Foto
Inhoud blog
  • foto
  • dank je , vriend ...
  • als een ster .....
  • vriendschap is ....
    Foto
    Over mijzelf
    Ik ben elise , en gebruik soms ook wel de schuilnaam nouka .
    Ik ben een vrouw en woon in Mechelen (België) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 16/02/1997 en ben nu dus 27 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: dansen , tekenen en gedichtjes schrijven. .
    Ik hoop dat jullie dit een mooie blog vinden . In het gastenboek kan je ook je eigen berichtjes plaatsen, groetjes
    Foto
    Wees een engeltje .....

    Foto
    Foto
    welkom in gedichtjesland xxx
    wees een engeltje .........
    lees hier allemaal mooie gedichtjes
    10-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.foto


    joepie het is herfts !

    10-11-2009 om 16:36 geschreven door vlindertje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    06-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.


    Vlindervriend

    Een vlinder aan mijn zij,
    Die vlinder dat ben jij,
    Als ik even aan je dacht,
    Gaf jij me de kracht,

    Het geloven je te weerzien,
    Over vele jaren misschien,
    Als een vlinder zo prachtig,
    Verscheen jij waarachtig,

    Op zo’n onverwacht moment,
    Weet ik dat je bij me bent… 

    06-11-2009 om 16:55 geschreven door vlindertje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dank je , vriend ...
    28-thanx007.gif image by funpagina

    jij , je helpt me bij mijn huiswerk ,
    jij , je troost me als ik verdriet heb ,
    jij , je vindt het niet erg als ik kwaad ben ,
    jij , je lacht met al mijn grapjes ook al vind je
    ze niks ,
    jij , je ben altijd bereikbaar ,
    jij , ja ,jij , jou noem ik een echte vriend ,
    daarom , mag ik zeggen dank je vriend ?

    06-11-2009 om 16:49 geschreven door vlindertje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.als een ster .....


    Als een ster in de nacht dwaal jij door mijn gedachten,
    een klein lichtje dat mijn hart doet smelten.
    Als een ster in het grote heelal,verdwaald in het donker.
    Zo voel ik voor jou,het hemelse blauw in een heldere lucht,
    smachtend naar het onreikbare,zo hoog,zo dichtbij en toch zo veraf.
    Als een ster die nooit dichterbij kan komen,zwevend en zoekend en niet vindend.
    Dromen versmelten,vergaan in het donker,verdwijnen achter de horizon.
    Als een ster die men nooit kan bereiken,liefde kan niet zijn,
    wil wel maar kan niet bestaan.
    Als een ster die stralend schitterd,een lichtpuntje in de duisternis
    ,zachtjes afdwalend naar het niets...als een ster die me tonen wil,
    dat vriendschap het enige is wat ik mis.

    06-11-2009 om 16:32 geschreven door vlindertje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vriendschap is ....


    Mensen denken veel
    Mensen praten veel
    Mensen voelen weinig
    Denk na voordat je iets zegt
    Kijk eerst in je eigen hart
    Voor je anderen beklad
    Woorden doen soms vreselijk pijn
    Laat ons lief voor elkander zijn
    Vrienden hebben we broodnodig
    Al vinden we ze soms overbodig
    Maar hoe fijn is het
    Als je op een slechte dag
    Een ruggesteun van een vriend
    Verwachten mag
    Zet je hart open en
    Laat de zon erin
    Zij brengt warmte en...
    Een grote vriendenkring.

    06-11-2009 om 16:26 geschreven door vlindertje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.welkom xxx


           

    06-11-2009 om 16:21 geschreven door vlindertje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hoe beter ik je ken ....

    glitter-regenbooglijstjemetengel.gif regenboog engel image by DayDreamer1970


    Hoe beter ik je ken,
    hoe meer ik kan lezen in de zachtheid van je ogen.
    Hoe beter ik je ken,
    hoe meer ik me kan laven aan de puurheid van je ziel.

    Hoe langer we samen zijn,
    hoe dieper ik zink in de helderblauwe meren van liefde,
    Hoe langer we samen zijn,
    hoe hoger ik zweef in de sferen van volmaakt geluk.

    Hoe beter ik je ken, hoe langer we samen zullen zijn...
    Ik zie je eindeloos graag!!

    06-11-2009 om 16:03 geschreven door vlindertje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GEDICHT
     

    Engeltjes bestaan niet
    Wordt altijd beweerd

    Toch weet ik dat je er één ziet
    Als je het feit accepteert
    Dat ze kunnen bestaan
    Zelf heb ik het ook gedaan

    En warempel
    Ik heb een engeltje leren kennen
    Op een dag kwam ze ineens voorbij
    En weet je wie dat engeltje was
    Dat engeltje, dat was jij.

    06-11-2009 om 15:46 geschreven door vlindertje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.fladder rond xxx
    Klik op mij!

    Vlinder

    vriendschap is verdraagzaamheid
    samenspannen zonder spijt
    Verliefdheid is een warme storm
    plots verlangen zonder norm
    Gevoel is een vlinder die zweeft
    en een aangename rilling geeft
    Liefde is een gevoel dat groeit
    en alle dagen mooier bloeit

    Klik op mij!

    06-11-2009 om 14:16 geschreven door vlindertje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Foto

    Laat hier een reactie achter !


    Blog als favoriet !

    Foto

    Foto


    Foto

    Links naar toffe sites :
  • bloggen.be
  • De blog van mijn poesje
  • spelletjes site
  • youtube
  • de toffe blog van marleentje !
  • icarly


  • Foto

    Welkom op mijn blogje ,
    beleef hier een fijne tijd 
    en wees een engeltje .....
     



    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs