dat meen ik)voor de oudere werknemers is het erg moeilijk terug een job te vinden maar wees eerlijk,je kan niet veel luxueuzer ontslagen worden.als iemand morgen bij de bakker achter de hoek ontslagen zou worden zijn er geen honderden collega's die meeleven,geen politici of media die al hun aandacht aan dit onrecht zullen wijden,ze krijgen géén twee jaar de tijd om iets anders te zoeken en al zeker geen dikke premie...maar daar kraait geen haan naar.

    -over topsporters gesproken:knap dat je je hobby zo goed doet met zoveel enthousiasme maar erg triest dat je daar zoveel geld mee verdient!soms toffe mannen mar soms arrogante,omhooggevallen,niet al te slimme jongens die niet met het grote geld omkunnen...hoe kan je trouw supporteren voor iemand die door zijn/haar hobby uit te oefenen miljoenen verdient terwijl je zelf je lijf en ziel kapot werkt om net toe te komen?een ticket om te mogen gaan supporteren kost dan nog minstens 36 euro's?!er zijn mensen die dagelijks met hart en ziel mensen verzorgen en helpen en daar is volgens de staat geen geld om hen een degelijk loon uit te betalen...begrijpen wie begrijpen....wil.

    -dierenbeulen:of dit nu voor religieuze doeleinden is of voor kunstzinnige doeleinden,ik HAAT dierenbeulen!!voor mij is daar geen enkele reden goed voor.
    teveel vossen?waar?je ziet in je leven amper ooit een vos!jagers daarentegen zie ik iets teveel dus zou ik zeggen...schieten maar? ;-)
    schapen;wij reiken mensen de hand door een installatie te voorzien die hen toestaat om een gebruik dat niet eens eigen is aan ons land!toch toe te passen maar dan pijnloos(wat dan weer een wederteken van respect naar ons toe zou zijn)maar niet één iemand heeft deze installatie gebruikt!!in dat geval volgend jaar allemaal een dikke boete voor dierenmishandeling.is een schaap minder als een hond?mag ik mijn hond dan ook onthoofden nee want dan zal ik zwaar gestraft worden omdat dat de wet is in ons land!en nee ik ben geen racist maar wel een dierenvriend.ik hou meer van dieren als van mensen.

    -ik erger me ook aan roemeense kindjes die terugmoeten naar hun mama in roemenie die hen daar prompt in een tehuis steekt(ze verwaarloosde ze eerder ook en liet ze misbruiken...)maar asielzoekers die wel het land inmogen om daarna in stations te zitten en kou te lijden(vaak komen ze in de criminaliteit terecht uit miserie of gewoon uit slecht karakter) en dan moeten we ons allen schuldig voelen...de wetten in dit land zijn om mee te lachen...beter voorkomen als genezen?ik ken een man met een veel te groot hart die nieuwbouwappartementen bezit en die enkele jaren terug heeft gereageerd op een oproep om mensen onderdak te verlenen.hij dacht:ze zijn afgewerkt en nog niet verhuurd dus waarom niet?hij legde vuilzakken,wc-papier,afwaszeep,poetsmiddel en hopen blikken eten in de appartementen en nodigde enkele gezinnen uit.lief van hem!
    achteraf waren de appartementen één grote ravage!overal vuil,lege verpakkingen van eten(geen vuilzak gebruikt)uitwerpselen!!vanalles was vernield,te erg voor woorden...toen hij de gezinnen hierover aansprak werd hij uitgelachen en uitgemaakt.geen instantie was bereid om de schade te vergoeden....veel te goed is half zot.
    -ik erger me ook nog aan mijn partner die zo onhandig is dat ik hem verbied om iets te doen maar erger me daarna omdat ik alles moet doen ...ahum
    ik kan nog uren doorgaan maar u begrijpt het al wel denk ik,ik ben een onverbeterlijke ZEUR en ik ben daar trots op ;-)

    iedereen is vrij om zijn/haar ergenissen hier bij te zetten.ik volg de actualiteit en zet elke ergernis hier direct op...

    tot gauw!! 


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)

    Archief per week
  • 12/11-18/11 2012

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs