Inhoud blog
  • laatste week
  • nog twee weken
  • zoooooo
  • 16/02/2010
  • ai ai
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Juf Virginie in Utrecht

    11-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ai ai

    Hey!xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

    Heb onder mijn voeten gekregen van een paar mensen dat ik niets meer op mijn blog zette!

    Gisteren gaf Joost een spreekbeurt samen met zijn papa… Het ging over uilen..
    Het was zo grappig! Want na een tijdje stond de papa alleen voor de klas en was zijn zoon weg gevlucht
    J

    Ik begin eindelijk de kindjes hun namen te kennen (28 kindjes)…

    Elke woensdag komt er een doof meisje naar de klas. Gisteren was het de eerste keer dat ik dit zag… Was een unieke ervaring! Er kwam ook een tolk in de klas zitten, alles wat de juf of de kinderen zeiden beeldde de tolk uit.. Toen het plots over braakballen ging moest de tolk dit natuurlijk uitbeeldden en dat was zo’n grappig zicht! (Braak + ballen!)


    Maandag ben ik samen met Fleur, Floor en Lisa naar de Ikea geweest. Blijkbaar is er vijf min van mijn kamer een Ikea… Joepieeee! Was echt gezellig
    J

     

    Volgende week donderdag is het op het schooltje in de namiddag open podium.. Hier kijk ik ook naar uit… Ben nieuwsgierig wat de kinderen allemaal zullen uitspoken!

    Vele groetjes,

    Juf (Vir)Gini



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (4)

    14-02-2010
    Dag juf (Vir)gini
    Dag juf (Vir)gini

    Super dat je opeens terug op je blog schrijft, haha! Very Happy

    Je hebt het daar blijkbaar naar je zin? En vanaf morgen sta je echt voor de klas, maar euh jij kan die 28 wel aan! Razz

    Btw ik ben daim een beetje beu gegeten (joy haar schuld Sad) maar euh gewone chocolade lust ik wel, maar dat weet je wel é :p *hinttt*

    Euh wat kan ik hier nog allemaal schrijven... Shocked tmeeste wordt al gezegd op msn é Smile

    Alvast veel succes vanaf morgen en leer ze aub schrijven, en dan vooral de DT regel !!!!

    xxx





    14-02-2010 om 14:39 geschreven door Aline


    13-02-2010
    reactie op reactie
    Hooi!!

    Ik had een reactie gezet maar tis er blijkbaar niet opgekomen!

    Tof dat jullie GOK week leuk was!

    Ben sinds gisteren beginnen kijken naar sex and the city haha :)

    haha Joy nog niet opgelet dat er hollandse dingen in stonden!

    @Steffie; kan het me goed voorstellen die kleutertjes!

    xx

    13-02-2010 om 15:58 geschreven door Virginie


    Hoooiii!!!
    Dag meid!

    Jep, daim is echt lekker! Al leuke dingen tegengekomen in onze kalender? GOK-week was echt leuk, heb zelfs in kleuterklassen gestaan! Echt super! Gisteren dikke truiendag op stageschool. Met andere woorden: van links naar rechts vliegen want er waren allemaal activiteiten.

    Ik zag zo uit naar de activiteiten van de lagere klassen maar de peuterjuf was ziek dus kenny en ik waren voor eventjes peuterjuf en peutermeester, echte schatten die peuters! Kleine deugnieten! Daarna kleuteraerobics gedaan (jep, plop, samson en gert en zoveel meer liedjes om op te springen!) Daarna tomatensoep met balletjes aan kleuters uitdelen (rode mondjes en schattige ogen kwamen nadien al vlug terug om extra soep te krijgen!). 's Middags grote fuif voor lager met again meespringmuziek en polonaiseliedjes om warm te krijgen.

    Wat goed is aan zo'n GOK-week is dat alle kindjes je al kennen, zowel de kleuters als de kinderen uit het lager zwaaien naar ons en Kenny en ik hebben zelfs al meegesprongen in springtouwen!
    Hopelijk heb je het daar goed in Utrecht en gaat die stage supergoed vooruit gaan!!

    Groetjes!!

    Steffie

    13-02-2010 om 15:26 geschreven door Steffie


    12-02-2010
    reactie ( om het droog te houden)
    haaaaai!

    Leuk dat je *eindelijk* es iets erop zet ;-). Amai 28 kindjes, zotjes . Is dat voor heel je stageperiode? 

    Leuk om te lezen van de braak + ballen , en super dat er daar zo dicht ikea is. Naart schijnt kan je daar DAIM kopen, superlekker é , dit is mijn subtiele hint en hopelijk zal je hem begrijpen als je 1 van je briefjes zal lezen ;-) ( hopelijk heb ik je weer nieuwsgierig gemaakt , tenzij je ze toch stiekem al heb gelezen :-p)

    Hier zit onze GOK-week erop, nu dus druk druk lesjes make en af en toe beetje rusten é. Heb je al nr serietje kunnen kijken ( lees: * genieten van chad michael murray

    Azo, zi, ik wens je nog veel grappige momentjes toe en geniet maar goed van de periode daar

    aja btw,  je verhaaltje had al hollands gekleurde zinnetjes ;-). als je het herleest zal je het wel merken

    xxx 

    12-02-2010 om 19:35 geschreven door joy




    Laatste commentaren
  • super! (Aline)
        op laatste week
  • Waauw! (Steffie)
        op laatste week
  • ik wil ook rust! (Aline)
        op nog twee weken
  • Whii! (Steffie)
        op nog twee weken
  • Hoooiii (Steffie)
        op zoooooo
  • PLUK (Aline)
        op zoooooo
  • Stillekes (Steffie)
        op 16/02/2010
  • het is stil.. (Aline)
        op 16/02/2010
  • lol (Virginie)
        op 16/02/2010
  • lol (Aline)
        op 16/02/2010
  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Archief per week
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 18/01-24/01 2010


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs