Vintage Toys/Items
Inhoud blog
  • Vintage Toys/items

  • Zoeken in blog


    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     


    Foto


    i love the 80s
    Vind hier Leuke Vintage Toys/items
    29-08-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vintage Toys/items
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hallo Allemaal,

    Vandaag heb ik deze Blog opgezet om mijn passie (Vintage toys/Items) met jullie te delen,
    ik heb een grote verzameling van vintage speelgoed en andere leuke items,nu heb ik sinds kort een leuke
    Webshop genaamd VintageShopRomar By Etsy.com geopend om mijn verzameling iets te doen terug brengen.
    Ik zal deze Blog up to date houden en wie weet spreek ik je nog wel.

    Groet R vd ham

    Bijlagen:
    ghostbusters-ghostbusters-logo-comedy-films-sci-fi1.jpg (49 KB)   
    tonplatt004.jpg (36.7 KB)   

    29-08-2014, 22:25 geschreven door Robert  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Tags:Vintage Toys,Vintage,Toys,Vintage items
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Welkom allemaal op mijn nieuwe Blog,

    Vintage Toys komen weer tot leven;-)

    Groet,Rob

    29-08-2014, 22:22 geschreven door Robert  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Archief per week
  • 25/08-31/08 2014

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Foto

    Inhoud blog
  • Vintage Toys/items


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs