2006
Vitalski Blogt 2006
2007
Vitalski Blogt 2007
Foto
Zoeken in blog

Inhoud blog
  • NIEVE BLOG: http://vitalskiblog.blogspot.com/
  • voor jimmy
  • kim van de week
  • stuff
  • studio vitalski
    12-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.voor jimmy
    Klik op de afbeelding om de link te volgen meta-vitalskiblogger jimmy wil zyn kaart voor de cure aanstaande vrydag
    in het sportpaleis van de hand doen - iemand
    belangstelling hiervoor?

    photo: de prachtige mansarde hartje meir van de belangrykste journaliste in myn leven, valerie lempereur...

    12-03-2008 om 22:08 geschreven door vitalski  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kim van de week
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ... leren cartoons op mn blog zetten... eindelyk...

    12-03-2008 om 22:00 geschreven door vitalski  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.stuff
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ziehier de nieve dwalmacat van kim ducahteau
    ik kan wel nog altyd geen urls kopiëren met deze nieve computer bloe...

    http://www.fmbrussel.be/9/fmextra/2145/dwalmacat

    photo: janbart in actie...

    12-03-2008 om 21:58 geschreven door vitalski  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.studio vitalski
    Klik op de afbeelding om de link te volgen gisteren was het dus tot vier uur snachs studio vitalski-time
    anders dan myn aanwezige webmaster Jurgen het zich voorstelde
    wordt er keihard gewerkt op zo'n sessie...
    de tot styandkoming van de driehonderd bladzyden die we nu hebben
    ervaar ik als zwalpen door dryfzand maar
    intussen ligt daar zelfs de kick juist...

    ill: pierre lasson as seen by bert lezy...

    12-03-2008 om 21:52 geschreven door vitalski  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.studio vitalski
    Klik op de afbeelding om de link te volgen dimigriek sakerdopoulos, de mooiste jongen van de bende...

    12-03-2008 om 21:47 geschreven door vitalski  


    11-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dinsdagbunnie
    Klik op de afbeelding om de link te volgen vanessa broers

    11-03-2008 om 13:20 geschreven door vitalski  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.people
    Klik op de afbeelding om de link te volgen gisteren naar de aangrypende voorstelling 'magic palace' geweest...
    hier regisseur bart van nuffelen met gouwleider gie cassiers in de foyer van de bourla...
    bart kon ieder moment worden opgebeld om de derde bevalling van zyn vrouw by te wonen...

    11-03-2008 om 13:20 geschreven door vitalski  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weird
    Klik op de afbeelding om de link te volgen kim troubleyn in een vreemde outfit...

    11-03-2008 om 11:23 geschreven door vitalski  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.people
    Klik op de afbeelding om de link te volgen hertogin irene, bart nuffelmans en de voor de staatsprys genomineerde benjamin verdonck...

    11-03-2008 om 11:22 geschreven door vitalski  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.jacko
    Klik op de afbeelding om de link te volgen een dokteres, de zangeres van jacko bond en de sublieme hoofdacteur van 'magic palace'...

    11-03-2008 om 11:21 geschreven door vitalski  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kids
    Klik op de afbeelding om de link te volgen snachts na de voorstelling nog naar de patine
    voor bert lezy met wie
    ik een kinderboek aant maken ben...

    overigens is het vanavind weêr 'studio vitalski'-time...

    11-03-2008 om 11:17 geschreven door vitalski  


    09-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weekend bunnies
    Klik op de afbeelding om de link te volgen meta-vitalski-blogster tania mertens en haar levensgezellin...
    za - - lig!!

    09-03-2008 om 22:21 geschreven door vitalski  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.crew
    Klik op de afbeelding om de link te volgen op tine na, die àbsoluut photo-schuw is, ongeveer de ganse gebroken balzaal-crew;
    soep eten een uurtje voor het concert...
    net echt...
    angelina ziet er wel wat moe uit... ...

    09-03-2008 om 22:20 geschreven door vitalski  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.cc merskem
    Klik op de afbeelding om de link te volgen zo zie je hoe eerlyk:
    vant weekend géén staande ovatie -behalve
    één man die rechtop staat!!!!!!

    09-03-2008 om 22:14 geschreven door vitalski  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.diane broeckhoven en haar beroemde coiffeur van de ossenmarkt
    Klik op de afbeelding om de link te volgen uit de ever-continuing correspondentie talski-broeckhoven...

    Dag Vitalski,

    Ik laaf me iedere keer weer aan je kritiek en betrokkenheid over mijn boek. Laat me gauw eens horen wat dat te weinig subtiele zinnetje was? Ik ben al ongerust. En die theorie van Kundera wil ik wel eens opzoeken en lezen. Ik vind zelf juist, doordat het einde zo voorspelbaar is, dat het happy mocht zijn. Tenminste: dat het boek op een gelukkig moment mocht eindigen.
    Want of het na dat feestje allemaal koek en ei is en blijft, is nog maar de vraag.

    Ik zie de personnages wel voor mijn geestesoog, maar meer hun energie dan hoe ze er echt uit zien. Natuurlijk is Julienne een beetje dik en Melba lijkt vaag op de Poolse werkster van mijn buren, maar ik heb niet echt een beeld dat ik zou kunnen uittekenen. Wel gebeurt het soms dat ik een man op straat zie en dat ik denk: dat lijkt verdorie Sylvain wel.
    Zoals ik al eerder zei: ik had daar een absolute loser van willen maken, maar al na een paar bladzijden hield ik van 'm en zwakte dat losers-imago vanzelf af.

    Ik kan me zo voorstellen dat je een familie Gebroken Hartenfamilie wordt en je geborgen weet in de schaduw van het Decap-orgel. Ik was ontroerd toen die twee keurige meneren op het podium stapten.
    Vanmiddag heb ik uitgebreid aan een vriendin zitten vertellen wat de avond van gisteren bij me opriep. Kun je geloven dat we wel eens een uitstapje maakten met ons gezin (pa, ma, zus, broer en ons Diane), zo tussen mijn 12e en 15e, want toen hadden we onze eerste auto, een Fiat 1400- zo'n omgekeerde badkuip. We stopten dan in de 14 Billekens of een ander baancafé, waar onze pa een danske deed met ons ma terwijl ik me dood zat te schamen. Daarna deed hij een danske met mij, waarbij ik trots en schaamte tegelijk voelde. Toen die mensen gisteren gingen dansen op het podium kreeg ik bijna de tranen in mijn ogen van nostalgie.
    Destijds keek ik er op neer, nu is het kunst. En heb ik een beetje heimwee naar de eenvoud van leven en vermaak.

    Trouwens, dat gedicht over God als transseksueel vond ik ook meesterlijk. Heb jij dat geschreven? Ik geloof dat ik even iets miste. Of zei je nu dat Guido het geschreven heeft?

    Ik ben dankbaar met een vriend als jij, echt waar, en ik ben
    altijd zo trots op je.

    Diane xx

    09-03-2008 om 22:12 geschreven door vitalski  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.uch
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ik lyk wel een schoft maar
    ze vroeg zelf mag ik niet
    met knopjes open op de photo
    zo
    goed als het kan zyn

    09-03-2008 om 22:08 geschreven door vitalski  


    08-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.schetsen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen http://nl.youtube.com/results?search_query=vitalski+deel&search_type=

    we gaan het nog allemaal ordenen en inpakken maar in progress zie je hier al flink wat fragmenten van het marathoninterview...
    er zit rommel by en er zitten briljante dingen by.
    zelf vind ik het interview van sammy deburggraeve fenomenaal...
    als ik dat terugzie herinner ik my ineens die spreekroes (toen was ik al achttien uur bezig) en by
    nader inzien is dat publiek precies ook onder hypnose...

    08-03-2008 om 01:57 geschreven door vitalski  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.agenda
    Klik op de afbeelding om de link te volgen vandaag, vrydag, "de gebroken balzaal' live in merksem...

    08-03-2008 om 01:44 geschreven door vitalski  


    07-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vrydagbunnie
    Klik op de afbeelding om de link te volgen dira
    in de thalamus

    07-03-2008 om 04:14 geschreven door vitalski  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.linkies
    Klik op de afbeelding om de link te volgen let's johnny thunders!!
    http://nl.youtube.com/watch?v=D7oRbsbLSMQ&feature=related

    07-03-2008 om 03:52 geschreven door vitalski  







    bestel Vitalski's romans online

    Archief per week
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Vitalski-links
  • MySpace Vitalski
  • sergeBaekenBlog
  • Quintfilm
  • Floor Media Watch
  • Jimmy


  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    mijndiamantjes
    www.bloggen.be/mijndia
    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs