A body falls silent
Inhoud blog
  • Het grote verlies
  • maandag 13 juni
  • benefiet
  • benefiet
  • woensdag 10 februari
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    17-01-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zondag 17 januari
    hallo wij zijn woensdag tot donderdagavond in Leuven voor onderzoek van ventilatietoestel en de rest hij gaat achteruit hij is rapper moe en heeft hij minder adem ,hij gebruikt nu ook meer zijn toestel in de dag .ze hebben in leuven gezegd je kunt beter meer aan toestel gaan dan er tegen te vechten want dat maak de spieren van de ademhaling juist achteruit. plezant is dat niet maar ja het gaat niet anders .ook hebben we nu een alterneringsmatras voor te proberen omdat hij s,nachts pijn heeft omdat hij altijd aan de zelfde kant moet slapen ,hij zegt zelf het wordt op de duur elke dag een stapje achteruit. zelf heb ik het daar ook moeilijk mee ,daarom dat het met mij ook weer wat minder gaat ik vind het zo erg om te zien dat hij achteruit ga en bijna zelfs niets meer kan .tot later
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    17-01-2016, 13:29 geschreven door Viviane timmerman  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zondag 17 januari
    hallo wij zijn woensdag tot donderdagavond in Leuven voor onderzoek van ventilatietoestel en de rest hij gaat achteruit hij is rapper moe en heeft hij minder adem ,hij gebruikt nu ook meer zijn toestel in de dag .ze hebben in leuven gezegd je kunt beter meer aan toestel gaan dan er tegen te vechten want dat maak de spieren van de ademhaling juist achteruit. plezant is dat niet maar ja het gaat niet anders .ook hebben we nu een alterneringsmatras voor te proberen omdat hij s,nachts pijn heeft omdat hij altijd aan de zelfde kant moet slapen ,hij zegt zelf het wordt op de duur elke dag een stapje achteruit. zelf heb ik het daar ook moeilijk mee ,daarom dat het met mij ook weer wat minder gaat ik vind het zo erg om te zien dat hij achteruit ga en bijna zelfs niets meer kan .tot later
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    17-01-2016, 00:00 geschreven door Viviane timmerman  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zondag 17 januari
    hallo wij zijn woensdag tot donderdagavond in Leuven voor onderzoek van ventilatietoestel en de rest hij gaat achteruit hij is rapper moe en heeft hij minder adem ,hij gebruikt nu ook meer zijn toestel in de dag .ze hebben in leuven gezegd je kunt beter meer aan toestel gaan dan er tegen te vechten want dat maak de spieren van de ademhaling juist achteruit. plezant is dat niet maar ja het gaat niet anders .ook hebben we nu een alterneringsmatras voor te proberen omdat hij s,nachts pijn heeft omdat hij altijd aan de zelfde kant moet slapen ,hij zegt zelf het wordt op de duur elke dag een stapje achteruit. zelf heb ik het daar ook moeilijk mee ,daarom dat het met mij ook weer wat minder gaat ik vind het zo erg om te zien dat hij achteruit ga en bijna zelfs niets meer kan .tot later
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    17-01-2016, 00:00 geschreven door Viviane timmerman  
    Reacties (0)
    01-01-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.eindejaarsfeesten
    we hebben met kerstavond gevierd bij zijn broer en schoonzus en hun kinderen en fonske het was gezellig,met kerstdag zijn de kinderen en kleinkinderen moemoe en bomma langsgeweest het was ook heel plezant en zeker met kleinkinderen,en zondag zijn we naar verjaarsdagsfeestje geweest van onze kleinste spruit Ella helemaal plezant dat kun je wel inbeelden.nu met oudejaarsavond en de dagen daarna gaan we gezellig vieren met mijn allerbeste vrienden op Familyland met Anja en Leo .John en Annet en wat ook plezant is vanessa en gert met mijn kleinkinderen  en vrienden van hun zitten ook op Familyland in een huisje ze vinden het ook erg gezellig dus ons nieuwe jaar is goed begonnen .en voor de rest hoop ik dat het met mijn schatje nog lang mag redelijk blijven en we samen nog veel dingen  kunnen doen groetjes aan iedereen en  de allerbeste wensen in 2016 voor iedereen .xxx
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    01-01-2016, 14:28 geschreven door Viviane timmerman  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.eindejaarsfeesten
    we hebben met kerstavond gevierd bij zijn broer en schoonzus en hun kinderen en fonske het was gezellig,met kerstdag zijn de kinderen en kleinkinderen moemoe en bomma langsgeweest het was ook heel plezant en zeker met kleinkinderen,en zondag zijn we naar verjaarsdagsfeestje geweest van onze kleinste spruit Ella helemaal plezant dat kun je wel inbeelden.nu met oudejaarsavond en de dagen daarna gaan we gezellig vieren met mijn allerbeste vrienden op Familyland met Anja en Leo .John en Annet en wat ook plezant is vanessa en gert met mijn kleinkinderen  en vrienden van hun zitten ook op Familyland in een huisje ze vinden het ook erg gezellig dus ons nieuwe jaar is goed begonnen .en voor de rest hoop ik dat het met mijn schatje nog lang mag redelijk blijven en we samen nog veel dingen  kunnen doen groetjes aan iedereen en  de allerbeste wensen in 2016 voor iedereen .xxx
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    01-01-2016, 14:28 geschreven door Viviane timmerman  
    Reacties (0)
    22-12-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dinsdag 22 december
    hallo iedereen het is weer een tijdje geleden maar we hebben het beiden erg moeilijk ,Ignace gaat achteruit en zeker met zijn adem,hij sliep al een tijd met ventilatietoestelmaar heeft het spijtig genoeg in de dag ook nodig.het is zo verschrikkelijk om hem zo te zien zitten,daarom als ik ga wandelen met Bentley ons hondje vallen er regelmatig tranen ,ik heb het zo moeilijk hij is altijd een fantastisch man geweest voor mij en een goede vader voor kinderen en een toffe vava. nu wordt het allemaal moeilijker ,ik hoop dat we nog een tijdje bijeen mogen zijn ik zou niet weten wat ik zonder hem moet doen. de feestdagen komen in aantocht, met kerstavond zijn we bij zijn broer en kerstmis komen de kinderen ,kleinkinderen, moemoe en bomma bij ons thuis .zaterdag komen zijn broer en schoonzus naar ons,zondag is het verjaardagsfeestje van onze kleinste spruit ze wordt 4 jaar wat vliegt de tijd toch snel.en met de ouderjaarsdagen zitten wij voor enkele dagen bij onze fantastische vrienden Anja en Leo.als er mensen zijn die Ignace willen bezoeken zou hem veel plezier doen zelf naar de mensen is te vermoeiend dus geef ons een seintje via tel of via facebook zeer welkom .voor de rest aan iedereen prettige eindejaarsfeesten . tot later 
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    22-12-2015, 18:50 geschreven door Viviane timmerman  
    Reacties (0)
    23-11-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.maandag 23 november
    hallo iedereen we zijn donderdag naar Leuven geweest om te pomp te ledigen ze stoppen met de studie professor vond het heel spijtig maar zij hangen af van het labo in Zweden,het is gewoon financieel zegt professor hij had echt spijt zo ineens tijdens een studie te stoppen ze willen ook het produkt niet vrijgeven dan zouden ze zelf het kunnen maken maar dat zelfs geven ze niet vrij.En dan doen ze vanalles voor kanker dat tegenwoordig van kunt genezen maar ALS is gewoon aftakelen tot de dood met gevolg het is gewoon verschrikkelijk we hadden wat hoop maar nu is er niets meer .Ik hoop dat mijn schatje niet te veel moet afzien en dat we nog wat kunnen genieten groetjes iedereen
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    23-11-2015, 18:24 geschreven door Viviane timmerman  
    Reacties (1)
    31-10-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.31 oktober
    sorry dat het een tijdje geleden is dat is nog iets op gezet heb maar ik heb het momenteel heel moeilijk met mezelf en Ignace gaat ook wat achteruit. we hebben ook vrijdag 30 oktober geen goed nieuws gehad van leuven ,we moeten donderdag 20 november in Leuven zijn voor de pompvulling maar de behandeling wordt stopgezet waarom zullen we die dag weten financieel of het product werkt niet dus dat is weer slecht nieuws voor mijn schatje. laat jullie nog wel iets weten  
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    31-10-2015, 16:31 geschreven door Viviane timmerman  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.31 oktober
    sorry dat het een tijdje geleden is dat is nog iets op gezet heb maar ik heb het momenteel heel moeilijk met mezelf en Ignace gaat ook wat achteruit. we hebben ook vrijdag 30 oktober geen goed nieuws gehad van leuven ,we moeten donderdag 20 november in Leuven zijn voor de pompvulling maar de behandeling wordt stopgezet waarom zullen we die dag weten financieel of het product werkt niet dus dat is weer slecht nieuws voor mijn schatje. laat jullie nog wel iets weten  
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    31-10-2015, 16:31 geschreven door Viviane timmerman  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.31 oktober
    sorry dat het een tijdje geleden is dat is nog iets op gezet heb maar ik heb het momenteel heel moeilijk met mezelf en Ignace gaat ook wat achteruit. we hebben ook vrijdag 30 oktober geen goed nieuws gehad van leuven ,we moeten donderdag 20 november in Leuven zijn voor de pompvulling maar de behandeling wordt stopgezet waarom zullen we die dag weten financieel of het product werkt niet dus dat is weer slecht nieuws voor mijn schatje. laat jullie nog wel iets weten  
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    31-10-2015, 16:29 geschreven door Viviane timmerman  
    Reacties (0)
    26-09-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zaterdag 26 september
    hey iedereen we zijn woensdag 23 september heel de dag in Leuven geweest voor een volledig onderzoek en ook voor de cheque van 1750 euro die heeft opgebracht bij het evenement op de hondeschool voor prof Van Damme voor het onderzoek.de toestand van Ignace is weer een beetje achteruit gegaan ,in april blaasde hij nog 62 en nu 51 ,en zijn linkerarm en hand is ook achteruit aan het gaan.maar we blijven er tegen vechten .wij zitten nu voor een paar dagen in nederland Hoogerheide op Familyland bij onze beste vrienden om een beetje te ontspannen  groetjes en tot later
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    26-09-2015, 21:52 geschreven door Viviane timmerman  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zaterdag 26 september
    hey iedereen we zijn woensdag 23 september heel de dag in Leuven geweest voor een volledig onderzoek en ook voor de cheque van 1750 euro die heeft opgebracht bij het evenement op de hondeschool voor prof Van Damme voor het onderzoek.de toestand van Ignace is weer een beetje achteruit gegaan ,in april blaasde hij nog 62 en nu 51 ,en zijn linkerarm en hand is ook achteruit aan het gaan.maar we blijven er tegen vechten .wij zitten nu voor een paar dagen in nederland Hoogerheide op Familyland bij onze beste vrienden om een beetje te ontspannen  groetjes en tot later
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    26-09-2015, 21:52 geschreven door Viviane timmerman  
    Reacties (0)
    08-09-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vervolg
    hallo iedereen die bloggen leest sorry maar het is een tijdje geleden dat ik nog iets geschreven heb heb het heel moeilijk gehad ,mijn vader is op 21 juli gestorven daar heb ik het heel moeilijk mee gehad. ook ga Ignace wat achteruit heeft meer last van schouder en nekspieren ,dus heb ik er wat onderdoor gezeten maar ben nu beetje met beetje terug aan herstellen ,het moet voor mijn schatje hij kan niet zonder mij en ik niet zonder hem . Woensdag 23 september moeten we terug naar Leuven voor een hele dag hoop dt het wat meevalt ,probeer nu wat meer te laten weten sorry voor het lange wachten  groetjes aan iedereen die me altijd blijven steunen,ondertussen is ook de evenement van de hondeschool voor ALS liga gedaan het was een groot succes veel volk op afgekomen ook bedankt voor diegene die allemaal geweest zijn ,en ook zeker de helpers zonder hen was het niet goed gekomen  xxx
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-09-2015, 23:25 geschreven door Viviane timmerman  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vervolg
    hallo iedereen die bloggen leest sorry maar het is een tijdje geleden dat ik nog iets geschreven heb heb het heel moeilijk gehad ,mijn vader is op 21 juli gestorven daar heb ik het heel moeilijk mee gehad. ook ga Ignace wat achteruit heeft meer last van schouder en nekspieren ,dus heb ik er wat onderdoor gezeten maar ben nu beetje met beetje terug aan herstellen ,het moet voor mijn schatje hij kan niet zonder mij en ik niet zonder hem . Woensdag 23 september moeten we terug naar Leuven voor een hele dag hoop dt het wat meevalt ,probeer nu wat meer te laten weten sorry voor het lange wachten  groetjes aan iedereen die me altijd blijven steunen,ondertussen is ook de evenement van de hondeschool voor ALS liga gedaan het was een groot succes veel volk op afgekomen ook bedankt voor diegene die allemaal geweest zijn ,en ook zeker de helpers zonder hen was het niet goed gekomen  xxx
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-09-2015, 23:24 geschreven door Viviane timmerman  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vervolg
    hallo iedereen die bloggen leest sorry maar het is een tijdje geleden dat ik nog iets geschreven heb heb het heel moeilijk gehad ,mijn vader is op 21 juli gestorven daar heb ik het heel moeilijk mee gehad. ook ga Ignace wat achteruit heeft meer last van schouder en nekspieren ,dus heb ik er wat onderdoor gezeten maar ben nu beetje met beetje terug aan herstellen ,het moet voor mijn schatje hij kan niet zonder mij en ik niet zonder hem . Woensdag 23 september moeten we terug naar Leuven voor een hele dag hoop dt het wat meevalt ,probeer nu wat meer te laten weten sorry voor het lange wachten  groetjes aan iedereen die me altijd blijven steunen,ondertussen is ook de evenement van de hondeschool voor ALS liga gedaan het was een groot succes veel volk op afgekomen ook bedankt voor diegene die allemaal geweest zijn ,en ook zeker de helpers zonder hen was het niet goed gekomen  xxx
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-09-2015, 00:00 geschreven door Viviane timmerman  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vervolg
    hallo iedereen die bloggen leest sorry maar het is een tijdje geleden dat ik nog iets geschreven heb heb het heel moeilijk gehad ,mijn vader is op 21 juli gestorven daar heb ik het heel moeilijk mee gehad. ook ga Ignace wat achteruit heeft meer last van schouder en nekspieren ,dus heb ik er wat onderdoor gezeten maar ben nu beetje met beetje terug aan herstellen ,het moet voor mijn schatje hij kan niet zonder mij en ik niet zonder hem . Woensdag 23 september moeten we terug naar Leuven voor een hele dag hoop dt het wat meevalt ,probeer nu wat meer te laten weten sorry voor het lange wachten  groetjes aan iedereen die me altijd blijven steunen,ondertussen is ook de evenement van de hondeschool voor ALS liga gedaan het was een groot succes veel volk op afgekomen ook bedankt voor diegene die allemaal geweest zijn ,en ook zeker de helpers zonder hen was het niet goed gekomen  xxx
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-09-2015, 00:00 geschreven door Viviane timmerman  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vervolg
    hallo iedereen die bloggen leest sorry maar het is een tijdje geleden dat ik nog iets geschreven heb heb het heel moeilijk gehad ,mijn vader is op 21 juli gestorven daar heb ik het heel moeilijk mee gehad. ook ga Ignace wat achteruit heeft meer last van schouder en nekspieren ,dus heb ik er wat onderdoor gezeten maar ben nu beetje met beetje terug aan herstellen ,het moet voor mijn schatje hij kan niet zonder mij en ik niet zonder hem . Woensdag 23 september moeten we terug naar Leuven voor een hele dag hoop dt het wat meevalt ,probeer nu wat meer te laten weten sorry voor het lange wachten  groetjes aan iedereen die me altijd blijven steunen,ondertussen is ook de evenement van de hondeschool voor ALS liga gedaan het was een groot succes veel volk op afgekomen ook bedankt voor diegene die allemaal geweest zijn ,en ook zeker de helpers zonder hen was het niet goed gekomen  xxx
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-09-2015, 00:00 geschreven door Viviane timmerman  
    Reacties (0)
    11-07-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vervolg
    vandaag zaterdag 11juli we hebben gisteren met vrienden naar viskeskermis geweest de traditite mosselen gaan eten ,was plezant geweest en deed ons deugd om nogeens bij te praten .ook ben ik donderdag met de kleinkinderen naar kermis geweest,dat was ook plezant en wat hadden ze veel plezier.Voor de rest is het hier rustig ,op het eind van de maand gaan we nog eens een weekeind naar Anja en Leo ook heel toffe vrienden ,en gaan we nog eens een hondeshow doen met Bentley Boy hopelijk haalt hij zijn laatste puntje en is hij Nederlands Kampioen .tot dan
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    11-07-2015, 20:08 geschreven door Viviane timmerman  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vervolg
    vandaag zaterdag 11juli we hebben gisteren met vrienden naar viskeskermis geweest de traditite mosselen gaan eten ,was plezant geweest en deed ons deugd om nogeens bij te praten .ook ben ik donderdag met de kleinkinderen naar kermis geweest,dat was ook plezant en wat hadden ze veel plezier.Voor de rest is het hier rustig ,op het eind van de maand gaan we nog eens een weekeind naar Anja en Leo ook heel toffe vrienden ,en gaan we nog eens een hondeshow doen met Bentley Boy hopelijk haalt hij zijn laatste puntje en is hij Nederlands Kampioen .tot dan
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    11-07-2015, 20:08 geschreven door Viviane timmerman  
    Reacties (0)
    29-06-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.maandag 29 juni
    hallo we hebben een toffe week achter de rug gehad in Familyland in Hoogerheide we hebben ook Ignace zijn verjaardag gevierd met toffe vrienden Anja Leo John en Annet bedank voor de gezellige avond en zeker ook wil ik mijn dochter vanessa bedanken voor de verrassing met de champagne . we zijn vandaag in leuven geweest voor de pompvulling voor de rest alles in orde tot later 
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    29-06-2015, 23:23 geschreven door Viviane timmerman  
    Reacties (0)
    Archief per week
  • 19/12-25/12 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Blog als favoriet !

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs