Inhoud blog
  • laatste week
  • nog twee weken
  • zoooooo
  • 16/02/2010
  • ai ai
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Juf Virginie in Utrecht

    13-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nog twee weken
    Hoi!

    @Steffie, ja het is echt leuk! Hm kmoet nog de filmpjes online zetten..

    @Aline, ja hoor heb ze pulletje al gewassen en het briefje ontdekt...

    Nog twee weken!! Ik begin al de verlangen naar Oostende, waar al mijn vriendjes en vriendinnetjes zijn hihi ;)
    Het begint nu meer en meer door te wegen, ik heb dringend nood aan vrije tijd..

    Maandag teug pluk en de petteflet joepie :)
    + elke dag leest juffiginie een stukje voor uit het boek..
    Brengt leuke herinneringen naar boven :)

    Succes maandag lieve klasgenootjes

    13-03-2010 om 17:48 geschreven door Virginie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    10-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zoooooo
    Hoi!
    Snorrie Aline en Steffie ;)

    Het zijn drukke dagen geweest! lesvoorbereidingen, lesvoorbereidingen, agenda, evaluaties, agenda, evaluaties, eten maken, beetje vrije tijd, slapen, lesvoorbereidingen, agenda, evaluatie, eten maken, eten,...................

    Op stage gaat het nu toch wel een beetje beter...
    Heb even een dipje gehad maar dat komt wel goed...

    Maandag kwam er een mevrouw om dramalessen te geven rond pluk en de petteflet.. Was zeer leuk !
    Ik heb enkele dingen gezien die wij ook al gedaan hebben zoals een echoput (waar je een beweging en geluid moet 'ingooien' en de andere kinderen spelen de echo), klinkt moeilijker als het is haha...
    De kinderen mochten zich eventjes inleven als Pluk en Aagje die elkaar ontmoeten (blij, verliefd, chagrijnig,...)
    En ook mevrouw helderder kwam eventjes aanbod. Mevrouw Helderder wil altijd dat alles netjes is, ze heeft een hekel aan vieze kleine beestjes zoals kakkerlakken... De kinderen moesten op de grond kruipen als vieze kleine beestjes, één meisje was mevrouw Helderder, vanaf dat ze de kleine beestjes zag moest ze de beestjes 'nat spuiten'.
    Ik heb een paar keer gefilmd, misschien dat ik vanavond dit nog op facebook zet

    Ik vraag me af hoe het bij de medestudenten loopt...

    Veel succes met de lesvoorbereidingen!

    10-03-2010 om 14:45 geschreven door Virginie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Laatste commentaren
  • super! (Aline)
        op laatste week
  • Waauw! (Steffie)
        op laatste week
  • ik wil ook rust! (Aline)
        op nog twee weken
  • Whii! (Steffie)
        op nog twee weken
  • Hoooiii (Steffie)
        op zoooooo
  • PLUK (Aline)
        op zoooooo
  • Stillekes (Steffie)
        op 16/02/2010
  • het is stil.. (Aline)
        op 16/02/2010
  • lol (Virginie)
        op 16/02/2010
  • lol (Aline)
        op 16/02/2010
  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Archief per week
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 18/01-24/01 2010


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs