Zoeken in blog

Vlaamse Muziek
Vlaamse Muziek ligt ons nauw aan het hart!
Om Vlaamse artiesten een extra steuntje in de rug te geven!
25-10-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aan jou wil ik mijn liefde geven - Trisha
Trisha - ondertussen reeds 5 maand zwanger - straalt als nooit tevoren. Niet alleen haar zwangerschap maakt haar gelukkig, want haar buikgevoel gaat verder. Haar muzikale carrière zit in de lift en ze blikt dan ook tevreden terug op een superdrukke zomer met heel veel optredens in gans Vlaanderen.

Trisha streeft kwaliteit na bij haar muzikale realisaties en dit zal eind november resulteren in haar debuutalbum met 7 nieuwe Nederlands-talige nummers, naast haar 5 reeds eerder uitgebrachte songs. 

Ze bezorgt ons reeds een voorsmaakje met de nieuwe single 'Aan jou wil ik mijn liefde geven' op de tonen van de bekende hit 'Rose Garden' van Lynn Anderson uit 1970. Het nummer werd in een leuk nieuw poppy-jasje gestoken waar je moeilijk kunt bij stil blijven staan. In dit lied steekt ze haar liefdesgeluk niet onder stoelen of banken.
 
De single is te koop bij iTunes


Geef hier uw reactie door
Uw naam *
Uw e-mail *
URL
Titel *
Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
  Persoonlijke gegevens onthouden?
(* = verplicht!)
Reacties op bericht (0)


Archief per week
  • 14/11-20/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     

    Zoeken met Google



    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs