Inhoud blog
  • Het waarom van de vragen.
    Zoeken in blog

    Rondvraag / Poll
    Wat vind je van vreemdgaan?
    Ik ben man. Ik ben er tegen. Ik heb het nooit gedaan. Ik heb het ook nooit gedaan met iemand die vreemdging.
    Ik ben vrouw. Ik ben er tegen. Ik heb het nooit gedaan. Ik heb het ook nooit gedaan met iemand die vreemdging.
    Ik ben man. Ik ben er tegen. Ik heb het nooit gedaan. Ik heb het wel eens gedaan met iemand die vreemdging.
    Ik ben vrouw. Ik ben er tegen. Ik heb het nooit gedaan. Ik heb het wel eens gedaan met iemand die vreemdging.
    Ik ben man. Ik ben er tegen. Ik heb het wel eens gedaan. Ik heb het nooit gedaan met iemand die vreemdging.
    Ik ben vrouw. Ik ben er tegen. Ik heb het wel eens gedaan. Ik heb het nooit gedaan met iemand die vreemdging.
    Ik ben man. Ik ben er tegen. Ik heb het wel eens gedaan. Ik heb het ook gedaan met iemand die vreemdging.
    Ik ben vrouw. Ik ben er tegen. Ik heb het wel eens gedaan. Ik heb het ook gedaan met iemand die vreemdging.
    Ik ben man. Ik heb er geen problemen mee. Ik heb het nooit gedaan. Ik heb het ook nooit gedaan met iemand die vreemdging
    Ik ben vrouw. Ik heb er geen problemen mee. Ik heb het nooit gedaan. Ik heb het ook nooit gedaan met iemand die vreemdgi
    Ik ben man. Ik heb er geen problemen mee. Ik heb het nooit gedaan. Ik heb het wel eens gedaan met iemand die vreemdging
    Ik ben vrouw. Ik heb er geen problemen mee. Ik heb het nooit gedaan. Ik heb het wel eens gedaan met iemand die vreemdgin
    Ik ben man. Ik heb er geen problemen mee. Ik heb het wel eens gedaan. Ik heb het nooit gedaan met iemand die vreemdging
    Ik ben vrouw. Ik heb er geen problemen mee. Ik heb het wel eens gedaan. Ik heb het nooit gedaan met iemand die vreemdgin
    Ik ben man. Ik heb er weinig problemen mee. Ik heb het wel eens gedaan. Ik heb het ook gedaan met iemand die vreemdging
    Ik ben vrouw. Ik heb er weinig problemen mee. Ik heb het wel eens gedaan. Ik heb het ook gedaan met iemand die vreemdgi
    Bekijk resultaat

    Rondvraag / Poll
    Heb je wel eens geld voor sex ontvangen en/of er voor betaald?
    Ik ben een man. Ik heb nooit geld voor sex ontvangen. Ik heb nooit geld voor sex betaald.
    Ik ben een vrouw. Ik heb nooit geld voor sex ontvangen. Ik heb nooit geld voor sex betaald.
    Ik ben een man. Ik heb wel eens geld voor sex ontvangen. Ik heb nooit geld voor sex betaald.
    Ik ben een vrouw. Ik heb wel eens geld voor sex ontvangen. Ik heb nooit geld voor sex betaald.
    Ik ben een man. Ik heb wel eens geld voor sex ontvangen. Ik heb ook wel geld voor sex betaald.
    Ik ben een vrouw. Ik heb wel eens geld voor sex ontvangen. Ik heb ook wel geld voor sex betaald.
    Ik ben een man. Ik heb nooit geld voor sex ontvangen. Ik heb wel eens geld voor sex betaald.
    Ik ben een vrouw. Ik heb nooit geld voor sex ontvangen. Ik heb wel eens geld voor sex betaald.
    Bekijk resultaat

    Archief per week
  • 03/08-09/08 2009
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Blog als favoriet !
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    aantwaarrepe
    www.bloggen.be/aantwaa
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    jordydemax1
    www.bloggen.be/jordyde
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    adverteren
    www.bloggen.be/adverte
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    hertenman
    www.bloggen.be/hertenm
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    depiraatmuziek
    www.bloggen.be/depiraa
    free counters
    Vragen die weinigen durven te stellen.
    En nog minder durven te antwoorden.
    Poll / rondvraag / peiling
    Wat vind je van vreemdgaan?

    Tussenstand:


    Ik ben man. Ik ben er tegen. Ik heb het nooit gedaan. Ik heb het ook nooit gedaan met iemand die vreemdging.  0 % (0)
    Ik ben vrouw. Ik ben er tegen. Ik heb het nooit gedaan. Ik heb het ook nooit gedaan met iemand die vreemdging.  0 % (0)
    Ik ben man. Ik ben er tegen. Ik heb het nooit gedaan. Ik heb het wel eens gedaan met iemand die vreemdging.  0 % (0)
    Ik ben vrouw. Ik ben er tegen. Ik heb het nooit gedaan. Ik heb het wel eens gedaan met iemand die vreemdging.  0 % (0)
    Ik ben man. Ik ben er tegen. Ik heb het wel eens gedaan. Ik heb het nooit gedaan met iemand die vreemdging.  0 % (0)
    Ik ben vrouw. Ik ben er tegen. Ik heb het wel eens gedaan. Ik heb het nooit gedaan met iemand die vreemdging.  0 % (0)
    Ik ben man. Ik ben er tegen. Ik heb het wel eens gedaan. Ik heb het ook gedaan met iemand die vreemdging.  0 % (0)
    Ik ben vrouw. Ik ben er tegen. Ik heb het wel eens gedaan. Ik heb het ook gedaan met iemand die vreemdging.  0 % (0)
    Ik ben man. Ik heb er geen problemen mee. Ik heb het nooit gedaan. Ik heb het ook nooit gedaan met iemand die vreemdging  0 % (0)
    Ik ben vrouw. Ik heb er geen problemen mee. Ik heb het nooit gedaan. Ik heb het ook nooit gedaan met iemand die vreemdgi  0 % (0)
    Ik ben man. Ik heb er geen problemen mee. Ik heb het nooit gedaan. Ik heb het wel eens gedaan met iemand die vreemdging  50 % (1)
    Ik ben vrouw. Ik heb er geen problemen mee. Ik heb het nooit gedaan. Ik heb het wel eens gedaan met iemand die vreemdgin  0 % (0)
    Ik ben man. Ik heb er geen problemen mee. Ik heb het wel eens gedaan. Ik heb het nooit gedaan met iemand die vreemdging  0 % (0)
    Ik ben vrouw. Ik heb er geen problemen mee. Ik heb het wel eens gedaan. Ik heb het nooit gedaan met iemand die vreemdgin  0 % (0)
    Ik ben man. Ik heb er weinig problemen mee. Ik heb het wel eens gedaan. Ik heb het ook gedaan met iemand die vreemdging  0 % (0)
    Ik ben vrouw. Ik heb er weinig problemen mee. Ik heb het wel eens gedaan. Ik heb het ook gedaan met iemand die vreemdgi  50 % (1)

    Totaal aantal stemmen: 2



    U komt dadelijk terug op de pagina van de berichten...

    Of klik hier om onmiddellijk terug te gaan...



    >

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs