Foto
Gastenboek
  • jeeps
  • mega tof
  • Welkom
  • veel blogplezier

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    voetbalfreak

    05-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GBA-cercle brugge

    ook vanavond om 20u 5mei is er een wedstrijd
    GBA- cercle brugge
    de vorige keer sloeg igor lolo met zijn vuist in het gezicht van Tom van mol
    maar die is nu gekwetst

    serebrennikov keert terug in de kerm
    na een lange blessure

    05-05-2007 om 15:56 geschreven door voetbal_zot  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.brugge /lierse

    speelt brugge nog cl?
    dan moeten ze zicht vanavond bewijzen tegen lierse om 20u 5 mei 2007
    van heerden is gekwetst dus ze zullen het normaal moeilijk hebben want het is 1 van hun beste spelers
    ook stijnen en vermant zijn gekwetst.

    lierse is al 5 wedstrijden ongeslagen dus brugge zal moeten oppassen
    Peters neemt de plaats in van de gekwetste Jarju


    05-05-2007 om 15:49 geschreven door voetbal_zot  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bergen tegen roeselare

    kan roeselare winnen tegen bergen?
    vorig jaar is het hen gelukt het was 2/1 voor ksv roeselare
    kan Biebauw zich bewijzen?


    bergen doet heel goed de laatste weken
    wat zullen ze nu doen?

    u ziet het vanavond 5 mei 2007 als je belgacom tv hebt
    heb je het niet kom dan naar onze blog kijken dan weet u het direcht


    05-05-2007 om 15:42 geschreven door voetbal_zot  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    04-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lokeren tegen genk
    genk maakte de eerste goal door ljubojevic in de 40ste min.
    lazic (van lokeren)raakte in de eerste helft geen 1 bal
     
    gele kaarten:soetaers(genk),el mouataz(lokeren),armoumen(lokeren),diallo(lokeren),alex(genk),kristinccon(lokeren)
    rode kaarten:2x geel armoumen(lokeren)


    uitslag:0 voor lokeren en 1 voor genk

    04-05-2007 om 22:24 geschreven door voetbal_zot  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    02-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1ste berichtj
    hallo iedereen iedere dag zal ik proberen jullie wat te vertellen over de voetbalwereld(proberen zij ik)
    ik ben nog maar begonnen vanaf vandaag dus ik moet het eerst wat onder de knie krijgen dus zal ik vanaf volgende week kijken dus wil je wat weten over het voetbal ga dan naar mijn blog

    grtz cédric

    02-05-2007 om 21:04 geschreven door voetbal_zot  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)

    Rondvraag / Poll
    tofste sport
    voetbal
    tennis
    turnen
    lopen
    zwemmen
    Bekijk resultaat


    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     


    Over mijzelf
    Ik ben cédric, en gebruik soms ook wel de schuilnaam scheetje.
    Ik ben een man en woon in roeselare (belgie) en mijn beroep is /.
    Ik ben geboren op 19/10/1997 en ben nu dus 26 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: voetbal.
    ik voetbal graag

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs