Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
Inhoud blog
  • leer snel typen
  • game
    Zoeken met Google


    Zoeken in blog

    We zijn de 17de week van 2024
    Foto
    Startpagina !
    Een interessant adres?
    viston world
    welkom en bedankt om mij te bezoeken
    07-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.game
    Klik op de afbeelding om de link te volgen lalala

    07-11-2008 om 20:10 geschreven door viston000  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)



    Welkom op mijn blog!
    Gastenboek
  • groetjes
  • Hallo

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Archief
  • Alle berichten

    Blog als favoriet !

    simon3800@telenet.be

    alleen als het echt moet


    Foto

    Inhoud blog
  • leer snel typen
  • game

    Welkom op mijn blog!
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    qkoorts
    www.bloggen.be/qkoorts
    Over mijzelf
    Ik ben /, en gebruik soms ook wel de schuilnaam viston000.
    Ik ben een man en woon in sint-truiden (belgie) en mijn beroep is //.
    Ik ben geboren op 27/02/2019 en ben nu dus 5 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: basketbal.
    bedank om mijn site te bezoeken
    Zoeken in blog



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs