volwassen
Inhoud blog
  • Een paar humoristische dialoog van het leven!
  • Een paar humoristische dialoog van het leven!
  • Medische klassieke Comedy
  • Verwarren is slim of dom, maar ze zijn koud
  • Huwelijk tussen mannen en vrouwen van humor analyse
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    volwassen
    27-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een paar humoristische dialoog van het leven!
    1, ben ik op de bank tv te kijken, mijn vrouw zat op mijn schoot gewikkeld in handdoeken, fascinerende en charmant om te zeggen: "Opa, je hebt een kleine vrouw hebben, toch?" Ik heb bewust Zuohuaibuluan: 'Niet doen, mijn oom Vandaag de dag, geen geld "Vrouw:" mbt Hoe zit het met het geld, zo lang zo cool een kleine vrouw aan de lijn, en daarna maak een IOU "Ik heb deze zaak aureool ~~~~~ uitstaande leningen!

    2, houd ik mijn vrouw met een hand op de kin, provocerende, zei: "Poppen, kwam om te zingen mijn oom kreeg de juiste spullen it!" Zijn vrouw legde mijn hand een shot: "Ke Guan, zorg er dan een beetje respect, kleine vrouw die ik niet prostitueren entertainer! "bang ~~~~~~ Deze muilkorf op de volgende hit!

    3, ik gedoucht in bed te lezen, mijn vrouw uit de badkamer een Ehupusi mijn druk in het lichaam, gezicht grimmig, zei: "He, broertje een goede, kleine vrouw kijkt, vandaag wil ik Chang Changxian" Ik zweer weerstand. Ik zie niet van zijn vrouw in plaats daarvan, zacht zei: "Opa, je bent van een kleine vrouw, rechts" Ik zei: "Geef me een reden waarom eerste" vrouw Zeiyan Diliu een mbt schoenen beurt: "De kleine vrouw net uit de gevangenis release, te vies voor het jaar deed niet open it! "Mijn moeder ~~~~~~~ Dit is verantwoord, niet van de waarheid niet te breken!

    4, mijn vrouw me vroeg: "U, mannen altijd zeggen dat vrouwen Mensao, Mensao betekenen" Ik zei: "Mensao is uiterlijk, de innerlijke betekenis mbt schoen van hot waardig" Zijn vrouw vroeg: "Wat denk je dat ik tellen? "Ik deed alsof ik zorgvuldig worden gekeken naar haar over, dan schudde zijn hoofd:" Je wordt niet "zijn vrouw knikte:". Ik denk dat het is, ik zou behoren tot de volgende show mbt shoes "lachend mijn hart:" accuraat en niet vol "wonder vrouw! een: "Wat?" Ik trots antwoordde: "Je behoort tot de hele show" zweet ~~~~~~~ Dit is een klein Dayton kon er niet tegen om het te spelen!




    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)

    Archief per week
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 29/11-05/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!

    Mijn favorieten
  • mbt outlet
  • vibram schoenen
  • mbt shoes
  • mbt schoen
  • mbt prezzi
  • mbt scarpe


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs