Inhoud blog
  • Het waarom van de vragen.
    Zoeken in blog

    Rondvraag / Poll
    Wat vind je van vreemdgaan?
    Ik ben man. Ik ben er tegen. Ik heb het nooit gedaan. Ik heb het ook nooit gedaan met iemand die vreemdging.
    Ik ben vrouw. Ik ben er tegen. Ik heb het nooit gedaan. Ik heb het ook nooit gedaan met iemand die vreemdging.
    Ik ben man. Ik ben er tegen. Ik heb het nooit gedaan. Ik heb het wel eens gedaan met iemand die vreemdging.
    Ik ben vrouw. Ik ben er tegen. Ik heb het nooit gedaan. Ik heb het wel eens gedaan met iemand die vreemdging.
    Ik ben man. Ik ben er tegen. Ik heb het wel eens gedaan. Ik heb het nooit gedaan met iemand die vreemdging.
    Ik ben vrouw. Ik ben er tegen. Ik heb het wel eens gedaan. Ik heb het nooit gedaan met iemand die vreemdging.
    Ik ben man. Ik ben er tegen. Ik heb het wel eens gedaan. Ik heb het ook gedaan met iemand die vreemdging.
    Ik ben vrouw. Ik ben er tegen. Ik heb het wel eens gedaan. Ik heb het ook gedaan met iemand die vreemdging.
    Ik ben man. Ik heb er geen problemen mee. Ik heb het nooit gedaan. Ik heb het ook nooit gedaan met iemand die vreemdging
    Ik ben vrouw. Ik heb er geen problemen mee. Ik heb het nooit gedaan. Ik heb het ook nooit gedaan met iemand die vreemdgi
    Ik ben man. Ik heb er geen problemen mee. Ik heb het nooit gedaan. Ik heb het wel eens gedaan met iemand die vreemdging
    Ik ben vrouw. Ik heb er geen problemen mee. Ik heb het nooit gedaan. Ik heb het wel eens gedaan met iemand die vreemdgin
    Ik ben man. Ik heb er geen problemen mee. Ik heb het wel eens gedaan. Ik heb het nooit gedaan met iemand die vreemdging
    Ik ben vrouw. Ik heb er geen problemen mee. Ik heb het wel eens gedaan. Ik heb het nooit gedaan met iemand die vreemdgin
    Ik ben man. Ik heb er weinig problemen mee. Ik heb het wel eens gedaan. Ik heb het ook gedaan met iemand die vreemdging
    Ik ben vrouw. Ik heb er weinig problemen mee. Ik heb het wel eens gedaan. Ik heb het ook gedaan met iemand die vreemdgi
    Bekijk resultaat

    Rondvraag / Poll
    Heb je wel eens geld voor sex ontvangen en/of er voor betaald?
    Ik ben een man. Ik heb nooit geld voor sex ontvangen. Ik heb nooit geld voor sex betaald.
    Ik ben een vrouw. Ik heb nooit geld voor sex ontvangen. Ik heb nooit geld voor sex betaald.
    Ik ben een man. Ik heb wel eens geld voor sex ontvangen. Ik heb nooit geld voor sex betaald.
    Ik ben een vrouw. Ik heb wel eens geld voor sex ontvangen. Ik heb nooit geld voor sex betaald.
    Ik ben een man. Ik heb wel eens geld voor sex ontvangen. Ik heb ook wel geld voor sex betaald.
    Ik ben een vrouw. Ik heb wel eens geld voor sex ontvangen. Ik heb ook wel geld voor sex betaald.
    Ik ben een man. Ik heb nooit geld voor sex ontvangen. Ik heb wel eens geld voor sex betaald.
    Ik ben een vrouw. Ik heb nooit geld voor sex ontvangen. Ik heb wel eens geld voor sex betaald.
    Bekijk resultaat

    Archief per week
  • 03/08-09/08 2009
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Blog als favoriet !
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    puppys
    www.bloggen.be/puppys
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    depiraatmuziek
    www.bloggen.be/depiraa
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    nieuwsmedia
    www.bloggen.be/nieuwsm
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    junioreurosong2008
    www.bloggen.be/juniore
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    giliok
    www.bloggen.be/giliok
    free counters
    Vragen die weinigen durven te stellen.
    En nog minder durven te antwoorden.
    04-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het waarom van de vragen.
    Voor een scriptie over indirecte normen ben ik op zoek naar empirische gegevens. In gewone mensen taal betekent dit dat ik voor een werkstuk over hoe men in de praktijk met normen omgaat graag wil weten wat de mensen nu echt doen. Immers als je vraagt of men stelen afkeurt zal bijna 100% dat positief beantwoorden. Toch zal een deel van de mensen ooit wel eens iets gekocht hebben dat waarschijnlijk gestolen waar is en daarmee eigenlijk de diefstal niet afkeuren. Op sexueel gebied liggen de verhoudingen wellicht weer anders, vandaar deze vragen.


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    >

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs