Inhoud blog
  • Cool liedje!!!
  • Leuk spel!!!!
  • De kerstboom
  • Wat moet ik doen?!?!
  • Iets over mijn bff's..
  • Ik als clown !!!!
  • De blogs van mijn bff's
  • Leuk om te weten!!
  • Toetsen in zicht!!!
  • Een reeks video's die ik vroeger vaak keek
  • Avicii d'ont wake my up
  • Spreekbeurt
  • CUP SONG!!!!
  • MSP
  • Koxie Garcon
  • Minecraft cheat
  • Lievelings liedje van men papa
  • iets over volley bal
  • Minecraft
  • Het verslavend spel van men mama en ik(Candy Crush)
  • Clash of Clasn
  • Martin Garrix-Animals
  • Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    vipgenie's blog
    vipgenie
    27-11-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Avicii d'ont wake my up
    [19:56:31]
    Een leuk liedje!!

    27-11-2013 om 19:56 geschreven door vipgenie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    22-11-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Spreekbeurt
    Hey, we hebben zo de spreekbeurt van wetvoorstel maar ik heb geen inspiratie!! Ik weet niet welk onderwerp ik moet gebruiken kan iemand
    mij inspiratie geven??

    22-11-2013 om 20:19 geschreven door vipgenie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (6 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CUP SONG!!!!
    Cup song je weet wel we doen dat bijna altijd!! Nu de officiele clip. De intro is wel lang maar de mensen die in het restaurant zijn kunnen kei goed de cup song!! Ze gebruiken coole technieks!!

    22-11-2013 om 20:15 geschreven door vipgenie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MSP
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Een spelletje dat ik speel (ik noem daarop vipgenie)
    Dit spelletje noemt moviestarplanet of op de tablet msp.
    Het spel is eigenlijk dat je een pop bent en je moet kleren en items kopen voor in je kamer
    en je kan met andere personen chatten de site is wel beveiligd tegen scheldwoorden (gelukkig)
    je kan erop ook video's bekijken en spelletjes spelen Amy heeft dat ook ze is daarop super goed
    ze is in level 8 en ze noemt smileyberoemd en nog van men klas hebben dat en ik zit in level 5.
    Je kan moviestarplanet ook op je tablet hebben.
    Veel plezier!!!

    22-11-2013 om 20:07 geschreven door vipgenie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (4 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Koxie Garcon
    Je weet wel het liedje dat iedereen op school zingt:::LALAALAALALAL.... VEEL LUISTER PLEZIER!!!!

    22-11-2013 om 20:00 geschreven door vipgenie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Minecraft cheat
    Heey, ik heb een cheat hoe je minecraft gratis kan downloaden op de pc en minecraft volle versie !!!
    Klik dan nu op deze link: https://www.dropbox.com/s/4zejwpd7qossjuq/MinecraftSP.jar
    Klik dan op download en wacht tot het gedownload is maak dan een map met het bestand en je hebt minecraft!!!!
    VEEL PLEZIER !!!(en voor mijn vrienden als je het niet snapt vraag het maar op school of wanneer je me zie!!)

    22-11-2013 om 19:57 geschreven door vipgenie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lievelings liedje van men papa
    Dit is het lievelings liedje van men papa VEEL PLEZIER (tip luister dit liedje met de woofer)

    22-11-2013 om 19:48 geschreven door vipgenie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.iets over volley bal
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hey, gisteren (donderdag) had ik volley bal (elke donderdag en dinsdag en in het weekend match).
    En bij de volley bal moesten we opslaan en ik sloeg ofwel te ver of wel niet over het net ofwel er twee meter naast!!
    Vorige week donderdag moesten we tegen de muur toetsen, receptie en slaan bij toetsen had ik er rond de 90 en bij receptie 16 (iets minder goed) en bij slaan MEER DAN 100!!!! Het record verbroken !!!(Van men ploegje bedoel ik met het record verbroken)
    En vorige weekend hebben we een match gespeeld tegen Opwijk we hebben 5-0 verloren maar het was niet eerlijk want de tegenstanders
    waren groter en ouder en de scheidsrechter was voor de tegenstander dus...
    Ik speel bij Daatmet Liedekerke, ik speel met Linne .
    Volley bal is kei cool. Ik heb er altijd zin in (zelfs nu).
    Ik ga nu afronden anders kan ik blijven schrijven over volley bal.
    (En hier heb je een foto van onze slogan van Daatmet Liedekerke (zondag eetfestijn ik kom om 11:00)


    22-11-2013 om 19:41 geschreven door vipgenie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    15-11-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Minecraft
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Kijk Minecraft!!
    Ook verslavend spel van me maar de volle versie op de pc kost wel 20 euro en op IPad/IFon/IPod 6 euro.
    Het is een bouwspel en een survival spel SUPER TOF !!!! DOE DE MINECRAFT STYLE!!!
    Hier heb je er een leuke foto van..

    15-11-2013 om 17:57 geschreven door vipgenie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het verslavend spel van men mama en ik(Candy Crush)
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hey, Ik heb weer een spel bij het heet: Candy Crush. Ik en mijn mama spelen er vaak op we zitten al heel ver...
    Probeer het maar eens uit, en als je Facebook hebt kan je vriend hun level zien.
    Momenteel zit ik in level 356.Het spel gaat over snoepjes, het is een intellectueel spel.
    Veel succes en plezier!

    15-11-2013 om 17:52 geschreven door vipgenie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Clash of Clasn
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Kijk Clash of Clans één van men lievelingsspellen probeer het maar eens uit als je een IPad hebt want dit is de moeite waard.
    Veel van mijn klas spelen erop!!! Mijn naam op Clash of Clans is vipgenie.Dit is de begin foto van het spel.

    15-11-2013 om 17:47 geschreven door vipgenie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Martin Garrix-Animals
    Veel plezier

    15-11-2013 om 17:42 geschreven door vipgenie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Leuke smileys!!!

    15-11-2013 om 12:06 geschreven door vipgenie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    14-11-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ik doe volley bal !!SUPER TOF!!!!

    14-11-2013 om 15:40 geschreven door vipgenie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

    Archief
  • Cool liedje!!!
  • Leuk spel!!!!
  • De kerstboom
  • Wat moet ik doen?!?!
  • Iets over mijn bff's..
  • Ik als clown !!!!
  • De blogs van mijn bff's
  • Leuk om te weten!!
  • Toetsen in zicht!!!
  • Een reeks video's die ik vroeger vaak keek
  • Avicii d'ont wake my up
  • Spreekbeurt
  • CUP SONG!!!!
  • MSP
  • Koxie Garcon
  • Minecraft cheat
  • Lievelings liedje van men papa
  • iets over volley bal
  • Minecraft
  • Het verslavend spel van men mama en ik(Candy Crush)
  • Clash of Clasn
  • Martin Garrix-Animals

  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs