Foto
Inhoud blog
  • vliegen met Beech en Cessna
  • Nobeltje gehaald
  • met co-piloot Julian
  • Leuke vlieg weekend
  • Genieten boven Hoogeveen
    Mijn favorieten
  • Paracentrum Eelde Hoogeveen
  • MVVH
  • vliegveld Hoogeveen
  • stichting hoogvliegers
  • .
  • 3 maanden Alaska met een Piper Supercub, prachtige foto's
  • Foto
    Zoeken in blog

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    vliegen met Jan Bouwmeester
    vliegen is genieten
    Vliegen vanaf het groene vliegveld Hoogeveen (EHHO)
    15-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoogvliegers 11 juni boven Hoogeveen en omgeving
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Zaterdag 11 juni vond de 1e Hoogvliegersdag op vliegveld Hoogeveen plaats. Op mijn blog kun je regelmatig lezen dat ik vlieg voor de stichting vanaf vliegveld Hoogeveen. Dit zijn dan individuele vluchten met hoogvliegertjes.

    Zaterdag 11 juni was het voor de eerste keer dat er een grote “Hoogvliegersdag” in Hoogeveen werd georganiseerd. Er vlogen die dag 28 kinderen mee. En moet zeggen, het was een super geweldige dag. De kinderen hebben genoten om 1 dag piloot te mogen zijn, zelf een stukje vliegen in onze vliegtuigen en het gevoel hebben 1 dag niet ziek te zijn.  Naast in onze vliegtuigen te mogen vliegen mochten de kinderen mee in een prachtige Antonov-2 van Rob de Man

    Het voelt altijd zo goed om iets te kunnen betekenen voor deze kinderen, om mijn hobby op deze wijze te kunnen delen.

     

    Klik op de link hier onder om de Hoogvliegersdag Hoogeveen te bekijken (bekijk ook de prachtige film)

       http://www.stichtinghoogvliegers.nl/index.php/Website/Grote-dag/11-juni-2011-Hoogeveen

     


    >> Reageer (0)
    06-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een leuk vliegweekje boven Hoogeveen

    Vorige week een leuke vliegweek gehad. Bijna elke dag Hoogeveen en omgeving van bovenaf bekeken. De klapper was natuurlijk Hemelvaartsdag met Wings en Wheels op het vliegveld.

    De week begon met het samen vliegen met  Annechiena en Evelien ( 2 collega’s) Voor Annechiena was het niet de eerste vlucht, zij had de Piper al een keer gevlogen en zelf een stuk gevlogen. Voor  Evelien was het wel de eerste keer. Ze vond het spannend maar na een poosje begon ze het leuk te vinden. Het weer was wel een beetje thermisch die dag zodat we soms nog al eens  “hobbelden”  Evelien heeft haar woning goed van boven kunnen bekijken.

    Op Hemelvaartsdag heb ik met Elma, Melanie en Julian een rondje Hoogeveen en natuurlijk Nieuweroord  gevlogen. Daarna hebben we koers gezet naar Meppel en omgeving.  Julian was de co-piloot (zie foto 1) en genoot enorm van het tochtje. Melanie zat lekker rustig achter in naast mama ( zie foto 2) Verder die dag op het veld genoten van de grote hoeveelheid vliegtuigen en vliegbewegingen. Veel oldtimers (zie foto 3) waren er te bewonderen, op de grond maar ook vliegend.

    Ruben Schortinghuis heeft er een mooie youtube van gemaakt (vanaf ca 5.47 minuten zie je mij nog vertrekken met de piper)
    klik op de volgende link om het te bekijken (Ruben bedankt!)


    Zaterdag gevlogen met de Cessna 207 bij het paracentrum (www.pceh.nl) diverse keren die dag para’s gedropt boven Hoogeveen en Echten. Altijd weer super om naar een hoogte te klimmen van ca 4 km. Op de foto’s is te zien dat het zicht oké was.  Op foto 4 is Hoogeveen te zien en op foto 5 is boven Hoogeveen het IJselmeer te zien op 4 km hoogte. Helaas wel de dag afgesloten met een pijnlijk trommelvlies, buisjes wat verstopt (denk ik) tijdens het dalen vanaf 12.500 voet het trommelvliesje wat ingedrukt............

    (in de bijlagen staan nog een paar foto's)











    Bijlagen:
    11-01.jpg (137.5 KB)   
    11-04.jpg (118.3 KB)   
    11-05.jpg (141.8 KB)   
    11-07.jpg (113.1 KB)   
    11-10.jpg (117.3 KB)   
    11-12.jpg (116.4 KB)   
    11-13.jpg (109.8 KB)   
    11-14.jpg (143.4 KB)   


    >> Reageer (0)
    26-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.para's droppen boven Eelde

    Na een aantal weken niet gevlogen te hebben op de Cessna 207 (PH-ZZF) van paracentrum  PCEH was het weer op zondag 20 februari  oké. De laatste keer dat er gevlogen werd was op 9 januari, die dag had ik 4 vluchten. Daarna is er niet meer gesprongen, elk weekend was het weer niet springbaar.

    De enige minpuntjes op de 20e waren de wind en de temperatuur. Op de grond stond er 16 tot 22 kts vlagerige wind. Dit maakte het landen van de para’s lastig. Verder was het “bere” koud. Op 12.500 voet stond de temperatuurmeter op  – 20 graden C.

    Maar er zijn gelukkig springers die geen last hebben van de kou en een briesje niet schuwen zodat er gevlogen kon worden. Dat het koud was, heb ik gemerkt. Tijdens de 2e vlucht kregen we een holding boven Eelde op 13.000 voet. Wij moesten wachten op een helikopter die aan het opstarten was. De holding duurde ca 6 minuten, wij kregen het echt koud daar boven bij een temperatuur van – 20 C.

    Het is altijd weer genieten om met de turbinekist van de para’s te vliegen, lekker snel klimmen en altijd vrolijke mensen aan boord!! Om maar van het uitzicht niet te zwijgen. Zondag kon ik vanaf Eelde de provincies Groningen en Friesland over kijken en een stuk Noordzee zien met daarin de waddeneilanden, gewoon super genieten!!

    Tijdens de landing/taxieen van de laatste vlucht zag ik een prachtig mooi wolkenspel, een gat in de lucht...... maar snel een foto gemaakt,  kijk maar op bijgaande 1e foto. Op de 2e foto zie je de parakist van PCEH, de Cessna 207 (PH-ZZF) waar ik mee vloog. Er werd op die dag op verschillende hoogten gesprongen, 3.000, 5.000 en 12.500 voet.

    Tijdens het vliegen en springen had Thorsten  (1 van de para’s)  zijn helmcamera gemonteerd en heeft de sprongen gefilmd op 3.000 voet en 12.500 voet. Het was de eerste keer dat Thorsten zijn helmcamera gebruikte. Thorsten, ik moet zeggen prachtige beelden heb je gemaakt en dat voor de eerste keer !!

    Kijk maar eens op bijgaande youtube-video's van 20 februari
    video van een sprong op 3.000 voet   
    http://www.youtube.com/watch?v=T76DLYbZVGo
    video van een sprong op 12.500 voet  http://www.youtube.com/watch?v=-0gs7La1dhk

    Thorsten bedankt voor je prachtige video's
    (kijk ook eens op de site van het paracentrum PCEH:  www.pceh.nl)






    >> Reageer (0)
    29-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Julian Feijen een echte Hoogvlieger

    Al vanaf eind november vorig jaar zou Julian zijn hoogvliegers vlucht vliegen, maar het weer was telkens een probleem. Maar voor vandaag was de meteo positief. Vanaf 11.00 uur zou het zicht naar 8 km oplopen. Maar ………..  dat bleef uit, wel een prachtig zonnetje, maar het horizontale zicht viel tegen. Zo tegen 11.00 uur was het nog maar 3,5 km en dat is voor vliegen weinig. Dus maar even gewacht tot 11.45 uur, het horizontale zicht werd beter. Dus maar snel ingestapt, Julian uitgelegd hoe het vliegtuig gevlogen moet worden en hij snapte alles direct. Dat bleek ook tijdens het vliegen, Julian stuurde perfect het vliegtuig naar Veenoord waar hij woonde.  Vanaf Hoogeveen meteen naar 3500 voet geklommen, door een laag stratus met gaatjes, prachtig in het zonnetje. Maar het zicht naar beneden werd hoe verder wij naar Veenoord vlogen minder. Er zat een stratus laagje van 700 tot ca 1600 voet, met zo af en toe een cumulus. Boven Veenoord , Nieuw Amsterdam gedaald naar …..  zeer lage hoogte en geen grondzicht te vinden, aangezien het vroor maar snel weer naar boven geklommen i.v.m. ijsaanzetting. Julian heeft helaas maar eventjes zijn huis gezien. Vervolgens klom Julian weer naar 3500 voet, mooi boven de stratus in het zonnetje (kijk maar op de foto’s) De route ging nu naar recreatiegebied Ermerzand, Julian wilde dat graag van boven bekijken. En ja hoor we hadden geluk: er was een opening in de bewolking zodat het recreatiegebied goed te zien was. Vervolgens stuurde Julian de Piper naar Oosterhesselen, Nieuwlande, Zuidwolde, Dwingeloose heide, Beilen en terug naar vliegveld Hoogeveen. Vanaf de Vamberg de daling ingezet, op 1500 voet liep het zicht weer terug naar ca 2 km, erg weinig. Ondanks de bewolking heeft Julian genoten, ook zijn familie. Het was voor hun allen de eerst keer dat ze vlogen.

     Julian je hebt het vliegen in de vingers, je vloog erg netjes!!!

    (kijk ook maar eens op de site www.stichtinghoogvliegers.nl voor informatie over de stichting)



    Bijlagen:
    julian1.jpg (121.6 KB)   
    julian2.jpg (113.6 KB)   
    julian3.jpg (110.5 KB)   
    julian4.jpg (128.5 KB)   
    julian5.jpg (128.9 KB)   
    julian8.jpg (113.8 KB)   
    julian9.jpg (90.8 KB)   


    >> Reageer (1)
    18-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Vandaag het witte landschap met de fam. vanuit een hoogte van ca 300 meter bekeken, hoger kon helaas niet. Net toen wij van dek gingen kwamen de wolkjes binnendrijven. Basis van de bewolking zat zo tussen de 280 en 350 meter. Net genoeg om te kunnen vliegen. Het was een prachtig gezicht om “wit Hoogeveen” en omgeving te bekijken  Julian was vandaag de co-piloot en dat ging perfect, hij stuurde onze Piper netjes over Hoogeveen en naar ons huis. Elma en Melanie bekeken vanuit de achterbank de vliegkunsten van Julian.

    Op de foto kun je zien dat wij de landing op vliegveld Hoogeveen (EHHO) inzetten en dat Julian stevig het stuur vasthoudt. Op de 2e foto is ons stekkie te zien, ons huisje bij Nieuweroord.
     
    Op de 3e foto zie je Hoogeveen van oost naar west, op de voorgrond sportpark "Bentinckspark" 

    Vliegen is altijd weer genieten!!







    Bijlagen:
    10-12-18-fam.jpg (122.1 KB)   
    10-12-18-hallo.jpg (145.4 KB)   
    10-12-18-hoogeveen.jpg (108.7 KB)   
    10-12-18-huis1.jpg (102.7 KB)   
    10-12-18-uitzicht.jpg (83 KB)   
    10-12-18-zicht1.jpg (79.5 KB)   


    >> Reageer (0)
    17-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bijzondere vliegdag

    .

    Vandaag een bijzondere vliegdag om nooit meer te vergeten.

    Het weer was vandaag super, een prachtige lucht met wat kleine wolkjes waar tussen veel ruimte is voor de zon.

    Tegen 11.30 uur eerst een tochtje gevlogen met de eigen Piper Cherokee, ff leuk tussen de wolken door en boven de bewolking vliegen, altijd weer genieten. Maar dat was nog maar het begin van een leuke vliegdag.

    Arjan, Linda en Wesley (de vriend van Linda) staan gepland voor een tandemsprong. Hoewel ik geen vliegdienst had bij paracentrum PCEH, mocht ik de vluchten uitvoeren. En dat was heel bijzonder, denk dat zo’n situatie niet weer snel voorkomt. Je eigen kinderen naar een hoogte vliegen van ca 11.000 voet waar ze met een tandem het vliegtuig verlaten.

    Het ging dan ook super, op de grond werd geoefend en daarna ingestapt. Aan boord Arjan en Linda met elk een tandemmaster. Daarbij 2 cameramannen die het geheel gingen filmen, in totaal dus 6 passagiers.

    De klim naar 11.000 voet verliep prima, prachtig weer, leuke wolkjes, strak blauwe lucht met zon. Eénmaal op 11.000 voet klom de 1e cameraman naar buiten en klampte zich vast aan het toestel, daarna Linda met de tandemmaster en sprongen er uit, de cameraman sprong gelijk mee. Direct daarna was Arjan aan de beurt, de 2e cameraman klom eruit en Arjan met de tandemmaster sprongen snel achter Linda aan, waarop de cameraman ook gelijk meesprong. Moet zeggen wel heel apart dat je kinderen uit het vliegtuig stappen en dan zelf verder vliegt. Arjan en Linda hebben genoten en dat was top. Kortom een prachtige vorm van vliegen in verschillende facetten, dit is echt genieten!!!!

    1e foto Linda in de vrije val, 2e foto Arjan in de vrije val



    Bijlagen:
    arjan.jpg (35.2 KB)   
    IMG_1860.JPG (81.7 KB)   
    IMG_1866.JPG (66.2 KB)   
    IMG_1867.JPG (68 KB)   
    IMG_1871.JPG (76 KB)   
    IMG_1874.JPG (109 KB)   
    IMG_1875.JPG (108 KB)   
    IMG_1878.JPG (86.9 KB)   
    IMG_1890.JPG (45.6 KB)   
    IMG_1892.JPG (67.9 KB)   
    IMG_1893.JPG (83.4 KB)   
    IMG_1899.JPG (54.4 KB)   
    IMG_1904.JPG (77 KB)   
    IMG_1904.JPG (77 KB)   
    IMG_1910.JPG (70.4 KB)   
    IMG_1915.JPG (85.9 KB)   
    IMG_1932.JPG (66.3 KB)   
    IMG_1936.JPG (74 KB)   


    >> Reageer (0)
    02-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vandaag een vluchtje in de omgeving

    De planning was om vandaag een aantal vluchtjes te gaan doen.

    Maar het weer gooide roet in het eten. De bewolking .................  veel te laag, de wolkenbasis zat op 300 voetjes. Maar de meteo beloofde dat het in de loop van de middag beter zou worden.

    Dat werd het wel, maar het ging erg langzaam. Zo tegen 16.00 uur kon ik de lucht in. Vanaf de grond te zien moest het kunnen.

    Dit viel eenmaal in lucht best tegen, op 700 voet kwam ik al in wat flarden bewolking, de toppen van deze bewolking zat op 1500 voet. Eenmaal daarboven was het werkelijk schitterend om te vliegen. De bewolking was gelaagd en de vergezichten waren prachtig.


    Kijk maar naar de foto in de bijlag, over de vleugel is vliegveld Hoogeveen te zien, de eerste laag met de toppen op 1500 voet en de laag daarboven op 4000 voet, dit is altijd leuk om te vliegen, tussen 2 lagen bewolking.

     

    Bijlagen:
    vliegv ehho.jpg (29.2 KB)   


    >> Reageer (0)
    03-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lokaal vluchtje met Melanie en Julian

    Julian had vanmorgen een geweldig idee, hij riep: pa we gaan vandaag wolken bekijken met ons vliegtuig, ga je mee (of hij een brevet heeft met 3 jaar )

    Natuurlijk was ik het gelijk met hem eens, Melanie is op de vrijdagmiddag vrij, dus........... kunnen we met z’n drieën ff gaan vliegen om wat wolkjes van dichtbij te bekijken. Melanie was gelijk met Julian zijn voorstel eens. Kortom eten op in de auto en naar onze Piper op vliegveld Hoogeveen. Linda en Arjan konden helaas niet mee......

    Het was inderdaad perfect vliegweer, we hebben ongeveer 40 minuten gevlogen op verschillende hoogten, zo tussen de 2000 en 6000 voet.  

    Het was echt genieten van de prachtige vergezichten met schitterende wolken waar we tussendoor overheen onderdoor vlogen, helemaal top

    De route liep van Hoogeveen, Meppel, Dwingeloo, Beilen en weer naar Hoogeveen.

    De foto’s zeggen alles (kijk ook ff in de bijlagen, o.a. foto's van Andreas Koidl)









    Bijlagen:
    100902-1.jpg (76.1 KB)   
    100902-10.jpg (128.7 KB)   
    100902-11.jpg (125.7 KB)   
    100902-12.jpg (124.7 KB)   
    100902-2.jpg (117.1 KB)   
    100902-4.jpg (90.6 KB)   
    100902-7.jpg (131.5 KB)   
    100902-9.jpg (125.5 KB)   


    >> Reageer (0)
    30-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.prachtige vergezichten, maar .............

    Afgelopen zaterdag een poging ondernomen om met de Piper het parachutespringen uit de PH-ZZF (Cessna 207) op de foto te zetten. Het is bij een poging gebleven, op afstand.

    Zaterdag was het rustig met het aantal springers bij paracentrum PCEH. Wel waren er veel tandems. Deze springen op 9.000 en 12.500 voet uit het vliegtuig. Maar om een foto te maken uit onze Piper Cherokee is 12.500 voet een beetje hoog en moet er een foto gemaakt worden op een lagere hoogte en dat kon, er was 1 stick (vlucht) op 5.000 voet, kortom dat is te doen. Maar ja ………. om dat maar goed in te schatten (berekenen). De PH-ZZF heeft een hogere vliegsnelheid en klimt ook nog sneller, dus een gokje, er was maar 1 poging dat het kon, immers die dag maar 1 lage stick. Vol goede moed opgestegen en geklommen naar 5000 voet. Wij waren op 1000 voet toen ik via de radio hoorde dat de PH-ZZF al onderweg was, krap dus. En ja dat bleek te krap, er was te weinig tijd om op het exitpunt naast de PH-ZZF te hangen. Ik was eerder dan de PH-ZZF boven het exitpunt en moest een 360 (rondje vliegen) maken om opnieuw naar het exitpunt te vliegen, maar de PH-ZZF was inmiddels in onze bocht al voorbij gevlogen. We konden slechts op afstand foto’s schieten, jammer, volgende keer beter.

    Maar ja het was wel genieten op die hoogte: een prachtig uitzicht, mooie wolken en een prachtige mooie blauwe lucht. We zijn ff naar 8000 voet geklommen om de PH-ZZF nog een stukje te volgen. Kortom missie mislukt maar toch genoten. Op de foto’s is te zien de klim van de PH-ZZF boven de wolken, wij zaten op 8000 voet de PH-ZZF op ca 9.000 voet. Op de 2e foto is te zien dat de parachutisten het vliegtuig verlaten op 5000 voet.

    foto's John Neumann-Images





    Bijlagen:
    phzzf.jpg (53.1 KB)   
    phzzf1.jpg (15 KB)   
    _JRN9139.jpg (158.4 KB)   
    _JRN9174.jpg (251.3 KB)   
    _JRN9439.jpg (185.1 KB)   
    _JRN9507.jpg (215.6 KB)   
    _JRN9620.jpg (192 KB)   
    _JRN9684.jpg (217.8 KB)   
    _JRN9868.jpg (211.4 KB)   


    >> Reageer (1)
    12-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.rondje Friesland

    Vandaag een prachtige dag om te vliegen, daarom maar snel onze Piper Cherokee uit de hangaar gehaald en een rondje Friesland gepland.

    Het eerste stukje nog wel met een lage bewolking, de onderkant van de bewolking zat op ongeveer 1300 voet.  Maar wel hoog genoeg om te vliegen. Halverwege Friesland werd de bewolking steeds dunner en was er veel ruimte voor de zon. Het vliegzicht was perfect. Boven Friesland was via de afsluitdijk Noord-Holland te zien.

    De route die wij vandaag hebben gevlogen: vanaf Hoogeveen naar Smilde, Drachten, Dokkum, Ameland, Terschelling, Harlingen, Slotermeer, Tjeukermeer, Lemmer, Giethoorn, Meppel en terug naar Hoogeveen.

    Het was een prachtige tocht. Vooral de Waddenzee en de Friese meren is prachtig om te zien.








    >> Reageer (0)
    13-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wings en Wheels op EHHO

    Vandaag het evenement Wings en Wheels op vliegveld Hoogeveen
    Veel oldtimer auto's, motoren en uiteraard vliegtuigen.

    Prachtig die oldtimer vliegtuigen, heerlijk geluidje produceren die motoren.
    Voor een impressie klik op onderstaande link, RTV Drenthe actueel van 13 mei j.l.
    Na ongeveer 2 minuten kijken (o.a. stoomtrein)  is Wings en Wheels in beeld met een prachtig vliegtuig
     http://www.rtvdrenthe.nl/Customercontrols/Omroep/UG_Player.aspx?movieid=70499&path=rtmp://flashserver.rtvdrenthe.nl/vod/tv/&ProgType=TV&convlow=True

    In de bijlagen twee foto's van de uitzending

    En ja na al die mooi vliegtuigen te zien ............  geen ontkomen aan, dan moet de Piper Cherokee natuurlijk ook uit de hangaar.
    Tijdens het evenement heb ik 3 leuke lokale vluchten gemaakt.
    In de eerste vlucht was Raffaelle, Dennis en natuurlijk Julian aan boord.
    Rafaella was in het begin wat onwennig maar nam na een kwartiertje het stuur over en stuurde
    de Piper door het luchtruim
    Vandaag zat Julian achterin en genoot met volle teugen van het vliegen
    Kijk maar op bijgaande you-tube filmpjes

    klik op onderstaande link om de landing te zien op vliegveld Hoogeveen
     http://www.youtube.com/watch?v=mMMlPwQ2ekw

    klik op onderstaande link om het vertrek te zien vanaf vliegveld Hoogeveen
     
    http://www.youtube.com/watch?v=CtdXpIGgxIk


    Bijlagen:
    rtv.doc (328.5 KB)   
    rtv1.doc (356.5 KB)   


    >> Reageer (1)

    Foto

    Je kan mij ook mailen!!

    Druk op onderstaande knop om mij een "e-mail" te sturen.


    Mijn gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek.



    Foto

    Foto

    Blog als favoriet !

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    dansrustroest
    www.bloggen.be/dansrus
    Foto

    Foto

    Archief per week
  • 21/09-27/09 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/05-01/06 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 25/11-01/12 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 27/02-04/03 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/10-30/10 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 28/12-03/01 2010
  • 16/11-22/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 31/12-06/01 2008
  • 22/12-28/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 25/02-02/03 2008


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs